Necronomicon : Çildirtan Kitap

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Dota'daki item değil mi bu yav :)
    Girince öyle tahmin ettim ama kitapmış :D
    Ordan esinlendiler herhalde :)
    Int ler için dehşet bir itemdir..

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    benim duyduğum bi cümle wardır konuya da gidicek şimdi :)" her kuşu siktiniz , bi kalmıştı leylek "  çok dehşet cümle mk :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    :edit:

     

     

         o kadar çok yazmışlar ki ...

     

    Bunu bi seferde söyliyebilene helal olsun :D

     

     

     I am the Lord of Spirits,
    Oridimbai, Sonadir, Episghes,
    I am Ubaste, Ptho born of Binui Sphe, Phas;
    In the name of Auebothiabathabaithobeuee
    Give power to my spell O Nasira Oapkis Shfe,
    Give power Chons-in-Thebes-Nefer-hotep, Ophois,
    Give power! O Bakaxikhekh!

     

    "Less is More"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi
    xtlan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Liste Fiyatı: 10,00YTL.Kitapyurdu Fiyatı: 8,75YTL.

    boyle bir sey gercek olsa kimse 8,75 ytl ye satmaz :)

    Edit : pardon bu topos iskenderin yazdigiymis :) 1 ylt bile etmez bence.


    -----------------------------

    valla bilmem o yazari ama en basta söyledigim gibi herkes kafasina göre bi daha yazmis kitabi belki orijinalinden çok degismis yani bosuna kimse almasin varsa böle eski 100-200 yillik kopyasi çikarin :P

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    eger olurda orginale yakin bi kopya bulursaniz pm atin turkceye cewiririm...

    bağlı olduğum tek örgüt İNSANLIK
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Ee, herhangibir e-book yok mu şu an elimizde ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Aleister Crowley'in okuduğu söylenen kitap. Nekromansi hakkında her türlü bilgiyi içeren, vatikanda bir kısmı bulunduğu söylenir. Arkadaş avatarsearch açıkken almıştı ordan 25 euro ya

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    bende merak ettim şimdi yaw
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Yok mu e-book u olan ?

    Yada necromicon kitabının aslına en yakın kopyasını satan ? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    walla cok ilgimi cekti kitap araticam bulcam kesin akmar dan cıkar

    Nerede o eski günler...
Toplam Hit: 23249 Toplam Mesaj: 140