Soldat İcin Server Actim.
-
yokmu bi bakacak Allah'ın kulu!! sildim geri yukledim gene aynısını diyo bi turlu bulamadım deli oldum amk
-
dedicated server başka bişi,sürekli acık server olusturucaksan ayarlıorsun onu mesela net kafen var sürekli cs serverı olusturcaksan gbi,soldata drek kısayolundan gir yada kurdugun yerden gir,ayarlarına iice bak teker teker dedicated serverla alakalı bişi olmasın,zaten dier ayarlırda halledersin sanırım ip yi yaz pass yaz gir işte,ir2 ye dikkat cok ballıdır kendileri
-
sağol be hoca bu dedicated her nası bi ayara sahipse daha bulamadım ama bulup kaldırcam artık..
-
genelde hazır ayarlanmıştır onlar kıasyollarda farklı olan icon la girmeye calış,ya drek dedicated olarak calısır yada normal olarak calısır onlar oyuzden kurdugun yerden oyuna girmen yararına olur,birde oyuna girdin join game kısmında dedicated ayarı gordum die hatırlıorum bir bak oraya istersen
-
dedicated server dan deil dier soldat yazandan gir hajı
-
hallettim hocalar sağolun..
-
aha işte ir serverdan çıktı bölüm 1. si oldum :D adam girince naapçaımı şaşırıom aq :D
-
ya beyler o kadar uyarıoz aynı aynı aynı amk xxxxx deneme vs nicklerle gelmeyin nickinizi yazın yaw
-
buda biraz evvelki gecenin 4ünde flag kapışmamız ve ir and deli şov:D
http://img101.imageshack.us/img101/8173/ss2vs2.jpg -
XXxxXX beim abi ir2 girdimi çnüne geleni indirio o oyundayken 1. olmak cok zor
Toplam Hit: 13365 Toplam Mesaj: 138
