Soldat İcin Server Actim.
-
almısın elıne bomba atan sılahı a.q ben senı 1 vurana kadar sen benı 15 kez vuruyon :D:D:D
-
gelsenize la yalnızım serverda ...
-
robotixte aim war :D
-
bendede yaraiak var:D
-
ulen oynayamıyonuz sora robotixte aim var sie ordan :D
-
la soldatcilar
flag gibin rambo gibin modlar nassı ayarlanıyo? -
bal
-
hadi soldata hadee
toplaşın flag mlagda yaparız olmadı deathmach atarız hadi toplaşın millet soldata gelünn. -
nerdesiniz yaa bi soldat yapak :)
-
efeeet sonunda evimdym birasdan geLcem inş becerebiLirsem bi sorun cıkmassa (:
Toplam Hit: 13357 Toplam Mesaj: 138
