Soldat İcin Server Actim.
-
vallaha açılsın server canımız sıkılıyor
-
rerhack, ben onu halletmiştim, şimdi o soyle:
oyunun 2 tane simgesi var değil mi? ve sen "server" falan yazan simgeden giriyosun online oyniycam diye. diğer simgeden gir. ben ondan sonra boyle bi sorun yasamadım ve diğer simgeyi de sildim. -
Birde mario serverı açsanızda oynasak :P :)
-
ulen harbi server kapalı bu nee!! harbi acılsın server gece gecmez yoksam
-
rer_hack
dedicated server kapalı olucak,o server kurmak icin gerekli bir ayar,dedicated server acıksa kapa onu disable yap oyle gir -
yokmu soldat server acip bu gunun kahramani olacak insan :)
-
valla ne iyi olur iki soldat atar relax olurduk :d
-
pic_boy kardeş noldu servera bizi bilgilendir merak ettim yaw aşırımı yüklendik patladımı:D
-
beyler ben girdim saolun.
len elin gavurlarının serverlerinda bıktım bea bi serwer kurun hojalar:D. -
kapali serverin neresine girdin sen ?
Toplam Hit: 13368 Toplam Mesaj: 138
