Soldat İcin Server Actim.
-
bana mı diosun?ben birini daıttım diye bişi demedim
-
evt çok zevkli bi oyun baya hırs yapıyo insan :)) ama it girdimi dağatıp çıkıyo ... kimse bişi anlamıyo :D
-
it? ir mi demek istion
-
bugun yrn kurucam cs serverinida bana crackli sorunsuz indirip serveri kurabilicegim bi link verebilirseniz sevinirim...
-
yok abu nerden bulam bu saatte didim yolcusuyum zaten:Dyokum 3 gün
-
hani arkadaşlar kimse yok 2 kişi kapışıyoz paso
Bide bi pyunda hile yoktur umarım adamlar paso öldürüyo :D
Gerçi ben pek oynamayı bilmiyom ama :D -
la tarantulanın basına gelen banada oluo anlatın bi gurban yaff!..
dedicted serwer option enabled.ne kapalı annamadım. -
server kapali mi ?
-
bilmiom girilmio bekletio.
-
Soldat Server Acilsiiiiiiiiiiinnnnnn !
aksamlari canimiz SIKILIYOR
Toplam Hit: 13366 Toplam Mesaj: 138
