Soldat İcin Server Actim.
-
cs server'ını bekliyozz
-
ya bi salla counter ı soldat mania:D
-
o nası bisey ki? dur bi ara gireyim su soldat'a bakim..
-
güsel bi oyunmuş bu soldat :) dağıttık ortalığı... tabi dağıldıkta:)
-
mirkut ahhh ah pusucu herif neyse irin serverdan bişi olmaz saolasın picboy senin sayend güzel bi sabah geçirdik tabi geçirme kısmını stiflere baya bi uyguladım:D
-
bence de CS 1.6 Server kurulsun çok manyak olur
-
cs de multi atmak isteyenler hamachi proğramıyla kapışırız
-
nereye kime geçirion olm sen :) ben sana geçirdim bikere :D
-
bende indirdim ama servere bağlanamadım ?? nası olacak bı anlatın yaw
-
yav abü anlamıyom bu oyunu bi türlü oynayamadım biri biraz anlatsın
Toplam Hit: 13361 Toplam Mesaj: 138
