Soldat İcin Server Actim.
-
Sağol TugrulBaba,indiriyorum.
-
yaay beyler girmiyo password need mi ne yazıyo
-
tbtcom yaz pass'e
-
lan yazıyom olmuyo soldat 131 indirdim
sürüm farklılığı
olmasın???= -
işte deli farkı 17,5 dkkada 0 leşten 1.liğe yükseldim tugrulbaba kıyamıom sana vurmuom seni bak kıymetini bil abi:D
çıkarkenki ss
http://img141.imageshack.us/img141/7688/soldatrm5.jpg
bundan sona girincede alcam ss:D
-
olm tbtcom u
küçük yazın
-
adamlar dağıtıyo yaw doğar doğmaz paramparça oluyom :(((
hadi herkes gelsin oynıyak yaw zevkli oluyo :) -
arkadaslar tbtnın dosya arsıvnde war ordan ındırın
-
yaşatmam olm sizi (:
http://img137.imageshack.us/img137/6841/soldattu2.jpg -
yaww soldata dun ne guzell girmistim simdi girmiyor
dedicated server option enabled. can't join
diyor. acep server dolu mu?
Toplam Hit: 13355 Toplam Mesaj: 138
