Soldat İcin Server Actim.
-
ben bilmem abi beyaz bayrak çekiyorum.böle zevk alamıyorum oyundan :D iki adım yürüom tak die yiyom kafaya mermiyi bi bakıom ya under ya tugrul abi vurmuş :D
abi en iyisi şey yapalım biz.takımlı yapalım.bi takımın başına under abi bi takımın başına tugrul abi.bu ikisinin aynı takımda olması zararlı :D
adam yine mermilerin önüne atlıo bizi koruo falan ama sende hiç babalık duygusu die bişi yok tugrulbaba yaw :D -
Bugün oynadik Ögle saatlerinde.. Süperdi..
Umarim simdide oynayan vardir. Bir bakayim :)
-
takımlı olursa friendly fire olmasın kimin nereye ateş ettiği belli değil zaten.
-
yaw bu soldat ne manyq biseymiiş boyle valla hastallık yapıcı bir ozelligi var
-
onu bunu sıktır edınde
fıfa serverı kurabılırmısınız
lıg yaparız kendı aramızda kazananlarada odul verırız -
off be, ne süperdi...
tugrul, anam hep bana ates ediyordun... :D
baba istersen bir 1vs1 yapariz...
-
el insaf koko.. Yani babalık duygusu yok dedın cıktın haa. La olm bir baba evladının duse kalka ogrenmesını ıster. Hayatın gerceklerını gorsun ıster. Ben sızı nıye vuruyom? Bı sor nıye?
Efenıme soyleyım cunku vurula vurula (boyle bı sarkı yokmuydu?) vurmasını ogrenırsınız :D:D
Hade benden bugunluk bu kadar herkese ıyı geceler ıyı eglenceler.. -
iyi geceler boboly :)))))))
-
ben vurula vurula öğrendim mesela saol tuğrul baba :)
bana en çok koyan abi bana bi ateş ediyolar paramparça oluyom :( -
dead ne gezion bu saatte :)))
Toplam Hit: 13356 Toplam Mesaj: 138
