Tahribat.Com İle Tanışmanız Nasıl Oldu?
-
renegadealien abim saolsun.
-
bir sohbet kanalında (tabi bu sohbet kanalıda bambaşka bir yerdi irc.antoloji.com 2 yıl oldu kapanalı) orada bir abi(adınıda bilmiyorum:D)sayesinde özele geldi tabi o gün tanıştık ve o günden sonra uçtu gitti bir daha konuşamadık:) konuşma esnasında tahribat.com'a takıl dedi öyle:) ilk günler gibi olmasada yine güzel Tahribat.com caner abim,ir2, yoklukları anlaşılıyor.. ayrıca doguhan vardı onunda yoklugu çok iyi anlaşılıyor:D uyduruk uyduruk resimleriyle hava atardı artist:D
-
yasin_55 bunu yazdı:
-----------------------------Dreamtn bunu yazdı:
-----------------------------
Creator vardı bilmem bilirmisiniz onun sayesinde tanıştım tbt ile dediki bak çok deli adamlar var holyone süper programcıdır rene donanımda bir numaradır dedi girelim dedik bişiler kaparız sonra ortam sardı hep takıldık sonrada ilkin(ir) admin olduğu zamanlarda tahri keyi vermişti bana işte böyle tanıştık tbt ile :)
-----------------------------aynen bana da creator yani can tavsiye etmişti şiddetle.
sene 2005 di o zaman bi temmuz akşamıydı :)
hala görüşürüz creatorla, saolsun.
-----------------------------can la aynı okuldaydık işte bizde :) işte haylada görüşürüz ...
-
6-7 ay dolaylı yollardan parazit takıldım .. konulara cevap yazamamak sadece okumak ve '' şu böyle olmalı, hayır bu böyle be abicim !! '' lakırtıları ile en sonunda üye olduğum yegane site..
emin olun 20000 üye varsa bir o kadar da parazit var eminim :d
