folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat.Com İle Tanışmanız Nasıl Oldu?



Tahribat.Com İle Tanışmanız Nasıl Oldu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    ay yıl hatırlamıyorum.2005 yılından beri aklımda kalmış. hacker sitesi yazıyordu. evden girmiyordum. o zamanlar cahildikevden girersem bilgisayarıma girenler olur buzdolabın fişine çekerler diyorduk :))) kafeye gidiyordum öyle girerdim :)1 yıl gizli gizli baktım nasıl bir yer merak ettim. sonradan üye oldum. cafede bile ekranı küçük tutuyordum polisler hapse atar:=)hatırlıyorum 7 ay filan kapalı kalmıştı o zamandan 2-3 ay gibi sürede tekrar bulmuştum.1 yıl süre yine gizli gizli kafede girerdim. hatırlarsanız ekranda her dilden şu an bakımçalışması var yazısı ve Gif resim vardı. site açıkken bıçağın uçları kanlı anasayfada tahribat.com yazıyordu.


    -----------------------------

     

    Sorma İlk girdiğim Dönemler Bende Tırsıyordum. :) Döküman Arşivinin Tümünü indirmiş Ansiklopedi Yapacaktım Halada Kağıtlar bende Duruyor, Ama Ansiklopedi Yapmadım henüz, Dur Aklıma Gelmişken Ansiklopedi Yapam Şunları.

    Zaten O Dökümanları Bir şeyler Örenem diye indirdiydim, Görseniz Cidden Kalın bir Ansiklopedi Büyüklüğünde Tutuyor Kağıtlar, Okudukça Dünya başıma Yıkıldı, Dedim Vay anasını Sayın seyirciler Hacker olmak için bunlarımı Örenecem Ömrümü versem yetmez yahu. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    Radmin i aratırken gördüm, yaklaşık 2 sene oluyo, üye olmadan takip ediyodum konsepte uygunluk açısından :)

    Sonra kasım gibi üye oldum işte birinin sayesinde '^^

    Ve son olarak her bağımlılık için sölenen bi sözün aksine, bırakmayı düşünmüyorum :| 


    allcolorsarebeautiful.net
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    03/08/2005 6:34:00 PM sularıydı.... ama nasıl oldugunu hatrlamıorum....

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suiQast54
    suiQast54's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    1 Arkadaşımın Yıllar Once Tavsıyesıyle Oldu 1 Girdim Bidaha Çıkamadım a.q Nasıl Biyer bende Anlamadım Büyülümüdür Nedir)Hala Buralardayım.

    X
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    bu konu da her sene mütemadiyen açılıyor :))

    lise 1 atelye defterimin kapağına yazmışım adresi bundan hemen hemen 8 yıl evvel.

    3 sene evvel fln kitaplar, defterleri kurcalarken buldum adresi.üye fln oldum.

    sonra reel hayatımdan daha gerçekci dostları burda edindim.

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Denyonun biri beni buraya soktu :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Bundan 4 yıl önce...

    Mevzu C-4 ile ilgili açıldı. Tartışıyoruz arkadaşlarla... C-4 nedir ne değildir.?

    En son intertnet cafe'ye gidip araştırmaya karar verdik.

    Klasik olacak ama gugıl'dan c4 bomba yapımı diye arattık tahribat çıktı. Bilgiden faydalandık. İki gün sonra hepsi olayı unuttu. Ben bi kere daha baktım yazıya okudum, hoşuma gitti. Sonra postlara baktım ülen ne kafa adamlar dedim a.q.

    Üye olayım dedim. Ana!!! Üye olunmuyo. Kayıt yapmak için kod filan istiyo.. Neyse dedim üye olupta ne yapacam a.q. Güzel güzel postları okur geçinirim dedim. 1 yıldan fazla böyle sürdü olay...

    Sonra birgün üye olduk böyle bişey işte...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek
    dayılar zannedersem bende cigicigi den buldum gibime gelio ama ilk girdim baktım baya bişi var üye olam dedim yok üyelik kapanmıştı sonra bi 3-4 ay üye olmadan takip ettim. sonra üyelik açılmıştı. ama baya bekledim üye olmak için :)

    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    2-3 sene oldu galiba :/

    Arkadaş önerisine siteye söyle bi baktım SSS. okurken hoşuma gitti :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    Creator vardı bilmem bilirmisiniz onun sayesinde tanıştım tbt ile dediki bak çok deli adamlar var holyone süper programcıdır rene donanımda bir numaradır dedi  girelim dedik bişiler kaparız sonra ortam sardı hep takıldık sonrada ilkin(ir) admin olduğu zamanlarda tahri keyi vermişti bana işte böyle tanıştık tbt ile :)
Toplam Hit: 13093 Toplam Mesaj: 95