Tahribat.Com İle Tanışmanız Nasıl Oldu?
-
GeForce bunu yazdı:
-----------------------------
Bu accountun sahibi 12 senelik arkadaşımdır.Kendisi takılıyodu bu siteye.Kardeşten öte olduğumuz için beraber takılmaya başladık.ilerleyen zamanlarda ondan daha çok girmeye başladım account nerdese benim oldu sayılır:D
-----------------------------Bilader sana kefil olayım yeni üyelik al :)
Benim muhabbet çok eski, daha ortaokuldayım sene 2001 felan galiba, internette hack öğrencem diye siteler ararken gördüm galiba.
Sonra bi sürü foruma sürekli takılınca diğerlerinin hep boş muhabbet buranınsa kalite olduğunu görmüştüm.
O zamanlar snitz_2000_forums vardı, ama Holy kodlarla oynardı hep, yarı orijinaldi. Derin konulara modluk da yaptım. Sonra kapandı.
Sürekli takip ettim ama kapalı kaldı açıldı gene kapandı bakım felan...
Bu haliyle açılınca gördüm ama üye olmadım okul felan zorluyodu internet de yoktu evde. 2005te bi üye oldum ama uzun süre giremedim.
Bu sıralar az da olsa aktifim evde internet olduğu için.
Yaz bitince üniye dönünce nolcak bilmiyorum ama Uşak'ta eve internet alcaz diyo ev arkadaşları.
-
TBT nin eski üyelerinden sayılırım bende (: aam nasıl kayıt olduğumu hatırlamıyorum
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
isoT bunu yazdı:
-----------------------------balık iskonun fan sitesindeki linkden geldim :D
o yüzden iskoyu severim :P :p
-----------------------------
üye nickinden belli zaten :):):)
-----------------------------
ne alakası var ? :) -
bu bizim orqanizma müdürü exca fa$lağının sayasinde üye oldum aynı büroda çalışıyoruz bunla oo giriyordu.oo alıştırdı bu bağımlılıga :|
-
hırs sayesinde olsa gerek
-
rEfLeX bunu yazdı:
-----------------------------bu bizim orqanizma müdürü exca fa$lağının sayasinde üye oldum aynı büroda çalışıyoruz bunla oo giriyordu.oo alıştırdı bu bağımlılıga :|
-----------------------------
ne gelirse arkadaş yüzünden gelir kardeş :D merakla başlar sonu kötü biter.bikere yaparsın gerisi gelir. sonra memati gibi olursun :C
-
Bi gazetede dtp nin sitesi hacklendi diye bi haber okudum. Girdim dtp nin sitesine, baktım tahribat.com yazıyor. Daha sonra dtp nin sitesini hackledi diye üye oldum. Pişman da olmadım. İyi etmişim bu siteye üye olmakla.
-
5 Yıl Önce Googleden Hacker olacam diye aratırken Bulmuştum, Girince Hacker olmanın O kadar Kolay olmadığını anlamış, Hayallerim Suya Düşmüştü, Ama Kim olduğumu ve Esasta Ne olmam gerektiğini Öğreten Yegane Bir Site. O Zamandan beridir Aynı Üyelikle Devam ettim. Seviyom ben Tahricanı.
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------
5 Yıl Önce Googleden Hacker olacam diye aratırken Bulmuştum,-------------------------------------------------------------------------
abi alemsin ya :)
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
rEfLeX bunu yazdı:
-----------------------------bu bizim orqanizma müdürü exca fa$lağının sayasinde üye oldum aynı büroda çalışıyoruz bunla oo giriyordu.oo alıştırdı bu bağımlılıga :|
-----------------------------
ne gelirse arkadaş yüzünden gelir kardeş :D merakla başlar sonu kötü biter.bikere yaparsın gerisi gelir. sonra memati gibi olursun :C
-----------------------------
eet buna örnek verecek olursak seni göstere biliriz :D nasıl ün yaptıgını herkez ii bilir hatta kantar31 daha iii bilir :D
