TBT Istanbul - Bulusmasi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    nese müridler gelmeye çalışcam...

    şimdi sevaba girmek istiyorsak...

    qambler'i de alalım hamama gidelim :D başka canabetlerde varsa onlarıda alalım...

    zaten onların paklanmasına yardımcı olarak aldıgımız sevaplarla ooo :D cennete gideriz...

    ama şöle nargile falanda iyi olur kanımca...12 kişi falan olursak 3 masa batak atarız :d falan filan işte sizde fikirde bulunun a.q

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    0m3r 'e benim için bi ayar çekin değiştirsin avatarını...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    lört vardır seksendokuz anca saat 1o gibi msn açarım :P PEk bi paraya ihtiyac yok bi patso kola olayına gireriz bide bi kafeye girer cola içeriz cart pek bişiy tutmaz ta$ çatlasın 2o ytl .p amele benim yemekimi çeker zaten heralde sennkinide birisi çeker :F
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    walla cumartesi sevgilimle buluscam :D pazartesi buuk ada size para kalmadi :d insan cumartesi yaparda :D manitadan kacar yada onla gelir bir ugrardim

    Nerede o eski günler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    nese müridler gelmeye çalışcam...

    şimdi sevaba girmek istiyorsak...

    qambler'i de alalım hamama gidelim :D başka canabetlerde varsa onlarıda alalım...

    zaten onların paklanmasına yardımcı olarak aldıgımız sevaplarla ooo :D cennete gideriz...

    ama şöle nargile falanda iyi olur kanımca...12 kişi falan olursak 3 masa batak atarız :d falan filan işte sizde fikirde bulunun a.q


    -----------------------------
    hoca önce bulusunca kanımca simit sarayına veya patso falan yemeye gideriz aç falan olanlar için :) Ordann bi tur atarız sora bi cafede otururuz nargile falan içerler şahsen ben kullanmam :) işte resim falan cektiririz ordan cıkarız bi tur daha atarız otururuz sahile dururuz falan işte sora toplu (excayla birlikte ) -(excasız topsuz ) bi resim cektiririz  öle şeyler yane başkada bi şey olmaz gibime geliyore...

    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    nurky ince espirilerine hastayim toplu topsuz ... nese konuya gelelim pazar gunu diyorsunuz nargiel hemide bensiz param olmasa bile gelirim

    Nerede o eski günler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    durq abi saol :) Şahsen bu sefer uzakta durcam gecen kadıköy bulusmasında geberdiyordum :) öksürmekten ciğerlerim tavan yaptı akm

    [22817//kaanabak]
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    dugride geliyo :( aq gelmek istiyorum ama öglen düğün var esenyurt da üeeeüee :(


    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    Nurky parlakına ne yapıcaamı genki iyi bilio ztn xD Pazar günü görüşmek üzere NURCAN hanım ... xP

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    abi maçım olmasa gelmek isterdim ama kusra bakmayınn :S


    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
Toplam Hit: 18256 Toplam Mesaj: 131