TBT Istanbul - Bulusmasi
-
laaaaaaan yarın tipime gülen olursa anuna korum gülcek olan arkasını dönsüm :D
okul stajı münasebetiyle tipim berberde kaydırıldı da acık ( acık derken amıma koyuldu )
-
Ulan ipneler bana hesapmi odetceniz bide.haluk sana binaaleyh gaycam :P 5 te cikiyom yola.hayirlisi bakam
-
lemonata : olm yarın değil :D yani cumartesi günü değiL pazar günü olcak. Tipini neyapalım olm sende alla alla nie dalga geçelim :|
ayrıca 10ur seni kınıorum :| -
geliorum bende hüseyin abi ztn konusmustuk snnle :D ii kaynasırız orda :)
exca öpücekmiş beni şeyimden öle dedi msn de :D neyse ...
he bu arada gebzeden baska gitcek varsa ulassn msn den bana tek gitmiim trende aq güvenlikler paso trenden atmaya kalkıo sigara fln die :D tek olucna eziliorum :D
-
gelip hesabi exca ya kitlicem
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------
gelip hesabi exca ya kitlicem
-----------------------------
siee bi kerem 14 ytlm + 4,6o ytllik Akßil im var:P Allahtan Underzero amcamız var :P O bizi çeker sanırsam yürüyen Kredi kartı :| -
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------
gelip hesabi exca ya kitlicem
-----------------------------
siee bi kerem 14 ytlm + 4,6o ytllik Akßil im var:P Allahtan Underzero amcamız var :P O bizi çeker sanırsam yürüyen Kredi kartı :|-----------------------------
yparmği yapar under amca bize kıyak ama :D sanmiyorum walla o kadark isi kaldirirmi acep ? batircazmi lan adami
-
Olm o kadar kişi diil sadece sana v bana ismarlar :/ sanırsam tabi :D
-
sana yaparda bana yaparmi belirsiz :D ben sonucta gotunde nike donu olan bi nisanmisim under abi ole diodu :D ...
zengin p.c i sacaq goren beni zaten anlamiyorum ben bu olaylari ama hayirlisi ya gelrisem goruruz
-
benimde gelebilitem yüksek hocalar...
