TBT İstanbul Buluşması - 13 Eylül
-
EMRE BENİDE AL LAN :d bende getiririm foto makinesi xD güzel makine :W
-
DOSTLAR ERTELEYİN...SAGNAK YAGMUR OLCAKMIS PAZARTESİYE KADAR...ÖLÜP KALMAYIN LA SELİN ALTINDA
-
buluşmaya giderken yanınıza can yeleği falan alın aman ha.
-
TR_ip bunu yazdı:
-----------------------------Gene mi gani deyiz :D hacı benim ayaklar sığmıyor orda yere oturamiyorm amk :( :(
Dayııı ben araba ile gidicem :| alırım seni olmazsa hatta 3 anadolu yakasindan gelcek mürüd de entegre ederiz gider döneriz hep beraber :F
-----------------------------
boş slotun varsa bende gelebilirim emre :D -
listeyi güncelledim, not yazdım.
-
fırtınada çıksa gidicez buluşmaya sanki savaş çıkacakmış gibi konuşmayın.
-
Yağmur yağmaz, yağsada taxime ve çevresine bi zik olmaz |:
-
Juba bunu yazdı:
-----------------------------
TR_ip bunu yazdı:
-----------------------------Gene mi gani deyiz :D hacı benim ayaklar sığmıyor orda yere oturamiyorm amk :( :(
Dayııı ben araba ile gidicem :| alırım seni olmazsa hatta 3 anadolu yakasindan gelcek mürüd de entegre ederiz gider döneriz hep beraber :F
-----------------------------beni de al usta
gani ganide ayakkabıları çıkarıp çoraplarla oturmuştuk. eh anasini satiyim başka bi yer yokmuydu :)
-
12'sinde derbi var..
para kalırsa gelirim. -
nurky gelmezse bende gelmiyorum
Toplam Hit: 29819 Toplam Mesaj: 233
