Türkiyeden Neden Taşındım
-
CooLSTuFF bunu yazdıCEO bunu yazdı

Aynen bu düşüncedeyim.
Sanıyorsunuz ki dünyada diğer ülkelerde hiçbir tuhaf şey olmuyor.
Kimse haksızlığa uğramıyor..
Diğer ülkelerden haberiniz olmadığı için yaşadığınız ülkeyi kötü sanıyorsunuz..
Dünyanın çoğu ülkesinde Türkiye'deki kadar özgür yaşandığını sanmıyorum açıkçası..
Elin amerikasında bolluk içinde yaşayacağıma, kendi ülkemde atalarımdan kalan vatanımda kıt kanaat geçinirim daha iyi..
aynen.... beğenmeyen siktirsin gitsin
https://eksisozluk.com/stalinin-tavugu--1121656
http://tr.wikipedia.org/wiki/Milgram_deneyi
-
Ben 2004'ten beridir Türkiye bir 5. dünya ülkesidir yazıyorum buraya, bana hep "sekter get o zaman" diyorlardı.
Gözlerim yaşardı lan.
krypt tarafından 30/Eki/14 02:02 tarihinde düzenlenmiştir -
Kaynak belirten oldumu tüm sayfaları okumadım, işte kaynak:
http://www.melihkarakelle.com/turkiyeden-neden-tasindim.html/
Adam ar-ge yapıyor, gördüğüm kadarıyla burda yorum yapıp "siktirgit" diyenlerin çoğundan daha fazla okumuş araştırmış, çalışmış, daha fazla düşünmüş bir insan. Muhtemelen yaşı da büyük.
-
wasd bunu yazdı
Kaynak belirten oldumu tüm sayfaları okumadım, işte kaynak:
http://www.melihkarakelle.com/turkiyeden-neden-tasindim.html/
Adam ar-ge yapıyor, gördüğüm kadarıyla burda yorum yapıp "siktirgit" diyenlerin çoğundan daha fazla okumuş araştırmış, çalışmış, daha fazla düşünmüş bir insan. Muhtemelen yaşı da büyük.
Flytronun sahibi , pistbasi forumundan bilirim bana model uçaklari ve Elektronigini öğreten biridir. Iyi etmiş
