folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Türkiyeden Neden Taşındım



Türkiyeden Neden Taşındım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    CooLSTuFF bunu yazdı
    CEO bunu yazdı

    Aynen bu düşüncedeyim.

    Sanıyorsunuz ki dünyada diğer ülkelerde hiçbir tuhaf şey olmuyor.

    Kimse haksızlığa uğramıyor..

    Diğer ülkelerden haberiniz olmadığı için yaşadığınız ülkeyi kötü sanıyorsunuz..

    Dünyanın çoğu ülkesinde Türkiye'deki kadar özgür yaşandığını sanmıyorum açıkçası..

    Elin amerikasında bolluk içinde yaşayacağıma, kendi ülkemde atalarımdan kalan vatanımda kıt kanaat geçinirim daha iyi..

    aynen.... beğenmeyen siktirsin gitsin

    https://eksisozluk.com/stalinin-tavugu--1121656

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Milgram_deneyi

     


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Ben 2004'ten beridir Türkiye bir 5. dünya ülkesidir yazıyorum buraya, bana hep "sekter get o zaman" diyorlardı.

    Gözlerim yaşardı lan.

    krypt tarafından 30/Eki/14 02:02 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kaynak belirten oldumu tüm sayfaları okumadım, işte kaynak:

    http://www.melihkarakelle.com/turkiyeden-neden-tasindim.html/ 

    Adam ar-ge yapıyor, gördüğüm kadarıyla burda yorum yapıp "siktirgit" diyenlerin çoğundan daha fazla okumuş araştırmış, çalışmış, daha fazla düşünmüş bir insan. Muhtemelen yaşı da büyük.


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    wasd bunu yazdı

    Kaynak belirten oldumu tüm sayfaları okumadım, işte kaynak:

    http://www.melihkarakelle.com/turkiyeden-neden-tasindim.html/ 

    Adam ar-ge yapıyor, gördüğüm kadarıyla burda yorum yapıp "siktirgit" diyenlerin çoğundan daha fazla okumuş araştırmış, çalışmış, daha fazla düşünmüş bir insan. Muhtemelen yaşı da büyük.

    Flytronun sahibi , pistbasi forumundan bilirim bana model uçaklari ve Elektronigini öğreten biridir. Iyi etmiş

Toplam Hit: 12543 Toplam Mesaj: 95