Turknet Candır Yav
-
Arkadaşlar turknetin sitesinden adres sorgulamadan kaç mbps internet alırım diye baktım, 16 mbps diyo. Çokmu düşük sizce?
-
Pc-ErrOr bunu yazdı
Arkadaşlar turknetin sitesinden adres sorgulamadan kaç mbps internet alırım diye baktım, 16 mbps diyo. Çokmu düşük sizce?
Diğerleri daha yüksek veriyorsa turknet te verir ama benim evime ttnette superonline da 16 dan fazla vermedi. ikisinide yıllarca kullandım aradım söyledim altyapı yetersiz diyip kapatıyorlardı.
Turknette 35 e yükselt vardı bastım valla artık 35 kullanıyorum canavar gibi memnunum.
Günde 1 falan kesiliyor ama superonline da 10 kere kesiliyordu ttnette 10 kere bağlanabiliyordum aynı alt yapıyla ve abartmıyorum.
-
mkyb bunu yazdıEmiRReiS bunu yazdı
Hocam Emre zaten Turknet konularına yazıyor neden özelden yazdım diyorsun anlayamadım.
Bu konuya yazmadığına göre kendini belli etmek istemiyordur diye direk nick vermek istemedim.
Adam aile babası olunca tbt a da girmez oldu : )
-
bende 35 Mbps 4000kb ile indirdiğim oldu torrentten..genel anlamıyla iyi.. ama tabii şans biraz
-
Dsmart taahhüt bitene kadar mecbur devam da, acaba her lokasyonda böyle başarılılar mı? Ona göre ben de geçeyim.
-
50 Mbit Ttnet kullanıyoruz, Türk netle 2 ay önce altyapu testi yaptığımızda en fazla alabileceğiniz hız 32mb diyordu, şimdi kontrol ettim arttırdılar mı diye 16mbit e düşürmüşler. Anlaşılan AKN'siz internetin altından kalkamayınca en üst hız limitini düşürmeye başladılar.
-
yalnizturk bunu yazdı
50 Mbit Ttnet kullanıyoruz, Türk netle 2 ay önce altyapu testi yaptığımızda en fazla alabileceğiniz hız 32mb diyordu, şimdi kontrol ettim arttırdılar mı diye 16mbit e düşürmüşler. Anlaşılan AKN'siz internetin altından kalkamayınca en üst hız limitini düşürmeye başladılar.
turknet düşürmüyor, türk telekom düşürüyor.
çünkü o fiyata ancak 16 mbit verebiliyor kendileri, müşteri kaçırmamak için de turknet kullanıcılarının hızını düşürüyorlar.
daha dandik portları veriyorlar.
ben de ilk 2 ay bunlarla uğraştım, 16 mbit adsl verdiler, 2 ay sonra anca vdsl e geçiş yapabildim, şu anda 50 mbit çatır çutur kullanıyorum.
port yok yalanını duyabilirsiniz.
-
LynXMaSTeR bunu yazdıyalnizturk bunu yazdı
50 Mbit Ttnet kullanıyoruz, Türk netle 2 ay önce altyapu testi yaptığımızda en fazla alabileceğiniz hız 32mb diyordu, şimdi kontrol ettim arttırdılar mı diye 16mbit e düşürmüşler. Anlaşılan AKN'siz internetin altından kalkamayınca en üst hız limitini düşürmeye başladılar.
turknet düşürmüyor, türk telekom düşürüyor.
çünkü o fiyata ancak 16 mbit verebiliyor kendileri, müşteri kaçırmamak için de turknet kullanıcılarının hızını düşürüyorlar.
daha dandik portları veriyorlar.
ben de ilk 2 ay bunlarla uğraştım, 16 mbit adsl verdiler, 2 ay sonra anca vdsl e geçiş yapabildim, şu anda 50 mbit çatır çutur kullanıyorum.
port yok yalanını duyabilirsiniz.
Mümkün Türk Telekomdan herşey beklenir ama hız önemli olduğu için sözleşmemiz bittiğinde dahi Tt ile devam etmemiz gerekecek anlaşılan.
-
yalnizturk bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdıyalnizturk bunu yazdı
50 Mbit Ttnet kullanıyoruz, Türk netle 2 ay önce altyapu testi yaptığımızda en fazla alabileceğiniz hız 32mb diyordu, şimdi kontrol ettim arttırdılar mı diye 16mbit e düşürmüşler. Anlaşılan AKN'siz internetin altından kalkamayınca en üst hız limitini düşürmeye başladılar.
turknet düşürmüyor, türk telekom düşürüyor.
çünkü o fiyata ancak 16 mbit verebiliyor kendileri, müşteri kaçırmamak için de turknet kullanıcılarının hızını düşürüyorlar.
daha dandik portları veriyorlar.
ben de ilk 2 ay bunlarla uğraştım, 16 mbit adsl verdiler, 2 ay sonra anca vdsl e geçiş yapabildim, şu anda 50 mbit çatır çutur kullanıyorum.
port yok yalanını duyabilirsiniz.
Mümkün Türk Telekomdan herşey beklenir ama hız önemli olduğu için sözleşmemiz bittiğinde dahi Tt ile devam etmemiz gerekecek anlaşılan.
tt den alıp, sonrasında hat taşıma yapabilirsiniz, o zaman değerlerde düşme olmaması lazım.
-
Benim hat superonline a göre 62mbps ttnet e göre 50mbps turknet e göre 35 mbps fakat vdsl modemim olmadığı için 16üstüne çıkamıyorum. Ay sonu vdsl modem alıp tekrar test eder sonucu yazarım
