DTP

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buyrun Diyarbakir'a fasistler..

    Buyrun Diyarbakir'a fasistler..

    Buyrun Diyarbakir'a fasistler..


    -----------------------------

    Faşistler öpsün seni,

    Ayrıca DİYARBAKIRDA Yüce TÜRK DEVLETİNİN nadide bir TÜRK ŞEHRİDİR.

    DİYARBAKIRI başka bir yer gibi göstermek için kıçınızı yırtmayın...

    Len CONCEPT allah aşkına şu siteye bir baksana www.yasevyaterket.com ( Sana süpriz var ) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    http://img217.yukle.tc/images/2001nah_veririz.gif

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @concept

     Olum lan diyarbakıra ne olmuş çağırıyon hayırdır :)  diyarbakırda bizim hakkaride vanda  manisada izmirde benim çözümleyemediğim biz faşistsek siz kimsinizde bize meydan okuyosunuz kaç kere dedim milliyetciler fasişt deildir eğer öyle lsaydık sen bizi diyarbakıra çağıramazdın şehiri söylemekten korkardın ama diyarbakırda bizim yurdumuz adanada şunu unutma tehditle küfürle hiç bi yere varamazsın


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buyrun Diyarbakir'a fasistler..

    Buyrun Diyarbakir'a fasistler..

    Buyrun Diyarbakir'a fasistler..


    -----------------------------

     Biz faşist olsaydık sen o parmaklarınla bunu yazamazdın zaten.


    CANI PAHASINA vatanını savunan ataların, KURŞUN ATMADAN vatanını teslim eden torunlarıyız . .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Concept
    Concept's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    sizin gibi sanal delikanlilari Diyarbakir'a cagiriyorum,

    erkek olanlar gelsin

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    bende sen gibi bölücü ibneleri Ankaraya çağırıyorum buyur gel. gelde gör el mi yaman eryaman mı yaman.

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    bende sizi 12.04.2009 istanbul buşuşmasına çagırıyorum

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    @concept

    ah be yavrum sana çok fena ezberletmişler ezilen halk masallarını yazık ütopyalar peşinde koşup duruyorsun birde burda milletin değerli zamanını çalıyorsun masalcıklarınla. sen bunu kendin gibi kandırılmışların arasında konuş git abdnin maşalığını yapmaya devam et burada propaganda yapma. o kadar kimliğinize meraklıysanız buyrunuz ırak diye bir sömürge var illa kovulmayı beklemeyin birazcık onurunuz varsa toplayın pılı pırtıyı yallah... abd sizi kullanıp attığında artık kullanılacak başka bir yeriniz kalmadığında ne yapcaksınız gene geliceksiniz tıpış tıpış bizde Türk'üz abi diye. hatta şu apoşta diyodu ya yakalandığında benim annemde Türk diye sizde başlarsınız benim anam Türk benim amcaoğlum Türk diye yalvarmaya... hizmete hazırım diye yavşamaya başlarsınızda işte o zaman şimdi ki halinizden bile komik olursunuz. yazık yazık kendini millet zanneden bir topluluğun bu kadar kolay kandırılabiliyor olmasına acıyorum hiç mi çıkmaz içlerinden bir tane uyanık lan bizi bunlar kullanıyor diyebilecek anlamıyorum... ama diyemezler tabi eline abdnin oyuncaklarını alan kendini rambo sanıyo beşikteki bebeye sıkıyo otobüsü durdurup içindekilere sıkıyo sonra nasıl desinler abd bizi kullanıyor diye. kana susamış bunlar kendi kanlarınıda içerler.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    concept yaş kaç? ve amacın ne? insanları niçin diyarbakıra çağırıyorsun? diyarbakıra gelince ne olucak?

    ve sana şunu sormak istiyorum, sence pkk bir terör örgütümüdür? yoksa özgürlük savaşçısı bir grupmudur?


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @concept

    lan olum bize sanal delikanlı demişinde diyarbakırdaki kürt abilerinemi güveniyosun dtpyemi güveniyosunda böle agrasif davranıyosun şimdi biri seni mhpnin kalesine çağırsa seni orayan çağıran arkadaş delikanlımı oluyor sen bu soruyu araya dur bu arada sayın rene hocam arkadaş ne kadar forumkuralarıvarsa ihlal etti onu bildirim ama şunuda unutma sizin cesaret dediğiniz şey aslında ürkekliğin ezilmişliğin sonucu oluşan saçma bir cesaret


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
Toplam Hit: 27067 Toplam Mesaj: 313