folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Elektronik Sigara Macerası (E-Sigara İşe Yarıyor Mu ?)



Elektronik Sigara Macerası (E-Sigara İşe Yarıyor Mu ?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    @Dadasadam yeni arkadaşlar için konunun başına bi tavsiye listesi oluştursan da her sayfada aynı şeylerle uğraşmasak .)

    Daha yeni likit deneyimlerini paylaşmaya yerimiz olmadı habire makine pil tavsiye ediyoruz zaten tavsiyeyi ipleyen yok gene başka model alıyolar .)

    Yeni likit deneyimi olanlar beğendikleri beğenmedikleri ne varsa bi yazsınlar yetişemiyoruz hergün yeni bi likit markası çıkıyor .)

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cholpa
    cholpa's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Beyler bu arada benim sorunun cozumunu kendim buldum. Aldigim likitteki PG orani yuksekmis, uzerine harici aldigim VG ekledim simdi daha rahat icebiliyorum, yine biraz oksuruk var ama alistikca oda gider insallah. Bu arada makineyi kullanmaya basladigimdan beri hic sigara icmedim :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TiThousand
    TiThousand's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek
    Nvidia bunu yazdı

     hocalar  2 gündür  kullanıyorum. Daha  sigara  içmedim ama  elektronik sigaradan fazla içmiş olabilirim  12 mg lık nikotınli ssaphire marka  likit  kullanıyorum.  1.6 ml bitiyo 1günde hatta  bugün  1.8 mil bile  olmuş olabilir. 

    Kısaca  dur  noktasını nasıl ayarlıcaz benim hep içesim  geliyordoğru likiti seçememiş olabilir miyim ?

    Yüksek nikotin durdurur. Ama 1.8mL çok ideal.


    Beni bulamazsan üzülme, Eşyalarımı bulacaksın, Kestiğim taşları, açtığım yolları, İşlediğim heykelleri bulacaksın, Ve göreceksin ki binlerce yıl öteden, Parmak izlerimiz değecek birbirine. – Likya Şairi – Kaynak: Su Perisi Anıtları, British Museum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TiThousand
    TiThousand's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek
    cholpa bunu yazdı

    Beyler bu arada benim sorunun cozumunu kendim buldum. Aldigim likitteki PG orani yuksekmis, uzerine harici aldigim VG ekledim simdi daha rahat icebiliyorum, yine biraz oksuruk var ama alistikca oda gider insallah. Bu arada makineyi kullanmaya basladigimdan beri hic sigara icmedim :)

    19 MG ciğer için çok ağır gelebilir. 

    Öksürüğün kesilmesi için nikotin oranını düş. Tavsiyem 12 MG'ye düşmektir. 

    Ayrıca standart üreticiler 0, 3, 6, 9, 12 aralıklarında üretim yaparlar. 19MG bana merdiven altı üretim gibi geldi. 


    Beni bulamazsan üzülme, Eşyalarımı bulacaksın, Kestiğim taşları, açtığım yolları, İşlediğim heykelleri bulacaksın, Ve göreceksin ki binlerce yıl öteden, Parmak izlerimiz değecek birbirine. – Likya Şairi – Kaynak: Su Perisi Anıtları, British Museum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TiThousand
    TiThousand's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek
    salihgs bunu yazdı

    Beyler cubis pro illallah ettirdi agza likit sicratiyor fokurduyor. 

    Subox mini kullananlar subtankta var mi bu sorun fokurdama agza likit sicrama mevzusu oluyor mu 

    Çok hızlı çekimler (emiş) yaparsan cihaz fokurdamaya başlar. Tüm atomizer'larda bu böyledir. Dengeli bir şekilde fokurdamayı (eğer kurulum hatası değilse) nefes kontrolü ile minimize edebilirsin; küçük küçük nefes çekişleri ile biriken likiti pamuğa aktararak... Teknik bir konu, kullanım süren arttıkça tekniği daha iyi oturtacaksın.

    Likitin sıçratması çok normal. Kavisli drip tip'ler ile sıçratmayı engelleyebilirsin.

     

    TiThousand tarafından 14/Ağu/16 01:21 tarihinde düzenlenmiştir

    Beni bulamazsan üzülme, Eşyalarımı bulacaksın, Kestiğim taşları, açtığım yolları, İşlediğim heykelleri bulacaksın, Ve göreceksin ki binlerce yıl öteden, Parmak izlerimiz değecek birbirine. – Likya Şairi – Kaynak: Su Perisi Anıtları, British Museum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cholpa
    cholpa's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    TiThousand bunu yazdı
    cholpa bunu yazdı

    Beyler bu arada benim sorunun cozumunu kendim buldum. Aldigim likitteki PG orani yuksekmis, uzerine harici aldigim VG ekledim simdi daha rahat icebiliyorum, yine biraz oksuruk var ama alistikca oda gider insallah. Bu arada makineyi kullanmaya basladigimdan beri hic sigara icmedim :)

    19 MG ciğer için çok ağır gelebilir. 

    Öksürüğün kesilmesi için nikotin oranını düş. Tavsiyem 12 MG'ye düşmektir. 

    Ayrıca standart üreticiler 0, 3, 6, 9, 12 aralıklarında üretim yaparlar. 19MG bana merdiven altı üretim gibi geldi. 

    Pardon hata yapmisim 18mg yazacaktim yanlis tus.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Cubis prodaki sorunu çözdüm sanki. Likiti koyduktan sonra agizligi çıkarıyoruz cihazı ters tutup ateslemeye basıyoruz o sirada birkac damla likiti puskurtuyor bosa gitmesin derseniz siseye geri puskurtebilirsiniz. Bu islemi bir iki kez yapin. Daha sonra dik konumdayken atesleme basıyorsunuz yine puskurturse peceteyi sivri konuma getirip ucuna sokup bir iki ceviriyorunuz. Ondan sonra koyun oylece 10 dk dursun. Sonra çekmeye başlayabilirsiniz. likit bitene kadar puskurtme sicrtma yapmiyor sorun çıkarmıyor. Yeni likit ekleyince bu islemleri tekrarliyorsunuz. Biraz nazlı bir atomizer yani anlayacaginiz. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocalar şimdi sizden 2 tavsiye isteğim olacak. Ortalama ayda 60-70 lira sigara giderim var. İstediğim zaman bırakabilen biriyim fakat yanımda sigara içen arkadaşlarım olduğunda içmezsem olmaz. Alkol yanında çay yanında kahve yanında yemekten sonra falan içiyorum. Bu aralar çok içmememe rağmen sigara rahatsız etmeye başladı. Ayrıca nargile seven biriyim bu yüzden bol duman(buhar) ve aroma olsa tadından yenmez dediğim için elektronik sigaraya merak sardım en azından sigaranın leş yanlarını da gidermiş olurum böylece diye düşünüyorum.

    Fakat bir iki sorum olacak; sigarayı çok içmediğim için elektronik sigaraya başladığımda bir zorluk yaşar mıyım? Öksürük zaten olacak 1-2 gün deniyor fakat bu süre 1 haftaya uzarsa s*kerim böyle aleti deyip sigaraya devam etmek istemiyorum param da çöpe gitsin istemem açıkçası.

    Uzun vadede sigaradan daha uygun fiyata geldiğini biliyorum fakat çiğer çekimine başladığım zaman coildi(hazır coilden bahsediyorum), likitti, şuyu buyuydu bana daha fazla harcatmasın? Sonuçta günde 1-2 paket içen biri değilim.

    Sigarayı bırakmaktan ziyade keyif amaçlı içeceğim, tatmin edici sonuç elde eder miyim?(Nargile gibi) Tabi ileride bununla beraber sigarayı da bırakmış olmayı ümit ediyorum.

    Bu sorularıma bakarak sizce elektronik sigaraya başlamalı mıyım yoksa sigaradan devam et mi dersiniz? Sigaradan devam derseniz neden?

    Diğer istediğim tavsiye ise elektronik sigara tavsiyesi. Yeni başlayacağım için tel sar et falan uğraşmak istemiyorum ayrıca genel olarak ciğer çekimi yapmak istiyorum fakat başlangıçta sanırım ağızdan ciğere çekim yapmam gerekecek. Bunlar için uygun istediklerimi yapabilecek hangi cihazı/kiti önerirsiniz. f/p benim için önemli.(i just 2 tavsiye ediyorlar çoğunlukla buraya da genel olarak bazı sorularımı sormak istedim)

    Teşekkürler.


    Şafak 1152!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Bence ijust 2 al hocam. Hem cihaz çok pahalı değil hem de sürekli hazır coil almaktan bikarsan çok ucuza kendi coilini yaparsın. 

    Coiller genelde 5li paket halinde satılır. Paketi 75 lira. Bunu arada bir nargile gibi günde 1-2 defa kullanacaksan 1 coil ortalama 4 hafta gider. Alışıp olayı cozene kadar coilleri 1 haftada yakabilirsin bunu da göz önünde bulundurmak lazım.

    Likit zaten ucuz birşey. Natura, dekang, liqua gibi likitler hem güzel hem uygun fiyatlı. 30 ml likit 30 lira. Sigara tiryakisi gibi gün boyunca icmeyeceksen günde 2ml likit tuketirsin. Yani aylık likit maliyeti de 60 lira olur. Ana malzemeleri alıp kendi likitin yaparsan (yapımı çok basit bu arada) aylık maliyeti 10 liraya dusurursun.

    Coil+likit maliyeti aylık 90 liraya yakın olur kısaca. 

    Kendi likitin üretip kendi coilini sararsan aylık maliyet 20 lira gibi bir rakama duser :)


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    Tayga bunu yazdı

    @Dadasadam yeni arkadaşlar için konunun başına bi tavsiye listesi oluştursan da her sayfada aynı şeylerle uğraşmasak .)

    Daha yeni likit deneyimlerini paylaşmaya yerimiz olmadı habire makine pil tavsiye ediyoruz zaten tavsiyeyi ipleyen yok gene başka model alıyolar .)

    Yeni likit deneyimi olanlar beğendikleri beğenmedikleri ne varsa bi yazsınlar yetişemiyoruz hergün yeni bi likit markası çıkıyor .)

     

    Hocam onun için yeni konu mu acsak bilemedim, bu konu çok karıştı çünkü.

    Ayrıca dediğin gibi tavsiyeyi takan yok :)


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.