folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder [09.06.2007] TBT Bursa Buluşması



[09.06.2007] TBT Bursa Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netmacig
    netmacig's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek
    içelim içelim sabaha kadar azıtalım yollara düşelim karakolda sabahlayalım sonra manşet olalım tahribat com üyeleri azıttı :))) geceyi karakolda geçirdiler flash flash :)))9
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    bursada bi cafe wardı gökkuşagı diye oraya gidin size eşlik edecek arkadaş bulursunuz ordan :D:D:D:D

    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netmacig
    netmacig's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek
    bütün cafeelre girer çıakrız :) sorun değil nerde bu gökkuşagı cafe
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    amk bizimkilerde kestelde oturuyo arada takılıyom bursaya benide götürün gittiğiniz yere... ((:

     


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    netmacig bunu yazdı:
    -----------------------------
    bütün cafeelre girer çıakrız :) sorun değil nerde bu gökkuşagı cafe
    -----------------------------
    hehehe oraya girmek var,girdiğin şekilde çıkmak yok :D:D

    Her Hakkım Saklıdır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netmacig
    netmacig's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek
    gazili tarZAN KESTELEDE GELİRİZ İNEGÖLE GÇERKEN URARIZ SNADA AYIP EDİYOSUN YANLIZ BENİM ARABA HERKESİ ALIRMI BİLMEM :))) BİDE ŞU GÖKKUŞAĞI CAFEYİ MERAK ETTİM ADRESİNİ VEREN ÇIKMICAK GALİBA
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Gökkuşağı cafe eşcinsellerin takıldığı bir cafeymiş Bursa'da.Efsun ipnesi her başlıkta bana sataşmasa olmaz  :)

    λ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netmacig
    netmacig's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    hehehe tamam ya allah iyiliğinizi versin gökder değilmi o onlar benim müşteri lem :D 2 sene önce ADSL lerini ben kurmuştum eşcinseller ve lezbiyenler derneği yazıyodu kaşelerinde hatta diyanet vakfı ile komşuydular inanmassanıuz gidin bakın teyyare kültür merkezi ile karşı karşıyalar iş hanınn en üskatında manyak bi manzara var kasşe de lezbiyenlerde yazıyodu fakat 1 tane kız göremedim benim yanımda bölge kavgası yapıyolardı bilmemem kim garajın önüne inemezmiş doğrarım felan :))))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    fistan sende her boyaya giren adamsın hea:D

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    Bende bursadanım arkadaşlar..

    9unda tamda iş aldım pazara kadar muhasebe bürosunun pclerini elden geçiricem,prg kurucam vs. :S pek vaktim olmaz buluşmaya..

    Ama kalmak isteyen filan olursa burgazdaki yazlığı açabilirim.. Disko vs. gitmek isteyen olursada içeri girmeye yarıcak dam bulurum.. :)  İstediğiniz diskoya soktururum.. içeride ne bok yerseniz yersiniz orası size kalmış :) (hangi mekan olursa olsun giriş parasıda ödettirmem) geldiğinizde irtibata geçerseniz gelemesemde yardımcı olurum..

     (Damlar motordur ama verici değil alıcıdırlar yani şöle oluo çok pis kan emerler sakın onlara kaptırmayn kendinizi donsuz çıkarsınız yani :) onlar sadece içeri girmeniz için tabi disko isterseniz...)

Toplam Hit: 14143 Toplam Mesaj: 130