1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !
-
Kamu malına saldırıp bir polisi öldüresiye döven piç kurularını izleyin şimdi.Ana avrat sövmemek elde değil !!
Tahminime göre pkk sempatizanı bunlar.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=54997538485&ref=mf
-
pkk li degil onlar , dhkpc liler galiba.gerci degisen birsey olmaz sonucta teror orgutu ikiside.Yalnz sivilde silahla , kimlikle ne geziyor.Akil mantik isi degil sivil polisin yaptigi.Zaten bu teror orgutu , bu adamlar bir avuc hepsi birbirini tanir.Madem istihbarat icin eleman sokacan , universiteye gonder 2tane genc elemanini ,universite ogrencisi gibi girsin iclerine 3-5 ay sonra onlarda elemanlarini benimser zaten.Pat diye gidip eyleme girersin, sonu boyle aci olur.
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
ulen herşeyede artık pkk li demeye başlıyorsunz ha
-----------------------------Zorunamı gitti lan.
Ordakiler kendilerini solcu diye nitelendiren, devletin milletin malına zarar veren, sözde devrimci orospu çocukları.
-
Madimak ne alaka hoca.Sen orada ulkenin aydinlarini yakiyorsun , boyle zihniyetmi olur.Sen toror orgutuyle -aydinlanlari ayni kefeye koydugun icin bu ulke boyle berbat bir durumda.
Dersim olayina gelince , feodalizm ayaklanmasidir , gerici bir ayaklanmadir ,bastirilmasi son derece dogrudur.
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
pkk li degil onlar , dhkpc liler galiba.gerci degisen birsey olmaz sonucta teror orgutu ikiside.Yalnz sivilde silahla , kimlikle ne geziyor.Akil mantik isi degil sivil polisin yaptigi.Zaten bu teror orgutu , bu adamlar bir avuc hepsi birbirini tanir.Madem istihbarat icin eleman sokacan , universiteye gonder 2tane genc elemanini ,universite ogrencisi gibi girsin iclerine 3-5 ay sonra onlarda elemanlarini benimser zaten.Pat diye gidip eyleme girersin, sonu boyle aci olur.
-----------------------------compu istihbarat mısın hoca))
-
Bu en başta arabayı parçalayan şerefsizler Tkp'li değilmi?
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
ulen herşeyede artık pkk li demeye başlıyorsunz ha
-----------------------------Zorunamı gitti lan.
Ordakiler kendilerini solcu diye nitelendiren, devletin milletin malına zarar veren, sözde devrimci orospu çocukları.
-----------------------------solcularla sorunun mu var? Onlar solcu geçinen tipler.Solcu dediğin tipleri zamanında öldürdüler şimdi kalkıp ülke elden gidiyor diye ağlarsınız.
O solcu dediğin adamlar ülkesine hainlik edenler değil , milletini uyandıran insanlardır, millete yol veren , doğru fikirleri şiirleri, yazıları ile paylaşan insanlardır.
Ayrıca aklında bulunsun her solcu devrimci değildir.NAsıl her sağcı faşist olmuyorsa.
-
Saldırıdaki kişiler TKP'li felan değildir. TİKKO / TMLGB grubundandır.
Düzeltme: Dhkc sempatizanları.
-
Şerefiszler bir kişiye o kadar kişi dalarmı hiç,
-
Tamam hacı Tkp'li olmayabilirlerde Tkp'de de var böyle ayaklar.
http://img11.imageshack.us/my.php?image=afsdadfasd.jpg
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
evet zumsuk güzel açıklamışsın.Zamanın Denizi,Yusufu,Hüseyini ideolojilerini yaymak halkı bilinçlendirmek ve tam bağımsız Türkiye için öldüler.Şimdi onlar öldükten sonra parti cephenin falan başına gelen dallamalar Almanyadan Tr deki militanlarına ölmesini söylüyolar.Sibel yalçın en iyi örneğidir sanırım.
