folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder 1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !



1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    olay türk kürd deil olay biz nasıl oluyozda  dhkpcyi içimizde sevenleri barındırıyoz ?  terör örgütü oldunu belirtmeye gerek yok sanırsam.polis öldüresiye dövülür hak etti denir.yuhh amk ne biçim insalarsanız ya iğrençsniz hatta. şunu söliyim az kaldı cidden az  delirtceniz genelkurmayı  koparcak hepinizin kafasını sonra diceksiniz katledildik.sonra neymiş efemdim darbe oldu olur tabi ota boka isyan eden her boku eylem yapan bir arada yaşamayı beceremiyosan beğenmiyosan  terk edersin ülkeyi olur biter.sırf 3-5 armutun isteğine bağlı olarak yönetim mi değişir.akp yi sevmem ama ülkenin yarısı bu adamlara oy vermişse onlar yönetcek demektir.kural budur kaide budur.

    ha sen yönetimi beğenmessin o ayrı madem beğenmiyosan gidip araba yakmıcaksın efendice örgütlenceksin jopta felanda yemessin

    izmirde yaşadımı ve günde en az  2 eylem gördümü sölemiştim.polisin çizdiği eylem alanı belli orayı geçmeyene kimse bişi demiyo.ama yok ben kurallara uymucam kamu alanı içinde bi takıp gösteri yapcam diyosan joblanman kadar normal bişi yok.yok ben gösteri alanın içinde eylem yapıcam ama kafama esersede  polise taş atcam sonra küfür etcem diyosan gene job yersin.   1 senedir bu bürodayım bütün eylemleri izlemişimdir 1 tanesinde tatsızlık yaşanmadı nie izmir bişileri aşmış kurmuş bitmiş.polis barikat bile kurmuyo nie çünkü vatandaş biliyo nerde nasıl eylem yapcanı sınırları geçmiyo.

    istanbulda polis ettten duvar vatandaş zorluyo ebe mal sen kurallara uysan sana bişi dien warmı yok.neymiş emekçiye polis vurmuş emekçi  taş atarken iyimi ?

    sonuç olarak yazmış olmak için yazmayın konuya kaynaksız bilgi sallamayın karşınızdakine saygı duyun.en önemlide sallladınız yalanlara gelince bizi zaten inandıramıyonuz kendinizi kandırmayın.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence bi anket yapalım dersime ne dersin_? a) Evet  b)Evet

     

    bu sitedeki kürtleri bekliyorum bu konuya olum siz varya katliamın kralını istiyonuz ama biz yapamıyoruz hem elimiz bağlı hem vicdanımız aydın kürtmüş kürtün en aydını bu videodakiler kadardır aksini idaa eden varsa ispatlasın küfürsüz bi kerede desinki biz türkleri şurda arkasından vurmadık yada devlete şu konuda faydamız dokundu 


    -----------------------------
    vergimi verdim,askerliğimi yaptım (er ryan ı kurtarmaya gittik)

     dedemin babası çanakkalede şehit  kore ve kıbrıs gazisi var sülalede .

    bayağı bir faydamız olmuş bak .

    katliam mı ? aa çok ayıp çok kaka birşey düşünme böyle şeyler.


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    VEXTA bunu yazdı:
    -----------------------------

    olay türk kürd deil olay biz nasıl oluyozda  dhkpcyi içimizde sevenleri barındırıyoz ?  terör örgütü oldunu belirtmeye gerek yok sanırsam.polis öldüresiye dövülür hak etti denir.yuhh amk ne biçim insalarsanız ya iğrençsniz hatta. şunu söliyim az kaldı cidden az  delirtceniz genelkurmayı  koparcak hepinizin kafasını sonra diceksiniz katledildik.sonra neymiş efemdim darbe oldu olur tabi ota boka isyan eden her boku eylem yapan bir arada yaşamayı beceremiyosan beğenmiyosan  terk edersin ülkeyi olur biter.sırf 3-5 armutun isteğine bağlı olarak yönetim mi değişir.akp yi sevmem ama ülkenin yarısı bu adamlara oy vermişse onlar yönetcek demektir.kural budur kaide budur.

    ha sen yönetimi beğenmessin o ayrı madem beğenmiyosan gidip araba yakmıcaksın efendice örgütlenceksin jopta felanda yemessin

    izmirde yaşadımı ve günde en az  2 eylem gördümü sölemiştim.polisin çizdiği eylem alanı belli orayı geçmeyene kimse bişi demiyo.ama yok ben kurallara uymucam kamu alanı içinde bi takıp gösteri yapcam diyosan joblanman kadar normal bişi yok.yok ben gösteri alanın içinde eylem yapıcam ama kafama esersede  polise taş atcam sonra küfür etcem diyosan gene job yersin.   1 senedir bu bürodayım bütün eylemleri izlemişimdir 1 tanesinde tatsızlık yaşanmadı nie izmir bişileri aşmış kurmuş bitmiş.polis barikat bile kurmuyo nie çünkü vatandaş biliyo nerde nasıl eylem yapcanı sınırları geçmiyo.

    istanbulda polis ettten duvar vatandaş zorluyo ebe mal sen kurallara uysan sana bişi dien warmı yok.neymiş emekçiye polis vurmuş emekçi  taş atarken iyimi ?

    sonuç olarak yazmış olmak için yazmayın konuya kaynaksız bilgi sallamayın karşınızdakine saygı duyun.en önemlide sallladınız yalanlara gelince bizi zaten inandıramıyonuz kendinizi kandırmayın.


    -----------------------------
    3. Foruma takılan kullanıcılar, dinsiz, imansız, yobaz, yunan sempatizanı, Satanist, Nazist, Sadist yada bu tip ideolojilere sahip olabilirler, hakaret yada küfür etmedikleri sürece bu forum her tip insana açıktır, Önemli olan fikirleri paylaşmaktır.(Link)

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @Elevator

    Sizi Ermenilerden kurtardık , köyünüze kadar medeniyet getirdik  dünyanın en büyük projelerden birini GAP ı güneydoğuya yaptık ne oldu peki bırakın bu hikayeleri eğer bu seçimlerde güneydoğuda dağdaki terörislerin partisinin bölgedeki oyu %55 in altına düşerse tmmm yani şöle %20 felan olursa tmm derim uslanıyolar ama git gide artıyor burada bir türk gurubun ermeni polislerinini dövdüğünü görsem 100-200 kişilik br grubun yani ve bu konuda ermeniler bana böyle şeyler yazsalar sadece susar ve utanırım ama sizde oda yok yomu ailenizde DTP destekçisi yoksa hepiniz AKPnin terörist milletvekillerinimi destekliyonuz_?


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    VEXTA bunu yazdı:
    -----------------------------

    olay türk kürd deil olay biz nasıl oluyozda  dhkpcyi içimizde sevenleri barındırıyoz ?  terör örgütü oldunu belirtmeye gerek yok sanırsam.polis öldüresiye dövülür hak etti denir.yuhh amk ne biçim insalarsanız ya iğrençsniz hatta. şunu söliyim az kaldı cidden az  delirtceniz genelkurmayı  koparcak hepinizin kafasını sonra diceksiniz katledildik.sonra neymiş efemdim darbe oldu olur tabi ota boka isyan eden her boku eylem yapan bir arada yaşamayı beceremiyosan beğenmiyosan  terk edersin ülkeyi olur biter.sırf 3-5 armutun isteğine bağlı olarak yönetim mi değişir.akp yi sevmem ama ülkenin yarısı bu adamlara oy vermişse onlar yönetcek demektir.kural budur kaide budur.

    ha sen yönetimi beğenmessin o ayrı madem beğenmiyosan gidip araba yakmıcaksın efendice örgütlenceksin jopta felanda yemessin

    izmirde yaşadımı ve günde en az  2 eylem gördümü sölemiştim.polisin çizdiği eylem alanı belli orayı geçmeyene kimse bişi demiyo.ama yok ben kurallara uymucam kamu alanı içinde bi takıp gösteri yapcam diyosan joblanman kadar normal bişi yok.yok ben gösteri alanın içinde eylem yapıcam ama kafama esersede  polise taş atcam sonra küfür etcem diyosan gene job yersin.   1 senedir bu bürodayım bütün eylemleri izlemişimdir 1 tanesinde tatsızlık yaşanmadı nie izmir bişileri aşmış kurmuş bitmiş.polis barikat bile kurmuyo nie çünkü vatandaş biliyo nerde nasıl eylem yapcanı sınırları geçmiyo.

    istanbulda polis ettten duvar vatandaş zorluyo ebe mal sen kurallara uysan sana bişi dien warmı yok.neymiş emekçiye polis vurmuş emekçi  taş atarken iyimi ?

    sonuç olarak yazmış olmak için yazmayın konuya kaynaksız bilgi sallamayın karşınızdakine saygı duyun.en önemlide sallladınız yalanlara gelince bizi zaten inandıramıyonuz kendinizi kandırmayın.


    -----------------------------
    3. Foruma takılan kullanıcılar, dinsiz, imansız, yobaz, yunan sempatizanı, Satanist, Nazist, Sadist yada bu tip ideolojilere sahip olabilirler, hakaret yada küfür etmedikleri sürece bu forum her tip insana açıktır, Önemli olan fikirleri paylaşmaktır.(Link)

    -----------------------------

     

    sana görrüşünü fikri paylaş denmiş gidipte  suikastleri üstlen   adam öldürenleri savun  terör örgütlerine yandaşlık et.tahribat nerde görüşmüş terör örgütünü sahiplendiği.ona bakarsan pkknında kendine görüşü war ama biz aramızda tutmuyoz.inanıyorum ki yönetim sizide aramızda tutmucaktır.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    videoyu şimdi izledim bunlar Dhkp-C denler beyler çünkü buradada olay çıkardılar bankalara YAŞASIN SOSYALİST TÜRKİYE yazdılardı.

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    @elevator

    Sizi Ermenilerden kurtardık , köyünüze kadar medeniyet getirdik  dünyanın en büyük projelerden birini GAP ı güneydoğuya yaptık ne oldu peki bırakın bu hikayeleri eğer bu seçimlerde güneydoğuda dağdaki terörislerin partisinin bölgedeki oyu %55 in altına düşerse tmmm yani şöle %20 felan olursa tmm derim uslanıyolar ama git gide artıyor burada bir türk gurubun ermeni polislerinini dövdüğünü görsem 100-200 kişilik br grubun yani ve bu konuda ermeniler bana böyle şeyler yazsalar sadece susar ve utanırım ama sizde oda yok yomu ailenizde DTP destekçisi yoksa hepiniz AKPnin terörist milletvekillerinimi destekliyonuz_?


    -----------------------------
      senin gibiler varken oradaki oy oranı %80 i de geçer 18 yaşında oy kullanılıyor bu yazını okuyup sana kızan her gencin oyu dtp ye olacaktır.

     ermenilerden kurtardık demek hı :) kurtarılan neydi ? toprakmı insanmı?

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    Peki güzel kardeşim ben bundan sonra hiç kürtlerle ilgili kötü bişey yazmim seçime kadar ama seçimde PKK pardon DTP nin oyu düşmezse ben yine kendimden emin olarak devam edeceğim bu yazılara ama hiç bişey değişmicek :) ayrıca o bölgede yaşayan ermenilere kürt çetecilerin baskısı ve zulmü olmuştur katliam zamanları türklerle beraber azınlıkta olan kürtleride öldürmüşlerdir ve devam edileceği zaman biz engel olmuşuzdur Ermeni komutanlarının günlükleri şiirlerine iyi bak oku kürd düşmanı oldklarını göreceksin hee daha sonra türklere olan düşmanlığı daha fazla olduğundan ASALA yı kapatmış PKK destekcisi olmuştur kürtlerle beraber...

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    "beğenmiyosan çekip gideceksin"

    bizim beğenmediğimiz bu ülke değil, siz ve sizin gibi düşünen insanlar olmuştur. Kökünü kazımayı, soyunu kurutmayı, küfredip aşağılamayı, yok saymayı marifet sayıp bunu da vatan sağolsun nidalarıyla yapana kadar sesinizi  abd,işbirlikçi yönetimlerine ve onların kolluk kuvvetlerine çıkarsaydınız, bu ülke bu duruma gelmezdi. 

    Dünyanın her ülkesi diktatörlerini yargılayp cezasını verirken bu ülkede hala darbe şakşakçılığı yapan özürlüler var.

    O kadar kirletmişler ki beyinlerinizi miting düzenleyen her topluluğu potansiyel terörist sayıyorsunuz. Beyinlerdeki kir o kadar kapatmış ki gözünüzü sağlıkta eğitimde ve ülke üzerinde oynanan oyunları göremeyecek kadar körleşmişsiniz.  Hastane bahçesine atılan gaz bombasını,  Cafede sakince oturan vatandaşı polisin tokatlamasını, kimlik sordu diye polisten dayak yiyen vatandaşı gözünüz görmüyor da, o topluluğun içinde ne idüğü belirsiz işkenceciyi tartakladılar diye birden aslan kesiliyorsunuz.  Eli silahlı bir sivilin miting alanında ne işi var ?    katliamlar da böyle yapılmıyor mu zaten. Araya ne hikmetse birileri sızıyor, sonra bir iki el silah sesi, birkaç ölü. Kim yaptı ?  


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    vukuat bunu yazdı:
    -----------------------------
    yeniden dersim yeniden madımak gerek bu soysuzları yakacaksın soyu çürüyene kadar.
    -----------------------------

    Yakin yakin. Iste karsiliginda guzel bir sopa yersiniz.


    -----------------------------

    devletim devletim diye bagırır çıgırırsınız ama okulda ki ogretmenın sokaktakı polisin devlet mallarının devlet oldugunu bılmessın işte..

Toplam Hit: 18303 Toplam Mesaj: 108