1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !
-
Concept bunu yazdı:
-----------------------------bambam66 bunu yazdı:
-----------------------------nowalgin concept
hocam burda açıkça konuşmasanızda sizin gibiler genelde dtplidir ve herolayda polisi taşlarlar devlete lafatanakadar gidip 2 roj tv harici kanal izleyinde öğrenin ne nedir benim okuldada sizin gibi çokvar Allahtan akılseviyeleri düşükte cülümüleri kadar bile yer yakamıyorlar
hasiz derseniz bensizi yanlış anladım ozaman buraya yazın
-----------------------------DTP en son destekleyecegim partidir.
Yukarida kalinlastirdigim satirlarinda ahkam kestigin dikkatimi cekti. Benim kimseye kendimi kanitlama ihtiyacim yoktur. Yazdiklarimi okuyanlar benim gorusumun ne oldugunu da anlayabilirler. Kisisel atismalarda isim yok benim.
DTP benim gozumde zerre degeri olmayan taseron bir partidir.
-----------------------------öyleyse kusurabakma hocam ama yazdıklarını okuyunca bu anlaşılıyordu herneyse amacım ahkam kesmek diğildi sende beni yanlış anlamışın
-
sözüme gocunan müridlere cevaben şunları söylemek istiyorum madımakta yakılan aydınlarınızın pkk tikko gibi örgütlerin sempatizanları degillermi? Şayet degiller diyecek olursanız 5 temmuz 1993 erzincan kemaliye ilçesinin başbaglar köyünde 33 kişi kurşuna dizildi ve arkalarında madımakın intikamı diye bildiri bıraktılar.
Ben bu ülkenin aydınlarına hiç bir zaman güvenmiyorum batan gemiden kaçan fareler gibi onlarda en küçük müdefada durumunda bu ülkeden kaçacaklar.
-
@Nowalgin
Peki sayn ve sevgili Azeri Hocam Var Sayalım Kürtler iyi insanlar yıkıcı politika yapmayalım ırk din ayrımı yapmayalım kürtçe konuşabilsinler kürtçe kanal radyo kurabilsinler üniversitelerde kürt bölümleri açabilsinler ve sorun çözülcek diosun ama pardon bişede demem lazım zaten bunlar Türkiyede var ha bide PKK ve DTP var tek destekcisi Kürtler özgürlük desen var hak hukuk desen var peki soruyorum bu kürtlerde insanlık desen varmı_? diyolarki işte kürtleri tanımıyosunuz ön yargılı davranıyosunuz benim amcamın dayısnı noğluynun bilmemnesinin çocuğu doğuya gitmiş kürtleri görmüş kürtler iyi insanmış demiş diosunuz o amcanızın dayısnın bilmemnesini gönderin buraya bende kürtlerle tanıştırim o zaman da desinki bunlar şerefsiz oğlu şerefsiz .... Ben kürdümü vurgulayan , DTP ve dolayısıyla PKK destekçisi olan , her kürt teröristtir , Kendini türk aydın olarak tanımlayan fakat en büyük türk düşmanı olanlar ağmaktır , Türk polisi olupta arkasında avukatlar olmayanı döven fakat arkası sağlam olandan korktuğundan dayak yiyen polis korkaktır , Vatandaşına sadece ırkından dolayı yargılayan devlet faşist ve acımasızdır bunlara sende eminim benim kadar katılıyosundur peki soruyorum o zaman bu kavga niye gayet mantıklı yazdıklarım karşıma çıksın desinki biri kökenim kürttür ama türküm , devletim türkiye dilim türkçedir , devlet ve Türk milletine en ufak düşmanlığım yoktur desin bakalım bundan önceki konularda biz terörist deiliz diyen kürtler bu tarz konularda tek tek dökülüyo yok şu zaman bunu yapmış dersimi yapmış madımağı yapmış ona bakarsanız ben 5000 tane şehit edilen görevli sayarım size 10000 taneden fazla gazi sayarım ama kürtler bir tane sebepsiz yere öldürülmüş insan sayamazlar... En basitinden isyanlara dönersek o zamandan gocunan çok fazla var kürtler devletin dinini savunuyolardı şöle yapıyolardı dinsizler katliam yaptı vs ... Peki böle düşünen ağmaklara soruyorum neden Kürt Teali Cemiyetini kurdunuz ?
, neden İngilizler ruslara karşı bir kürt devleti düşündü sevre kürdistan devleti koydurdu _? neden içinde kendine özgü olmayan yapmacık bir dil oluşturuldu , Kürtlerin bilmesi gereken bişe var Sizi ABD kullanıyor İsral kullanıyor oyuncak oldunuz ulan ama bi gün gelecek ruslarda amerikalılardam sizden vazgeçecek işte o zaman desteksiz kalacaksınız ve sizin desteğiniz kesildiği zaman başınıza gelecekleri düşünmek bile istemessiniz... Bu coğrafyada Gerilla savaşı vermek kolaydır ama düzenli orduyla yüz yıllarca durmak erkek işidir vur kaç deil hem vur hem dur taktiğini kürtler yapamaz...
-
varoş iyidir ya. indimi şehre bırakmaz kapı cam :D
birde bilinçlenseler on numara olcak
geçen bizim burada bir binayı yaktılar.
polise baktım çaresiz itfayeye baktım çaresiz.
eylem alanına gidipde nara atmak veya kör şiddet değildir çözüm.
tepkisel ve tüzel şiddettir çözüm
bu arada videodaki polisede bi üzüldüm bi üzüldüm nah şuramda bir acı
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------İçimdeki damarlar sızladı desem yeridir...benim polisimi böyle dövenlere sessiz kalan yöneticilere soruşturma açmak lazımdır diyecem ama kimse bişey yapmayacağını bildiğiö için ne yapılabilir ki başka ? soysuz köpek hepsi.
Sonra pkk sempatizanına plastik mermi sık mermiyi sonra bi daha yapıyorlar mı görürüz.
-----------------------------
güzel düşünce hocam +1
-
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------varoş iyidir ya. indimi şehre bırakmaz kapı cam :D
birde bilinçlenseler on numara olcak
geçen bizim burada bir binayı yaktılar.
polise baktım çaresiz itfayeye baktım çaresiz.
eylem alanına gidipde nara atmak veya kör şiddet değildir çözüm.
tepkisel ve tüzel şiddettir çözüm
bu arada videodaki polisede bi üzüldüm bi üzüldüm nah şuramda bir acı
-----------------------------Sanırım polisin o durumu baya bir hoşuna gitti.
Kına yakacak gibi duruyorsun, mor-portakalına :)
-
Konuya gelen aşırı derecede şikayetten dolayı konu incelenmiş ve içeriği olmayan, kişisel hakaret içeren 23 mesaj silinmiştir...
Konu bu andan itibaren takip altındadır, küfür eden, diğer müritlerin kişiliklerine saldırıda bulunan, tartışma adabından aykırı hareket eden muridler cezalandırılacaktır...
Kavga etmeden dövüşün...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Kavga etmeden dövüşün...
-----------------------------katılıyorum :)
birbirinizi edebinizle dövün
(şahikaya selamlar)
-
Demekki insanlar fazla aydınlanınca başkalarına suiskat felan yapıyo ilginç.sonrada buna meşrudur deniyo.
-
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------varoş iyidir ya. indimi şehre bırakmaz kapı cam :D
birde bilinçlenseler on numara olcak
geçen bizim burada bir binayı yaktılar.
polise baktım çaresiz itfayeye baktım çaresiz.
eylem alanına gidipde nara atmak veya kör şiddet değildir çözüm.
tepkisel ve tüzel şiddettir çözüm
bu arada videodaki polisede bi üzüldüm bi üzüldüm nah şuramda bir acı
-----------------------------Arkadaş şu siteye 1 seneyi geçmiştir adam akıllı girmeyeli ama anlaşılan insanların huyu hiç değişmiyor...
Allah akıl fikir versin desem... yok yok o da olmaz:)
