folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder 1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !



1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    bambam66 bunu yazdı:
    -----------------------------

    nowalgin concept

    hocam  burda açıkça konuşmasanızda sizin gibiler genelde dtplidir ve herolayda polisi taşlarlar devlete lafatanakadar gidip 2 roj tv harici kanal izleyinde öğrenin ne nedir benim okuldada sizin gibi çokvar Allahtan akılseviyeleri düşükte cülümüleri kadar bile yer yakamıyorlar

    hasiz derseniz bensizi yanlış anladım ozaman buraya yazın


    -----------------------------

     

    DTP en son destekleyecegim partidir.

     

    Yukarida kalinlastirdigim satirlarinda ahkam kestigin dikkatimi cekti. Benim kimseye kendimi kanitlama ihtiyacim yoktur. Yazdiklarimi okuyanlar benim gorusumun ne oldugunu da anlayabilirler. Kisisel atismalarda isim yok benim.

     

    DTP benim gozumde zerre degeri olmayan taseron bir partidir.


    -----------------------------

    öyleyse kusurabakma hocam ama yazdıklarını okuyunca bu anlaşılıyordu herneyse amacım ahkam kesmek diğildi sende beni yanlış anlamışın


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    sözüme gocunan müridlere cevaben şunları söylemek istiyorum madımakta yakılan aydınlarınızın pkk tikko gibi örgütlerin sempatizanları degillermi? Şayet degiller diyecek olursanız 5 temmuz 1993 erzincan kemaliye ilçesinin başbaglar köyünde 33 kişi kurşuna dizildi ve arkalarında madımakın intikamı diye bildiri bıraktılar.

    Ben bu ülkenin aydınlarına hiç bir zaman güvenmiyorum batan gemiden kaçan fareler gibi onlarda en küçük müdefada durumunda bu ülkeden kaçacaklar.

     


    yunusozturk.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @Nowalgin

    Peki sayn ve sevgili Azeri Hocam Var Sayalım Kürtler iyi insanlar yıkıcı politika yapmayalım ırk din ayrımı yapmayalım kürtçe konuşabilsinler kürtçe kanal radyo kurabilsinler üniversitelerde kürt bölümleri açabilsinler ve sorun çözülcek diosun ama pardon bişede demem lazım zaten bunlar Türkiyede var ha bide  PKK ve DTP var tek destekcisi Kürtler özgürlük desen var hak hukuk desen var peki soruyorum bu kürtlerde insanlık desen varmı_? diyolarki işte kürtleri tanımıyosunuz ön yargılı davranıyosunuz benim amcamın dayısnı noğluynun bilmemnesinin çocuğu doğuya gitmiş kürtleri görmüş kürtler iyi insanmış demiş diosunuz o amcanızın dayısnın bilmemnesini gönderin buraya bende kürtlerle tanıştırim o zaman da desinki bunlar şerefsiz oğlu şerefsiz .... Ben kürdümü vurgulayan , DTP ve dolayısıyla PKK destekçisi olan , her kürt teröristtir , Kendini türk aydın olarak tanımlayan fakat en büyük türk düşmanı olanlar ağmaktır , Türk polisi olupta arkasında avukatlar olmayanı döven fakat arkası sağlam olandan korktuğundan dayak yiyen polis korkaktır , Vatandaşına sadece ırkından dolayı yargılayan devlet faşist ve acımasızdır bunlara sende eminim benim kadar katılıyosundur peki soruyorum o zaman bu kavga niye gayet mantıklı yazdıklarım karşıma çıksın desinki biri kökenim kürttür ama türküm , devletim türkiye dilim türkçedir , devlet ve Türk milletine en ufak düşmanlığım yoktur desin bakalım bundan önceki konularda biz terörist deiliz diyen kürtler bu tarz konularda tek tek dökülüyo yok şu zaman bunu yapmış dersimi yapmış madımağı yapmış ona bakarsanız ben 5000 tane şehit edilen görevli sayarım size 10000 taneden  fazla gazi sayarım ama kürtler bir tane sebepsiz yere öldürülmüş insan sayamazlar... En basitinden isyanlara dönersek o zamandan gocunan çok fazla var kürtler devletin dinini savunuyolardı şöle yapıyolardı dinsizler katliam yaptı vs ... Peki böle düşünen ağmaklara soruyorum neden Kürt Teali Cemiyetini kurdunuz ? 

    , neden İngilizler ruslara karşı bir kürt devleti düşündü sevre kürdistan devleti koydurdu _? neden içinde kendine özgü olmayan yapmacık bir dil oluşturuldu , Kürtlerin bilmesi gereken bişe var Sizi ABD kullanıyor İsral kullanıyor oyuncak oldunuz ulan ama bi gün gelecek ruslarda amerikalılardam sizden vazgeçecek işte o zaman desteksiz kalacaksınız ve sizin desteğiniz kesildiği zaman başınıza gelecekleri düşünmek bile istemessiniz... Bu coğrafyada Gerilla savaşı vermek kolaydır ama düzenli orduyla yüz yıllarca durmak erkek işidir vur kaç deil hem vur hem dur taktiğini kürtler yapamaz...


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    varoş iyidir ya. indimi şehre bırakmaz kapı cam :D

    birde bilinçlenseler on numara olcak

    geçen bizim burada bir binayı yaktılar.

    polise baktım çaresiz itfayeye baktım çaresiz.

    eylem alanına gidipde nara atmak veya kör şiddet değildir çözüm.

    tepkisel ve tüzel şiddettir çözüm

    bu arada videodaki polisede bi üzüldüm bi üzüldüm nah şuramda bir acı


    bassinyourface
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRuN
    ToRuN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek
    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    İçimdeki damarlar sızladı desem yeridir...benim polisimi böyle dövenlere sessiz kalan yöneticilere soruşturma açmak lazımdır diyecem ama kimse bişey yapmayacağını bildiğiö için ne yapılabilir ki başka ? soysuz köpek hepsi.

    Sonra pkk sempatizanına plastik mermi sık mermiyi sonra bi daha yapıyorlar mı görürüz.


    -----------------------------

    güzel düşünce hocam +1
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------

    varoş iyidir ya. indimi şehre bırakmaz kapı cam :D

    birde bilinçlenseler on numara olcak

    geçen bizim burada bir binayı yaktılar.

    polise baktım çaresiz itfayeye baktım çaresiz.

    eylem alanına gidipde nara atmak veya kör şiddet değildir çözüm.

    tepkisel ve tüzel şiddettir çözüm

    bu arada videodaki polisede bi üzüldüm bi üzüldüm nah şuramda bir acı


    -----------------------------

    Sanırım polisin o durumu baya bir hoşuna gitti.

    Kına yakacak gibi duruyorsun, mor-portakalına :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Konuya gelen aşırı derecede şikayetten dolayı konu incelenmiş ve içeriği olmayan, kişisel hakaret içeren 23 mesaj silinmiştir...

    Konu bu andan itibaren takip altındadır, küfür eden, diğer müritlerin kişiliklerine saldırıda bulunan, tartışma adabından aykırı hareket eden muridler cezalandırılacaktır...

    Kavga etmeden dövüşün...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kavga etmeden dövüşün...


    -----------------------------

    katılıyorum :)

    birbirinizi edebinizle dövün

    (şahikaya selamlar)


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    Demekki insanlar fazla aydınlanınca başkalarına suiskat felan yapıyo  ilginç.sonrada buna meşrudur deniyo.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------

    varoş iyidir ya. indimi şehre bırakmaz kapı cam :D

    birde bilinçlenseler on numara olcak

    geçen bizim burada bir binayı yaktılar.

    polise baktım çaresiz itfayeye baktım çaresiz.

    eylem alanına gidipde nara atmak veya kör şiddet değildir çözüm.

    tepkisel ve tüzel şiddettir çözüm

    bu arada videodaki polisede bi üzüldüm bi üzüldüm nah şuramda bir acı


    -----------------------------

    Arkadaş şu siteye 1 seneyi geçmiştir adam akıllı girmeyeli ama anlaşılan insanların huyu hiç değişmiyor...

    Allah akıl fikir versin desem... yok yok o da olmaz:)

     


    http://twitter.com/#!/yasiinergul
Toplam Hit: 18297 Toplam Mesaj: 108