folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder 1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !



1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadasim nereden benim polisim oluyormus? Allah bilir oda sizin gibi "yakicaksiniz bunlari" gibi densizce bir yorum yapmistir. Ben polisi sahiplenemem. Bu orgutlerin onunu acan devletin kendisidir. Orada kameraman var, orada hic mi bir Allah'in kulu polisi arayamiyor? Birakin bunlari, devlet en bariz sekilde goz yumuyor yasananlara-----------------------------

     

    Nie profilinde türk bayrağı  deilde nie orak çekiç war ?

    nie bazı arkdaşlarımın profilinde atatürk deilde che war ?

    nie özentiyiz ? bizbize yeteriz başklarını örnek almaya gerek yok

    bkz atatürk bkz  şanlı bayrağımız

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Concept
    Concept's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    VEXTA bunu yazdı:
    -----------------------------

    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadasim nereden benim polisim oluyormus? Allah bilir oda sizin gibi "yakicaksiniz bunlari" gibi densizce bir yorum yapmistir. Ben polisi sahiplenemem. Bu orgutlerin onunu acan devletin kendisidir. Orada kameraman var, orada hic mi bir Allah'in kulu polisi arayamiyor? Birakin bunlari, devlet en bariz sekilde goz yumuyor yasananlara-----------------------------

     

    Nie profilinde türk bayrağı  deilde nie orak çekiç war ?

    nie bazı arkdaşlarımın profilinde atatürk deilde che war ?

    nie özentiyiz ? bizbize yeteriz başklarını örnek almaya gerek yok

    bkz atatürk bkz  şanlı bayrağımız


    -----------------------------

     

    Bunlar seni ilgilendiren sorular mi?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    concept nedir f tipi ??

    Sen benim karıma saldırcan, çocuğumu kaçırcan, askerimi öldüreceksin birde snei beyaz sarayda mı besliyicez ?? Zaten kılım hapse girenler boş boş takılıyor diye.ÇAlıştır bakalım taş kırsınlar.Bedava ekmek bedava su.Bide f tipini mi protesto ediyorlar.

    VEXTA:

    neden bazılarımızda nazi var başka şeyler var ??NEden karşı görüşlere saygıyı öğrenemiyorsunuz? Neden her solcuyu komünist sanıp yakıyorsunuz ? NEden solcuların milleti bilinçlendirdiğini bir türlü anlayamadınız ??

    En önemlisi neden milliyetçiyim diye ortalarda dolanıyorsunuz diyer 5 ilkeye ne oldu ?? Ben mi ? BEn Atatürkçüyüm 6 ilkeyede gerektiği kadar bağlıyım.İçinden birini çekipde ben halkçıyım, ben milliyetçiyim, ben cumhuriyetçiyim demem..

    Hey yavrum hey...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    İsteyen istediğini koyar profil resmine özentilik mi oluyor bu.  Profil resmine atatürkü koyanlar adam da diğerleri adamdan sayılmıyor mu? Tecavüzcü coşkunu koyanları  ipe mi asalım o zaman?

    Orada dövülen polis in ismi de vardı. İşkenceci olduğu biliniyor. Durduk yere adam dövülmez, laf olsun diye dövülmez. Bir sebebi vardır elbet. orada heres kimin ne olduğunu iyi biliyordur. 


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    sümsük hocam benim lafım neyi savundunu bilmeyen  kullanılan insalara.yoksa ne mhplisine nede tkp lise garazim war. adam gibi bilinçli olsunlar ondan sonra isterlerse pkk yı savunsunlar.ama bilinçsizce eylem yapan görüş savunan kullanılan insalara cidden acıyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    NowalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    İsteyen istediğini koyar profil resmine özentilik mi oluyor bu.  Profil resmine atatürkü koyanlar adam da diğerleri adamdan sayılmıyor mu? Tecavüzcü coşkunu koyanları  ipe mi asalım o zaman?

    Orada dövülen polis in ismi de vardı. İşkenceci olduğu biliniyor. Durduk yere adam dövülmez, laf olsun diye dövülmez. Bir sebebi vardır elbet. orada heres kimin ne olduğunu iyi biliyordur. 


    -----------------------------

     

    Hak war hukuk war adalet war mahkeme war . sen kimi dövüyon hoca ya ?

    Not:avukat yardımcısıyım bu ülkede adalet yok dienlerede   aramasını bilene allahı war adaletin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    vukuat bunu yazdı:
    -----------------------------
    yeniden dersim yeniden madımak gerek bu soysuzları yakacaksın soyu çürüyene kadar.
    -----------------------------

    hoca dersimi madımak katma aq yoksa bu konu uzar gider..

    dipnot: vukuat adlı mürid dolduruşa gelinmiş nereye yazsam diip burayı bulmuş.. SEn şimdi dersimlilere ve madımak'lara Pkk'lımı diyosun .. Sözle Çağdaş Ama geri kafalı mürid. 


    Merhabaaaaa
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    "Adalet Mülkün Temelidir"    

    Mülkü olana adalet var hocam. Gerisi teferruat, formalite. 

     

     


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    DreamNatreX bunu yazdı:
    -----------------------------

    vukuat bunu yazdı:
    -----------------------------
    yeniden dersim yeniden madımak gerek bu soysuzları yakacaksın soyu çürüyene kadar.
    -----------------------------

    hoca dersimi madımak katma aq yoksa bu konu uzar gider..


    -----------------------------

     

    madımak hocam özgürce düşüncesini savunan insalara yapılan büyük bir iğrençliktir.

    dersim olayınada gelince az bile yapılmış daha fazlasını hak ediyolar

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    16 Mart yaklaşıyor, bir de o olaya bakın.

    Bknz: 16 Mart Katliamı. Onların suçu neydi! 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
Toplam Hit: 18295 Toplam Mesaj: 108