1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !
-
Concept bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadasim nereden benim polisim oluyormus? Allah bilir oda sizin gibi "yakicaksiniz bunlari" gibi densizce bir yorum yapmistir. Ben polisi sahiplenemem. Bu orgutlerin onunu acan devletin kendisidir. Orada kameraman var, orada hic mi bir Allah'in kulu polisi arayamiyor? Birakin bunlari, devlet en bariz sekilde goz yumuyor yasananlara-----------------------------Nie profilinde türk bayrağı deilde nie orak çekiç war ?
nie bazı arkdaşlarımın profilinde atatürk deilde che war ?
nie özentiyiz ? bizbize yeteriz başklarını örnek almaya gerek yok
bkz atatürk bkz şanlı bayrağımız
-
VEXTA bunu yazdı:
-----------------------------Concept bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadasim nereden benim polisim oluyormus? Allah bilir oda sizin gibi "yakicaksiniz bunlari" gibi densizce bir yorum yapmistir. Ben polisi sahiplenemem. Bu orgutlerin onunu acan devletin kendisidir. Orada kameraman var, orada hic mi bir Allah'in kulu polisi arayamiyor? Birakin bunlari, devlet en bariz sekilde goz yumuyor yasananlara-----------------------------Nie profilinde türk bayrağı deilde nie orak çekiç war ?
nie bazı arkdaşlarımın profilinde atatürk deilde che war ?
nie özentiyiz ? bizbize yeteriz başklarını örnek almaya gerek yok
bkz atatürk bkz şanlı bayrağımız
-----------------------------Bunlar seni ilgilendiren sorular mi?
-
concept nedir f tipi ??
Sen benim karıma saldırcan, çocuğumu kaçırcan, askerimi öldüreceksin birde snei beyaz sarayda mı besliyicez ?? Zaten kılım hapse girenler boş boş takılıyor diye.ÇAlıştır bakalım taş kırsınlar.Bedava ekmek bedava su.Bide f tipini mi protesto ediyorlar.
VEXTA:
neden bazılarımızda nazi var başka şeyler var ??NEden karşı görüşlere saygıyı öğrenemiyorsunuz? Neden her solcuyu komünist sanıp yakıyorsunuz ? NEden solcuların milleti bilinçlendirdiğini bir türlü anlayamadınız ??
En önemlisi neden milliyetçiyim diye ortalarda dolanıyorsunuz diyer 5 ilkeye ne oldu ?? Ben mi ? BEn Atatürkçüyüm 6 ilkeyede gerektiği kadar bağlıyım.İçinden birini çekipde ben halkçıyım, ben milliyetçiyim, ben cumhuriyetçiyim demem..
Hey yavrum hey...
-
İsteyen istediğini koyar profil resmine özentilik mi oluyor bu. Profil resmine atatürkü koyanlar adam da diğerleri adamdan sayılmıyor mu? Tecavüzcü coşkunu koyanları ipe mi asalım o zaman?
Orada dövülen polis in ismi de vardı. İşkenceci olduğu biliniyor. Durduk yere adam dövülmez, laf olsun diye dövülmez. Bir sebebi vardır elbet. orada heres kimin ne olduğunu iyi biliyordur.
-
sümsük hocam benim lafım neyi savundunu bilmeyen kullanılan insalara.yoksa ne mhplisine nede tkp lise garazim war. adam gibi bilinçli olsunlar ondan sonra isterlerse pkk yı savunsunlar.ama bilinçsizce eylem yapan görüş savunan kullanılan insalara cidden acıyorum
-
NowalgiN bunu yazdı:
-----------------------------İsteyen istediğini koyar profil resmine özentilik mi oluyor bu. Profil resmine atatürkü koyanlar adam da diğerleri adamdan sayılmıyor mu? Tecavüzcü coşkunu koyanları ipe mi asalım o zaman?
Orada dövülen polis in ismi de vardı. İşkenceci olduğu biliniyor. Durduk yere adam dövülmez, laf olsun diye dövülmez. Bir sebebi vardır elbet. orada heres kimin ne olduğunu iyi biliyordur.
-----------------------------Hak war hukuk war adalet war mahkeme war . sen kimi dövüyon hoca ya ?
Not:avukat yardımcısıyım bu ülkede adalet yok dienlerede aramasını bilene allahı war adaletin.
-
vukuat bunu yazdı:
-----------------------------
yeniden dersim yeniden madımak gerek bu soysuzları yakacaksın soyu çürüyene kadar.
-----------------------------hoca dersimi madımak katma aq yoksa bu konu uzar gider..
dipnot: vukuat adlı mürid dolduruşa gelinmiş nereye yazsam diip burayı bulmuş.. SEn şimdi dersimlilere ve madımak'lara Pkk'lımı diyosun .. Sözle Çağdaş Ama geri kafalı mürid.
-
"Adalet Mülkün Temelidir"
Mülkü olana adalet var hocam. Gerisi teferruat, formalite.
-
DreamNatreX bunu yazdı:
-----------------------------vukuat bunu yazdı:
-----------------------------
yeniden dersim yeniden madımak gerek bu soysuzları yakacaksın soyu çürüyene kadar.
-----------------------------hoca dersimi madımak katma aq yoksa bu konu uzar gider..
-----------------------------madımak hocam özgürce düşüncesini savunan insalara yapılan büyük bir iğrençliktir.
dersim olayınada gelince az bile yapılmış daha fazlasını hak ediyolar
-
16 Mart yaklaşıyor, bir de o olaya bakın.
Bknz: 16 Mart Katliamı. Onların suçu neydi!
