folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder 1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !



1 Polisi Öldüresiye Döven Şerefsizler !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    Posmort3m bunu yazdı:
    -----------------------------
    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    vukuat bunu yazdı:
    -----------------------------
    yeniden dersim yeniden madımak gerek bu soysuzları yakacaksın soyu çürüyene kadar.
    -----------------------------

    Yakin yakin. Iste karsiliginda guzel bir sopa yersiniz.


    -----------------------------

    devletim devletim diye bagırır çıgırırsınız ama okulda ki ogretmenın sokaktakı polisin devlet mallarının devlet oldugunu bılmessın işte..


    -----------------------------
    aynı şey başlarına gelince veya daha beteri olunca feryatlarıda şudur : İMDAATTTTTT POOLİİSSSS .

    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    NowalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    "beğenmiyosan çekip gideceksin"

    bizim beğenmediğimiz bu ülke değil, siz ve sizin gibi düşünen insanlar olmuştur. Kökünü kazımayı, soyunu kurutmayı, küfredip aşağılamayı, yok saymayı marifet sayıp bunu da vatan sağolsun nidalarıyla yapana kadar sesinizi  abd,işbirlikçi yönetimlerine ve onların kolluk kuvvetlerine çıkarsaydınız, bu ülke bu duruma gelmezdi. 

    Dünyanın her ülkesi diktatörlerini yargılayp cezasını verirken bu ülkede hala darbe şakşakçılığı yapan özürlüler var.

    O kadar kirletmişler ki beyinlerinizi miting düzenleyen her topluluğu potansiyel terörist sayıyorsunuz. Beyinlerdeki kir o kadar kapatmış ki gözünüzü sağlıkta eğitimde ve ülke üzerinde oynanan oyunları göremeyecek kadar körleşmişsiniz.  Hastane bahçesine atılan gaz bombasını,  Cafede sakince oturan vatandaşı polisin tokatlamasını, kimlik sordu diye polisten dayak yiyen vatandaşı gözünüz görmüyor da, o topluluğun içinde ne idüğü belirsiz işkenceciyi tartakladılar diye birden aslan kesiliyorsunuz.  Eli silahlı bir sivilin miting alanında ne işi var ?    katliamlar da böyle yapılmıyor mu zaten. Araya ne hikmetse birileri sızıyor, sonra bir iki el silah sesi, birkaç ölü. Kim yaptı ?  


    -----------------------------
    Nowa olm bu yazıyıda birbölüiki ye ekle :)

    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    elevator bunu yazdı:
    -----------------------------
    Posmort3m bunu yazdı:
    -----------------------------
    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    vukuat bunu yazdı:
    -----------------------------
    yeniden dersim yeniden madımak gerek bu soysuzları yakacaksın soyu çürüyene kadar.
    -----------------------------

    Yakin yakin. Iste karsiliginda guzel bir sopa yersiniz.


    -----------------------------

    devletim devletim diye bagırır çıgırırsınız ama okulda ki ogretmenın sokaktakı polisin devlet mallarının devlet oldugunu bılmessın işte..


    -----------------------------
    aynı şey başlarına gelince veya daha beteri olunca feryatlarıda şudur : İMDAATTTTTT POOLİİSSSS .

    -----------------------------

     

    dersim ile madımakla ilgili yaranız varki kaşıyorsunuz..

    Ayrıca insan yerine koyup cevap verdim, Edit: profilimde siyah bi leke oluşmaması için geri kalan lafımı saklıyorum elbet bi yerde kullanırım.

     

    konuya yorum yapmam gerekirse Kesinlikle polis dövmek yanlış bişidir. 


    Merhabaaaaa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    İçimdeki damarlar sızladı desem yeridir...benim polisimi böyle dövenlere sessiz kalan yöneticilere soruşturma açmak lazımdır diyecem ama kimse bişey yapmayacağını bildiğiö için ne yapılabilir ki başka ? soysuz köpek hepsi.

    Sonra pkk sempatizanına plastik mermi sık mermiyi sonra bi daha yapıyorlar mı görürüz.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    112_Acil_Servis bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu ülkeyi bölmeye çalışan aşşalık pislik herifler nerden geldiğiniz bile belli değil konuşma dilinmiz bile bi b*ka benzemiyo bide çıkmışınız devlet kuracaz diye konuşup duruyonuz hava alırsınız.
     
    Bu memleket tarihte
    TÜRK'tü
    Bugünde
    TÜRK'tür
    ve edebiyende
    TÜRK
    olarak yaşayacaktır
    TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...

    -----------------------------

    maalesef forumlara, gazetelere Türkiye Türklerindir yazmakla bu ülke bizim olmuyor yada milletimizi dövüp, öldürmekle.Önce kafa değişmeli.Sen bu adamlara bu şekilde davranırsan kendinden uzkalaştırırsın kutuplaştırırsın.Bağrınada bas demiyorum sadece pkknın ne olduğunu, gerçeği göster...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    DreamNatreX
     alıntı yapacaktım düzeltmişsin söylediğin söze güzel bir sözüm vardı.

    çoğul kelime kullanmışsın alıntı yaptığın mesajda polisi sevmeyen kim?

    herkes yanlış anlamaya meyilli.


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @Nowalgin

                   Eğer sen polise taş atan devlet malına zarar veren arabaları yakan polisi döven bir partinin seçmeniysen ve buna demokratik özgürlük diosan o özgürlüğün aynısını yaşaman lazım sen kürtsün die bu ülkede sana zulmeden olmadı yıllardır ama biz türküz die dayak yedik   1 mayıs gösterilerine , elektiğe zama hyr gösterilerine katılanlar bilir polis çıramızı yaktı ama size dokunamadı neden biz sdece sloagon attık zammı kaldırın die  dayak yedik ama size bişey olmadı siz dışardan beslenen 3-5 çapulcunun koruduğu kendini bişey sanan ne geçmişi ne geleceği olabilecek bir halksınız bu ülkede faşizmi hortlatıp 3-5 kürt botaş kuyusuna atıldı die feryat yaktınız ortalığı ayağa kaldırdınız kayıp kürtlermiş bizden şehit olanların hiç biri kayıp deil hepsinin yeri belli mezarı belli tek suçları bu ülkeyi dış güçlerden korumak isterken ölmekti oysaki siz teröristlerin ne sarılacağı bayrağı nede gömüleceği bir vatanı var  kürtmüş :) çıksın aranızdan medennice biri kürtlerin soyunu yazsın bakalım çok merak ediyorum nereye dayanıyosunuzda tarihin en şerefli milletini yıkmaya çalışıyosunuz...benim bu konudaki cevabım bitmiştir Dağdaki Teröristlerin Partisine düşmanolan bütün etnik kimlikler benim kardeşimdir ama dostu olan kişiler Teröristtir


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    Yanliztürk sen kendinle çelişiyorsun kürtler hakkında genelleme yapıp aynı kefeye koyup sonrada dtp karşıtı kürtlerle sorunum yok diyorsun.

    şu yöndende bakabilirsin Kürtlerin %90 ı müslümandır . ve müslümanlığın gerektirdiği gibi yaşamaya çalışırlar (bundan bir çok anlam çıkarabilirsin)

    nerden baksan kardeşsin .

    yanlız ! kalmayı tercih etmediğin sürece..

    kendine istediğin gibi davran .


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    yalniztürk

    etnik kökenlerin beni zerre kadar ilgilendirmediği söylemek isterim ve etnik kökenlere de karşı olan biriyim.  Ha köken olarak azeriyim. Kürt olmaktan da gocunmam. Parti işine gelince de parlementerist değilim, benim dünya görüşüm çok farklı en koyu komünist partiyi bile savunmam.

    kendin söylüyorsun hocam dayak yedik diye. sen eğer en doğal hakkını kullanıp birşeyleri protesto ederken polis sana karşıysa o ülkede herşey hiç de sanıldığı gibi değildir. Senin polisin sen hakkını aradığında senin yanında değilse oturup enine boyuna düşünmek lazım yanlış bunun neresinde diye. Sen bu düşünceyle hangi sorunları çözebileceğine inanıyorsun? Bir ulusu yok saymakla nereye varacaksın? O dağların zamanında boş kaldığı da oldu sorun çözüldü mü?  İnkar politikasıyla ülke yönetilmez. Yönetilen ülkede de huzur kalmaz. 


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek
    bunlara insan diyenin bunları savunanın buları bizim adamımız bizim kökenimiz diyenin hespisin anasını karsını kızı ..... anlayana sivri sinek anlamaya davul zurna nerede nekadar varsa bunlar gibi hepsini toplu yok ediceksin .

    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
Toplam Hit: 18291 Toplam Mesaj: 108