Ahmet Türk ' E Saldırı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    forumda ne kadar faşo varmış.ahmet türk denen adam o cenahın en yumuşak başlılarından..


    -----------------------------

    Ahmet kürt'ünüde al git!

    faşistiz bir sorun mu vardı ?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MEKANSIZ
    MEKANSIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    eLLEEri DErt GorMesin.....


    GUNAHI VarmIDIR HOcaM?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hereisnopeace
    hereisnopeace's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    adamın üstünde amerikalılara özgü batı yakası tişörtü kafasındada gene amerikalı hartkor gruplarının giydiği şapkadan var.ve milliyetçi aynı zamanda faşo ironiye gel...çoluk çocuğun ogun samast'dan sonraki yeni polat abisi.hehehe.ogün samastdan sonra patlayan beyaz bere satışlarının aynı şekilde amerikan ekolü kıyafetlere yansımasını dört gözle bekliyorum.


    Abaza ve Eziğim :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    adamın üstünde amerikalılara özgü batı yakası tişörtü kafasındada gene amerikalı hartkor gruplarının giydiği şapkadan var.ve milliyetçi aynı zamanda faşo ironiye gel...


    -----------------------------

    Bizim has kıyafetlerimiz erkeklerde şalvar vb gibi bol pantolon şeklindek ıyafetlerimiz.. Eee milliyetçi diye adam gidip onlarımı giyiccek ? Ne kdar düz mantıksın sen ? ne kdar komiksin :) Kıyafet inkılabından bihaberisn :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hereisnopeace
    hereisnopeace's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    len kıyafet inkılabıyla n'alakası var.öyle vatani duygularla bir mevzu yapacaksan git adam gibi bişey giy üstüne....camiiye, tangayla gitmeye benziyor bu.


    Abaza ve Eziğim :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    adamın üstünde amerikalılara özgü batı yakası tişörtü kafasındada gene amerikalı hartkor gruplarının giydiği şapkadan var.ve milliyetçi aynı zamanda faşo ironiye gel...


    -----------------------------

    Bizim has kıyafetlerimiz erkeklerde şalvar vb gibi bol pantolon şeklindek ıyafetlerimiz.. Eee milliyetçi diye adam gidip onlarımı giyiccek ? Ne kdar düz mantıksın sen ? ne kdar komiksin :) Kıyafet inkılabından bihaberisn :)

     


    -----------------------------

     

    ilk kez sana katiliyorum ...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hereisnopeace
    hereisnopeace's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    harbiden mi lan?ilk kez mi katılıyorsun.valla inanmam.halbuki aynı yumurta ikizi gibi duruyorsunuz.ikinizde lipton earl grey modunda takılıyorsunuz.


    Abaza ve Eziğim :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    Türk'e saldıran şahsın ilk ifadesi
    http://www.bugun.com.tr/newsFiles/1/1/0/0/0/0/0/1/1/0/0/1/1/1/0/1/file/99131.jpg
    Ahmet Türk'e yumruklu saldırıda bulunan İsmail Çelik'in, Sırrı Sakık'ın sözlerinden etkilenip saldırıyı gerçekleştirdiği ifade edildi.
    Bulanık olayları ile ilgili davanın görüldüğü Samsun'da duruşma çıkışı Ahmet Türk'e yumruk atan Çelik, Samsun Emniyet Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'nde verdiği ilk ifadesinde; "Muş Milletvekili Sırrı Sakık, duruşma çıkışı etrafta toplanan vatandaşların sözlü sataşması üzerine polise dönüp, 'Susturun şu terbiyesizleri' dedi. Bu ifadeyi duyunca kendimi zor tuttum. Açıklamanın yapıldığı yerde ben de vardım. Karadeniz'e her gün şehit geliyor. Bunun da etkisiyle saldırdım. Planlı bir eylem değil." dedi.

    İfadesinde, olayın tamamen ferdi bir tepki olduğunu ileri süren Çelik'in, ruhsatsız silah bulundurma dışında sabıkasının olmadığı ve siyasi bağlantısının bulunmadığı kaydedildi.

    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    Ulan ha dağda Mehmetçiğe kurşun atarak bölücülük yapmışsın ha politik yollar ile yapmışsın. Arasında ne fark var bunun?

    Bölücülüğün cezası idam olmalıdır. Aynı cezadan şuan kendilerine dokunulamayacağını sanan din tüccarı yobazlar ve yalakalarıda cezalandırılmalır. İş Türk milletine bırakılmamalı.


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    len kıyafet inkılabıyla n'alakası var.öyle vatani duygularla bir mevzu yapacaksan git adam gibi bişey giy üstüne....camiiye, tangayla gitmeye benziyor bu.


    -----------------------------

    Sen öyle yaparsın Hocam ; ) altına şalvar giyersin üstünede beyaz ketenden gömlek gbi yakası tuhaf bşi var onu giyersin.. adam kazak giymiş ahmet kürte yumruk atmış bu yok onu giyseydide bnu giyseydi.. Bokunda boncuk arama olayın..

Toplam Hit: 24382 Toplam Mesaj: 166