Ahmet Türk ' E Saldırı
-
muhrip, imzam sana neden bu kadar batıyo ki 3 ayrı başlıkta aynı şeyi zırvlayıp duruyorsun?yoksa imzamda bebeğim diye hitap ettiğim şahıs sen misin?
edit ; yaşın 18miş...bende 22 falan sanıyordum...
-
Kahpelik yalan dolan sökmez karadenizde :D helal olsun o ellerinden öperim =) ilki otursa o koca burnu arkadan çıkardı ama :d
-
ilk yellenip geldiğinde vursaydı suratına daha iyi olurdu. :D
O aynı yumruğu bizde size atacaz diyen onun bunun Ç. na gel çık teke tek desen süt dökmüş kedi olur. -
Çok üzücü bir olay !
Sadece burnu kırılmış :( Neyse,buna da şükür..
-
vallahi helal olsun.
baştakilerde böyle teröriste bir yumruk atmış olsaydı bukadar sesi çıkmazdı bu hayin köpeklerin.
atmazsan da işgalci t.c. diye bağırır aponun itleri
-
dünyayı 10 yıl geriden takip ediyoruz malesef,bu onun en büyük kanıtı. ırkçılık.... kaba kuvvetle çözüm aramak..... ikiside malesef hiç hoş olmayan şeyler.beğenelim yada beğenmeyelim sonuçta bi miktar insanın oyunu almış partinin başkanına bunu yapmak o insanlara yumruk atmaktır.
kınıyorum
demokrasi gereği herkes herkese saygı duymalı.
bu herşeyden önce insanlığın gereği.nasılki baykal erdoğana bir hiç muamelesi yaparken bu bizi rahatsız ediyorsa,yada askeri birtakım çevreler halkın getirdiği hükumete saygı duymayınca evimizde kendimizi kötü hissediyorsak bu bi başkasına yapıldığında da böyle olmadı.anlatmak istediğim bu.
isimler önemli değil benm için ahmet mehmet hiç önemli değil. demokratiklik adına kavga gürültü etmeden çözüm üretmeyi,insanlara saygı duyabilmeyi öğrenmeliyiz vesselam.
bu dünyanın en aşağılık insanı da olsa....
-
fth-b bunu yazdı:
-----------------------------
dünyayı 10 yıl geriden takip ediyoruz malesef,bu onun en büyük kanıtı. ırkçılık.... kaba kuvvetle çözüm aramak..... ikiside malesef hiç hoş olmayan şeyler.beğenelim yada beğenmeyelim sonuçta bi miktar insanın oyunu almış partinin başkanına bunu yapmak o insanlara yumruk atmaktır.
kınıyorum
demokrasi gereği herkes herkese saygı duymalı.
bu herşeyden önce insanlığın gereği.nasılki baykal erdoğana bir hiç muamelesi yaparken bu bizi rahatsız ediyorsa,yada askeri birtakım çevreler halkın getirdiği hükumete saygı duymayınca evimizde kendimizi kötü hissediyorsak bu bi başkasına yapıldığında da böyle olmadı.anlatmak istediğim bu.
isimler önemli değil benm için ahmet mehmet hiç önemli değil. demokratiklik adına kavga gürültü etmeden çözüm üretmeyi,insanlara saygı duyabilmeyi öğrenmeliyiz vesselam.
bu dünyanın en aşağılık insanı da olsa....
-----------------------------pkk yı savunan şerefsize mi saygu duyacağız.
bırakın bu demokrasi ayaklarını.
-
Keşke karaciğerine çalışsaymış. Elleri dert görmesin.
-
fth-b bunu yazdı:
-----------------------------
dünyayı 10 yıl geriden takip ediyoruz malesef,bu onun en büyük kanıtı. ırkçılık.... kaba kuvvetle çözüm aramak..... ikiside malesef hiç hoş olmayan şeyler.beğenelim yada beğenmeyelim sonuçta bi miktar insanın oyunu almış partinin başkanına bunu yapmak o insanlara yumruk atmaktır.
kınıyorum
demokrasi gereği herkes herkese saygı duymalı.
bu herşeyden önce insanlığın gereği.nasılki baykal erdoğana bir hiç muamelesi yaparken bu bizi rahatsız ediyorsa,yada askeri birtakım çevreler halkın getirdiği hükumete saygı duymayınca evimizde kendimizi kötü hissediyorsak bu bi başkasına yapıldığında da böyle olmadı.anlatmak istediğim bu.
isimler önemli değil benm için ahmet mehmet hiç önemli değil. demokratiklik adına kavga gürültü etmeden çözüm üretmeyi,insanlara saygı duyabilmeyi öğrenmeliyiz vesselam.
bu dünyanın en aşağılık insanı da olsa....
-----------------------------KOLUM YOK BACAĞIM YOK AMA HALA SIÇABİLİYORUM.
Evvet kardeş ben de süslü bölücü haşereyi , vatan hainini ılımlı bir tavırla kim savunur diye merak ediyordum.. Hoş tarafı olduğum ideolojinin lideri bile kınadı neyse haklısınız niye vurdu o adama 30000 kişinin katilini irade benimsemiş , mehmetçiğe kan kusturan terör örgütünün meclis uzantısının liderine..
-
fth-b bunu yazdı:
-----------------------------
dünyayı 10 yıl geriden takip ediyoruz malesef,bu onun en büyük kanıtı. ırkçılık.... kaba kuvvetle çözüm aramak..... ikiside malesef hiç hoş olmayan şeyler.beğenelim yada beğenmeyelim sonuçta bi miktar insanın oyunu almış partinin başkanına bunu yapmak o insanlara yumruk atmaktır.
kınıyorum
demokrasi gereği herkes herkese saygı duymalı.
bu herşeyden önce insanlığın gereği.nasılki baykal erdoğana bir hiç muamelesi yaparken bu bizi rahatsız ediyorsa,yada askeri birtakım çevreler halkın getirdiği hükumete saygı duymayınca evimizde kendimizi kötü hissediyorsak bu bi başkasına yapıldığında da böyle olmadı.anlatmak istediğim bu.
isimler önemli değil benm için ahmet mehmet hiç önemli değil. demokratiklik adına kavga gürültü etmeden çözüm üretmeyi,insanlara saygı duyabilmeyi öğrenmeliyiz vesselam.
bu dünyanın en aşağılık insanı da olsa....
-----------------------------
Bende bişi diyim sana demokratik bişi onlarla beraber siktir ol git.!
