Ahmet Türk ' E Saldırı
-
yasin_55 bunu yazdı:
-----------------------------
55
-----------------------------+1 ;)
-
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
şu ahmet kürd imralıdaki maymuna sayın diye hitap etti neden içeri atmadılar anlamıyorum. m.vekilide değil. 5 yıl ban yedi devletten
-----------------------------
apoya sayın demek artık suç değil öyle olsaydı tayyip içerde olurdu.
-----------------------------hocam tayyep eskiden dedi ozmn suçmu değilmi bilmiyorum ama artık neden suç değilki o maymunu övmek. aq bi atasözü var s.. sevilir, seven s.. illa s..'nmi olmak lazım
-
izledikçe izleyesim geliyo süper bi çalışma
10 üzerinde 100 tam puanı aldı benden =)
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
şu ahmet kürd imralıdaki maymuna sayın diye hitap etti neden içeri atmadılar anlamıyorum. m.vekilide değil. 5 yıl ban yedi devletten
-----------------------------
apoya sayın demek artık suç değil öyle olsaydı tayyip içerde olurdu.
-----------------------------hocam tayyep eskiden dedi ozmn suçmu değilmi bilmiyorum ama artık neden suç değilki o maymunu övmek. aq bi atasözü var s.. sevilir, seven s.. illa s..'nmi olmak lazım
-----------------------------
açılıyolarya hocam ondan suç değil. af çıkarıp salarlarsa ona da hiç şaşırma. -
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
şu ahmet kürd imralıdaki maymuna sayın diye hitap etti neden içeri atmadılar anlamıyorum. m.vekilide değil. 5 yıl ban yedi devletten
-----------------------------
apoya sayın demek artık suç değil öyle olsaydı tayyip içerde olurdu.
-----------------------------hocam tayyep eskiden dedi ozmn suçmu değilmi bilmiyorum ama artık neden suç değilki o maymunu övmek. aq bi atasözü var s.. sevilir, seven s.. illa s..'nmi olmak lazım
-----------------------------
açılıyolarya hocam ondan suç değil. af çıkarıp salarlarsa ona da hiç şaşırma.
-----------------------------Aslında o maymuna af çıksa ama devlet deseki tek şartla. Hiçbir pkk yandaşını yaklaştırmadan tüm şehit yakınlarını taksime toplayıp içlerine 5 dk'lığına bırakıcan. sağ kalırsa ölüsünü köpeklere vercen miksin die
-
ohşşşş :D
-
Abimiz öyle komplike çalışmış ki hastanelik olması pek de şaşırtıcı değil.Eline sağlık :D
-
her kimse : ellerin dert görmesin güzel kardeşimin.
sağlam oturtmuş .. (=
şemdin sakıkmıdır ne b*ktur " köpekler şerefsizler demiş " videoda
ya siz nesiniz ?
köpeğinde haysiyeti ;
şerefsizinde bir şerefi varmış eskiden.
sizin doğdugunuz dakikadan beri neyiniz var pislik herifler ..
bu vatanın ekmegını yiyip ihanet edenler bir gün ekmegı yediklerı yerden mermiyi yerler .
Yedirtiriz .. Ona göre ! -
gebersin.. :)
-
of ne oturtmuş la yumruğu Allahına gurban , Sırrı sakık'ın burnununda kırılmasını istiyoruz :)
