Ahmet Türk ' E Saldırı
-
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
head shoot :D
bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...
-----------------------------farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez :)
-----------------------------ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da bulunulmus :D
-----------------------------gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|
Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)
tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..
-
Halk tarafından yere yatırılıp ağzına yaklaşık bi beş kilo sıçılıp zorla yedirilmesinide bekleriz.
Not: Elemanda sağlam kapatmış ama ard arda,kutluyorum kendisini.
-
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
head shoot :D
bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...
-----------------------------farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez :)
-----------------------------ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da bulunulmus :D
-----------------------------gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|
Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)
tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..
-----------------------------konyalıya katılıyorum , maximus ne alaka maydonoz diyorum :)
-
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
head shoot :D
bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...
-----------------------------farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez :)
-----------------------------ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da bulunulmus :D
-----------------------------gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|
Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)
tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..
-----------------------------
Adam fişleme yapmış resmen sitede akpli die.. Ergenekoncu mürit bu olsa gerek.. -
10/9
-
helal olsun kardeşimize.. Bi arkadaşıda ordan biyerden taş fırlatmış :)
-
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, fazla oldu hatayla
-
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
head shoot :D
bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...
-----------------------------farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez :)
-----------------------------ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da bulunulmus :D
-----------------------------gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|
Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)
tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..
-----------------------------vay goccum , fazla yaklasma cidden , her yerinden de seviye fiskiriyor , boguluruz sel falan olur asiri yogunluktan Allah muhafaza ...
diger looser lara hitaben; kendiniz yazin biraz . yada iki kisi konusurken , 3. kisilere konyalinin seviyesinden nimetlenmek duser ...
-
combo x3
-
İlk olan yani gelişine ve son derece olağan üstü hazırlanarak hedefi tam on ikiden vurmak için atılan yumruk bi tutsaymış......
Değil hastanelik nerelik olurmuş tahmin edemiyorum :/
