Ahmet Türk ' E Saldırı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    head shoot :D

     

    bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...


    -----------------------------

     

    farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez  :)


    -----------------------------

     

    ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da  bulunulmus :D


    -----------------------------

    gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|

    Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)

    tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..


    Parmak bassam olurmu?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Halk tarafından yere yatırılıp ağzına yaklaşık bi beş kilo sıçılıp zorla yedirilmesinide bekleriz.

    Not: Elemanda sağlam kapatmış ama ard arda,kutluyorum kendisini.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    head shoot :D

     

    bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...


    -----------------------------

     

    farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez  :)


    -----------------------------

     

    ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da  bulunulmus :D


    -----------------------------

    gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|

    Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)

    tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..


    -----------------------------

    konyalıya katılıyorum , maximus ne alaka maydonoz diyorum :)


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    head shoot :D

     

    bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...


    -----------------------------

     

    farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez  :)


    -----------------------------

     

    ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da  bulunulmus :D


    -----------------------------

    gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|

    Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)

    tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..


    -----------------------------

    Adam fişleme yapmış resmen sitede akpli die.. Ergenekoncu mürit bu olsa gerek..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    10/9

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UnutkanKronik
    kronik
    kronik's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    helal olsun kardeşimize.. Bi arkadaşıda ordan biyerden taş fırlatmış :)


    Tanrı bizim yanımızdaysa, onların yanındaki kim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, fazla oldu hatayla 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    head shoot :D

     

    bu arada milliyetteki akpcilerin yorumlarina bakin :) burdaki akpciler ( belirli kisiler ) kendileri hala yorum yapmamislar . izliyorum ...

     


    -----------------------------

     

    farkettimde her konuda tartisma cikarmaya calsiyon.. bari bu konuyu kirletme, ayip edersin cünkü, böyle bi konu kirletilmez  :)


    -----------------------------

     

     

    ilk yorum gelmis , ama beklenmedik yerden taarruz da  bulunulmus :D


    -----------------------------

     

    gülüyümmü ne yapiyim simdi, ne akpsi onuda anlamadim :| ben ne yazmissim sen ne yazmissin..:|

    Sende bi sorun var, akli dengen bozuk gibi kusura bakma ama bunu söylemek zorundayim.:)

    tartisma yaratma dedim, yine yarattin.. benden bu kadar, seninle tartismaya girecek kadar seviyesiz degilim..:) hadi yeni arkadaslar bul kendine..


    -----------------------------

     

    vay goccum , fazla yaklasma cidden ,  her yerinden de seviye fiskiriyor , boguluruz  sel falan olur asiri yogunluktan Allah muhafaza ...

     

    diger looser lara hitaben; kendiniz yazin biraz . yada iki kisi konusurken , 3. kisilere konyalinin seviyesinden nimetlenmek duser ...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    combo x3

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    İlk olan yani gelişine ve son derece olağan üstü hazırlanarak hedefi tam on ikiden vurmak için atılan yumruk bi tutsaymış......

    Değil hastanelik nerelik olurmuş tahmin edemiyorum :/

     


    Cagito ergo sum.
Toplam Hit: 24380 Toplam Mesaj: 166