Arılar Peteğe Allah Yazdılar..
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana
Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.
Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>
-----------------------------
ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :Dinanırsan her şeye zararı olur işte:D
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------ramazan ayında neden böyle şeyler çıkarılırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. başka iş kalmadı mı _??????
tek dileğim şu ramazan bitene kadar bu şeylerden uzak durulması. 3 yıl önce görmüştüm. resmi. artniyet var burda.
konuyu açan haci sana bir söz bu kadar mı önemli arıların ALLAh Yazması sana göre eğer öylese ;
Dünyada her canlı her gün Allah ı Zikrediyor. bu daha önemli değil mi . yapmayın etmeyin. kendinize gelin.
-----------------------------
Siyaset Zamanında AK CHP MHP gibi Tartısmaları..RAMAZAN ayında.. allaha inanmıyorum inanıyorsan bu ne.. arı balın üzerine allah yazmıs .. yok ineğin kafasında bu war.. la siktir gidin bunlar fotoşopun eseri... :D
hep böle olur..
takmayınız.. çünkü .. seni onu yada diğerini ne zorla inandırabilirim böle seylere nede sen inanırsın..
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana
Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.
Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>
-----------------------------
ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :Dinanırsan her şeye zararı olur işte:D
-----------------------------
:D Senin üzerinde de aynı imza var.Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana
Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.
Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>
-----------------------------
ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :Dinanırsan her şeye zararı olur işte:D
-----------------------------
:D Senin üzerinde de aynı imza var.Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım
-----------------------------
neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:Dhem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?
-
KorteX bunu yazdı:
-----------------------------
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------ramazan ayında neden böyle şeyler çıkarılırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. başka iş kalmadı mı _??????
tek dileğim şu ramazan bitene kadar bu şeylerden uzak durulması. 3 yıl önce görmüştüm. resmi. artniyet var burda.
konuyu açan haci sana bir söz bu kadar mı önemli arıların ALLAh Yazması sana göre eğer öylese ;
Dünyada her canlı her gün Allah ı Zikrediyor. bu daha önemli değil mi . yapmayın etmeyin. kendinize gelin.
-----------------------------
Siyaset Zamanında AK CHP MHP gibi Tartısmaları..RAMAZAN ayında.. allaha inanmıyorum inanıyorsan bu ne.. arı balın üzerine allah yazmıs .. yok ineğin kafasında bu war.. la siktir gidin bunlar fotoşopun eseri... :D
hep böle olur..
takmayınız.. çünkü .. seni onu yada diğerini ne zorla inandırabilirim böle seylere nede sen inanırsın..
-----------------------------bak bu resim yıllar önceden vaR. SONUCU nedir gözle görmediğimiz için bilmeyiz. ok kadar..........
bu haberin şu zamanda verilmesi bir artniyet anladınmı ....
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana
Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.
Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>
-----------------------------
ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :Dinanırsan her şeye zararı olur işte:D
-----------------------------
:D Senin üzerinde de aynı imza var.Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım
-----------------------------
neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:Dhem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?
-----------------------------
sadece sen de değil,gördüğüm,göremediğim herşeyde imzasını görürüm ben onun. ;)ilk mesajda da bold olarak yazmıştım.anlayana diye..
Nasılına gelince:Bırak da aramızda bi fark olsun ;)
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana
Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.
Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>
-----------------------------
ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :Dinanırsan her şeye zararı olur işte:D
-----------------------------
:D Senin üzerinde de aynı imza var.Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım
-----------------------------
neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:Dhem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?
-----------------------------
sadece sen de değil,gördüğüm,göremediğim herşeyde imzasını görürüm ben onun. ;)ilk mesajda da bold olarak yazmıştım.anlayana diye..
Nasılına gelince:Bırak da aramızda bi fark olsun ;)
-----------------------------
aramızda tek bir fark varsa o da ben özgürce, sınırlar olmadan düşünebiliyorum... -
gercek bu resim ama baya eski bunu yıllar once gormüştüm
-
şurdan Allah'a inanmayan arkadaşlara sesleniyorum saygı duyuyorum neye inanıp neye inanmadıgınız kimseyi kesinlikle ilgilendirmez tabe ama inananlarında oldugunu düşünüp rencide edici biçimde yorumlar yapmayın bi zahmet, bakın ben saygı duyuyorum inanmadıgınıza ama sizde benim inandıgım Allah'a saygı duyun, burdaki yorumlarınıza en azından çünkü umuma açık bi ortamdayız...
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana
Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.
Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>
-----------------------------
ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :Dinanırsan her şeye zararı olur işte:D
-----------------------------
:D Senin üzerinde de aynı imza var.Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım
-----------------------------
neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:Dhem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?
-----------------------------
sadece sen de değil,gördüğüm,göremediğim herşeyde imzasını görürüm ben onun. ;)ilk mesajda da bold olarak yazmıştım.anlayana diye..
Nasılına gelince:Bırak da aramızda bi fark olsun ;)
-----------------------------
aramızda tek bir fark varsa o da ben özgürce, sınırlar olmadan düşünebiliyorum...
-----------------------------
Mesele özgürlükse,ben senden daha özgürüm ki beni ya da başka bişeyi yaratanla ilgili tüm şüphelerimi silmiş,sorunu son haddine kadar sürüklemiş,senin gidemediğin yere kadar gitmişim.Senin aklında bu konuyla alakalı binlerce soru var,bende ise aklımdaki soruların birebir mantıklı cevapları!Mutluyum,rahatım. :)
Ayrıca bi sorum var sana..
Seni kim yarattı söyler misin?Ve niye?
