folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Arılar Peteğe Allah Yazdılar..



Arılar Peteğe Allah Yazdılar..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana

    Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.

    Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>


    -----------------------------
    ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :D

    inanırsan her şeye zararı olur işte:D


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    ramazan ayında neden böyle şeyler çıkarılırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. başka iş kalmadı mı _??????

    tek dileğim şu ramazan bitene kadar bu şeylerden uzak durulması. 3 yıl önce görmüştüm. resmi. artniyet var burda.

    konuyu açan haci sana bir söz bu kadar mı önemli arıların ALLAh Yazması sana göre eğer öylese ;

    Dünyada her canlı her gün Allah ı Zikrediyor. bu daha önemli değil mi . yapmayın etmeyin. kendinize gelin.


    -----------------------------
    Siyaset Zamanında AK CHP MHP gibi Tartısmaları..

    RAMAZAN ayında.. allaha inanmıyorum inanıyorsan bu ne.. arı balın üzerine allah yazmıs .. yok ineğin kafasında bu war.. la siktir gidin bunlar fotoşopun eseri... :D

    hep böle olur..

    takmayınız.. çünkü .. seni onu yada diğerini ne zorla inandırabilirim böle seylere nede sen inanırsın..


    Yetim düşler bekçisi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana

    Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.

    Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>


    -----------------------------
    ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :D

    inanırsan her şeye zararı olur işte:D


    -----------------------------
    :D Senin üzerinde de aynı imza var.

    Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana

    Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.

    Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>


    -----------------------------
    ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :D

    inanırsan her şeye zararı olur işte:D


    -----------------------------
    :D Senin üzerinde de aynı imza var.

    Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım


    -----------------------------
    neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:D

    hem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    KorteX bunu yazdı:
    -----------------------------
    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    ramazan ayında neden böyle şeyler çıkarılırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. başka iş kalmadı mı _??????

    tek dileğim şu ramazan bitene kadar bu şeylerden uzak durulması. 3 yıl önce görmüştüm. resmi. artniyet var burda.

    konuyu açan haci sana bir söz bu kadar mı önemli arıların ALLAh Yazması sana göre eğer öylese ;

    Dünyada her canlı her gün Allah ı Zikrediyor. bu daha önemli değil mi . yapmayın etmeyin. kendinize gelin.


    -----------------------------
    Siyaset Zamanında AK CHP MHP gibi Tartısmaları..

    RAMAZAN ayında.. allaha inanmıyorum inanıyorsan bu ne.. arı balın üzerine allah yazmıs .. yok ineğin kafasında bu war.. la siktir gidin bunlar fotoşopun eseri... :D

    hep böle olur..

    takmayınız.. çünkü .. seni onu yada diğerini ne zorla inandırabilirim böle seylere nede sen inanırsın..


    -----------------------------

    bak bu resim yıllar önceden vaR. SONUCU nedir gözle görmediğimiz için bilmeyiz. ok kadar..........

    bu haberin şu zamanda verilmesi bir artniyet anladınmı .... 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana

    Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.

    Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>


    -----------------------------
    ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :D

    inanırsan her şeye zararı olur işte:D


    -----------------------------
    :D Senin üzerinde de aynı imza var.

    Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım


    -----------------------------
    neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:D

    hem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?


    -----------------------------
    sadece sen de değil,gördüğüm,göremediğim herşeyde imzasını görürüm ben onun. ;)

    ilk mesajda da bold olarak yazmıştım.anlayana diye..

    Nasılına gelince:Bırak da aramızda bi fark olsun ;)


    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana

    Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.

    Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>


    -----------------------------
    ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :D

    inanırsan her şeye zararı olur işte:D


    -----------------------------
    :D Senin üzerinde de aynı imza var.

    Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım


    -----------------------------
    neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:D

    hem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?


    -----------------------------
    sadece sen de değil,gördüğüm,göremediğim herşeyde imzasını görürüm ben onun. ;)

    ilk mesajda da bold olarak yazmıştım.anlayana diye..

    Nasılına gelince:Bırak da aramızda bi fark olsun ;)


    -----------------------------
    aramızda tek bir fark varsa o da ben özgürce, sınırlar olmadan düşünebiliyorum...

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    gercek bu resim ama baya eski bunu yıllar once gormüştüm

    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tyler_Dayi
    Tyler_Dayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    şurdan Allah'a inanmayan arkadaşlara sesleniyorum saygı duyuyorum neye inanıp neye inanmadıgınız kimseyi kesinlikle ilgilendirmez tabe ama inananlarında oldugunu düşünüp rencide edici biçimde yorumlar yapmayın bi zahmet, bakın ben saygı duyuyorum inanmadıgınıza ama sizde benim inandıgım Allah'a saygı duyun, burdaki yorumlarınıza en azından çünkü umuma açık bi ortamdayız...

    all this pain is an illusion...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    buna mı şaşırdınız.eşyadan zerreye,topraktan hücreye her yerde alenen yazıyor bu isim zaten..anlayana

    Ben yaptığım herşeye imzamı atarım.O da öyle yapmış.Ne varki bunda.

    Bir de inanmayın demiş birileri.İnansak ne zararı var,anlamadım ki :>


    -----------------------------
    ramazan pidesine kızgın demir basıp adımı yazsam bana da tapar mısın? aynı şey değil deme, yazdığın şeye göre aynı şey çünkü :D

    inanırsan her şeye zararı olur işte:D


    -----------------------------
    :D Senin üzerinde de aynı imza var.

    Senin vesilenle başka bişey yaparsa,ben sana değil,yine seni yapana taparım


    -----------------------------
    neremde hani imza :D beni de mi damgaladılar:D

    hem bende allahın imxzası olsa onu sen benim adımı görüp nasıl bileceksin ki?


    -----------------------------
    sadece sen de değil,gördüğüm,göremediğim herşeyde imzasını görürüm ben onun. ;)

    ilk mesajda da bold olarak yazmıştım.anlayana diye..

    Nasılına gelince:Bırak da aramızda bi fark olsun ;)


    -----------------------------
    aramızda tek bir fark varsa o da ben özgürce, sınırlar olmadan düşünebiliyorum...
    -----------------------------
    Mesele özgürlükse,ben senden daha özgürüm ki beni ya da başka bişeyi yaratanla ilgili tüm şüphelerimi silmiş,sorunu son haddine kadar sürüklemiş,senin gidemediğin yere kadar gitmişim.

    Senin aklında bu konuyla alakalı binlerce soru var,bende ise aklımdaki soruların birebir mantıklı cevapları!Mutluyum,rahatım. :)

    Ayrıca bi sorum var sana..

    Seni kim yarattı söyler misin?Ve niye?


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 18183 Toplam Mesaj: 140