Bişi Bilmiyorum Çok Yeniyim
-
lütfen bana biri yardım etsin
bana msnmi korumam için hackerlardan bi program istiyorum.yani kimse hackleyemesin.nolur yardım ediniz.yöneticilere duyurulur
-
Cok sakacisin?
-
nedenki şakacılıkla ne ilgisi var kardeş
-
tabi hocam ayarlayalım.yaş kaçtı acaba senin ? ve boy ile kilonuda yaz lütfen.ona göre bi program yazacaz
çabuk cvp yazarsan sevinirim hocam -
k.bakmayın yani rica ediyorum biri benim msn yi hacklerse.yani bunun bi korunağı vardır heralde
-
sie&aq? diye şifre koy kıran olursa yanıma gel :) her gelen maile tıklamadın mı sorun kalmaz :) arkadaşlarından bile sakla şifreni :)
-
kokainman ayakkabi numarasini unuttun..
-
kokanın istediği bilgiler çok önemli.onlar olmadan olmas
ama bu sorunun cevabı ruhunun derinliklerinde (:
-
kardeş siz hep burdasınız dimi yani hani yanına gelicem yaa.bide bu online oyunların şifreleri varmış nerden bulurum acaba yardım edermisiniz bu konuda
-
abi..Yardıma İhtiyacın yok Programada:) Sen sadece öle hissediyosun...... bu kadar korkacak bişe değil.... hem "bir" kere hacklenmek iiii dir.. her zaman.. için derim...
Herşeyi Zamana birak... buraya takıl.... hoşgeldin:)
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
tabi hocam ayarlayalım.yaş kaçtı acaba senin ? ve boy ile kilonuda yaz lütfen.ona göre bi program yazacaz
çabuk cvp yazarsan sevinirim hocam
-----------------------------yaş 9 :F
