Bişi Bilmiyorum Çok Yeniyim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Kokainmanın dediği örnek form bunu yazarsan program yollayacağız

    Ad:

    Soyad:

    Yaş:

    Boy:

    Kilo:

    Cinsiyet:


    Bunları yazıp atıyorsun sana ulaşıyoruz..


    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi
    Buarada soyismin cok hosuma gitti valla süper..

    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanfabregas
    kaanfabregas's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    kardeş ama hacklenmemek için önlem almak kötü bişimi sence
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi
    Abla desen bana? Nekadar sanslisin be.. ben 9 yasindayken barbielerimin sacini tariyordum internet neredeee..

    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanfabregas
    kaanfabregas's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    kardeş dalgamı geçiyorsun sen ad soyad boy cinsiyet filan bana uşlaşıyormuşsun bişi sordum sadece nevarki bunda ama
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanfabregas
    kaanfabregas's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    ben 15yaşındayım 9değilki

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi
    Ciddiyiz bu isin sakasimi olur.. iylikte yaramiyor..

    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    1- sifreni uzun sayi ve harflerden olusan karisik bir sifre yap

    2- ne olursa olsun her gelen maili acma, tanimadigin kisilerden gelen

    3- guncel bir antivirus programi edin

    4- firewall kullan

    5- gelen her dosyayi bilgisayarinda acma

    6- butun bunlari yapmis olsan bile hotmailin boktan bir acigi yuzunden bile mail gidebilir,

    eger msnine cok onem veriyorsan para ile hotmail.com.tr den mail hesabi al, sifren gitse bile fatura bilgilerinle sifreni yeniden alabilirsin

     

    bla bla bla


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    ajajajaja pujajajajaj ejejejej zajajajajja falan aq :D  yarıldım akm  xD

    Tahribat Forum
    Yeni Başlayanlar
          bişi bilmiyorum çok yeniyim 

    Rapidden Dosya indirmesini biliomusun peki :P ? 

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    neyse kardeş ben profil bilgilerinden baktığım kadarıyla az önce şeyhimiz holyone a senin için bir program yazdırdım.

    1.http://www.tahribat.com/download/sayici.exe bu linkteki programı çekiyorsun.
    2.herhangi bir irc programını açıyorsun.
    3.kanal nick bölümü var orda.oraya irc de kendi kullandığın nicki yazıyosun.örnek:#lamer flan gibi.
    4.saydır diyosun.

    bunları dedikten sora senin için özel olarak yazılmış anlatımı karşında göreceksin hocam.o anlatımı takip ederek hacker olabilir msn ini koruyablir ve herşeyden önemliside yepyeni bir iskorpitx olabilirsin.tanrı yar ve yardımcın olsun.amen

    ... sorcerer & musket ...
Toplam Hit: 11688 Toplam Mesaj: 92