Bişi Bilmiyorum Çok Yeniyim
-
Kokainmanın dediği örnek form bunu yazarsan program yollayacağız
Ad:
Soyad:
Yaş:
Boy:
Kilo:
Cinsiyet:
Bunları yazıp atıyorsun sana ulaşıyoruz.. -
Buarada soyismin cok hosuma gitti valla süper..
-
kardeş ama hacklenmemek için önlem almak kötü bişimi sence
-
Abla desen bana? Nekadar sanslisin be.. ben 9 yasindayken barbielerimin sacini tariyordum internet neredeee..
-
kardeş dalgamı geçiyorsun sen ad soyad boy cinsiyet filan bana uşlaşıyormuşsun bişi sordum sadece nevarki bunda ama
-
ben 15yaşındayım 9değilki
-
Ciddiyiz bu isin sakasimi olur.. iylikte yaramiyor..
-
1- sifreni uzun sayi ve harflerden olusan karisik bir sifre yap
2- ne olursa olsun her gelen maili acma, tanimadigin kisilerden gelen
3- guncel bir antivirus programi edin
4- firewall kullan
5- gelen her dosyayi bilgisayarinda acma
6- butun bunlari yapmis olsan bile hotmailin boktan bir acigi yuzunden bile mail gidebilir,
eger msnine cok onem veriyorsan para ile hotmail.com.tr den mail hesabi al, sifren gitse bile fatura bilgilerinle sifreni yeniden alabilirsin
bla bla bla
-
ajajajaja pujajajajaj ejejejej zajajajajja falan aq :D yarıldım akm xD
Tahribat Forum
Yeni Başlayanlar

bişi bilmiyorum çok yeniyim Rapidden Dosya indirmesini biliomusun peki :P ?
-
neyse kardeş ben profil bilgilerinden baktığım kadarıyla az önce şeyhimiz holyone a senin için bir program yazdırdım.
1.http://www.tahribat.com/download/sayici.exe bu linkteki programı çekiyorsun.
2.herhangi bir irc programını açıyorsun.
3.kanal nick bölümü var orda.oraya irc de kendi kullandığın nicki yazıyosun.örnek:#lamer flan gibi.
4.saydır diyosun.
bunları dedikten sora senin için özel olarak yazılmış anlatımı karşında göreceksin hocam.o anlatımı takip ederek hacker olabilir msn ini koruyablir ve herşeyden önemliside yepyeni bir iskorpitx olabilirsin.tanrı yar ve yardımcın olsun.amen
