Bişi Bilmiyorum Çok Yeniyim
-
kaanfabregas bunu yazdı:
-----------------------------
kokainmen nezamandır buraya üyesin
-----------------------------
kokainman comez uyelerimizdendir zaten pek bisi bilmez kendisi, modlugu rusvetle verdik, ilk ihtilalde geri alinacak,
senin cukka saglamsa ayarlariz sanada modluk. -
Rıper
Login Olma sayısı : 60
Açtığı konu:Yok
Çömez alımlarının kapandığı dönemler canlandı gözümde..
Hafif bir ironi battı gözüme sen ne dersin koka?
-
saygısızlık yapmadım ama yaptıysam özür dilerim bidaha anlatırmısınız kokainmen olayı
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
neyse kardeş ben profil bilgilerinden baktığım kadarıyla az önce şeyhimiz holyone a senin için bir program yazdırdım.
1.http://www.tahribat.com/download/sayici.exe bu linkteki programı çekiyorsun.
2.herhangi bir irc programını açıyorsun.
3.kanal nick bölümü var orda.oraya irc de kendi kullandığın nicki yazıyosun.örnek:#lamer flan gibi.
4.saydır diyosun.
bunları dedikten sora senin için özel olarak yazılmış anlatımı karşında göreceksin hocam.o anlatımı takip ederek hacker olabilir msn ini koruyablir ve herşeyden önemliside yepyeni bir iskorpitx olabilirsin.tanrı yar ve yardımcın olsun.amen
-----------------------------abi walla koptum yaaaa.....
-
Under hojam fabregas a verilcek yetkilerin tartışma yeri burası olmamı bence lütfen kendi içimizde halledelim böyle problemleri ama açık söylemek gerekirse modluk olayı fabregas a biraz hakaret gibi olur onu taçlandırcak başka mevkiler mutlaka bulunur
-
şaka gibi herşey...:D
-
Kokainman sitenin kokain işlerini sağlamaktadır.Kübadan ucuz kokain getirmekte kendisi.Paketi $50 1. kalite isteyen olursa ulaşsın ayarlar size.
-
nese ben şunu istiyorum beni biri hacklerse o msn yi geri alabilirmisiniz acaba yada yardım edermisiniz?
-
şaka gibi herşey...:DYoksa Şaka mı?:P
-
Gene mi siteye bot girdi. Holy bizimle eğleniyor galiba :D
