Bişi Bilmiyorum Çok Yeniyim
-
kaanfabregas bunu yazdı:
-----------------------------ben 15yaşındayım 9değilki
-----------------------------profilini duzelt o zaman
msnini korumak istiosan uzun ve aSdfa2&! gibi bi $ifre kulan
gelen mailleri html olarak deil plain text olarak goruntule,
gizli soruyu hickimsenin bulamayacagi bi$e yap
-
anlayamadım naptın programmı yazdırdın ciddimi
-
sağolun arkadaşlar bu site iimiş yardım var dalga geçmede var ama sevdim sağolun yardımlar için yani
-
hiç bu kadar ciddi olmamıştım
-
kokainmen nezamandır buraya üyesin
-
Dayı bak ben yıllardır msn hacking adını verdiğimiz sistemin içindeyim bundan korumanın tek yolu kokainman adlı müriidimizin programlarıdır gerçekten senden istediği bilgiler gizliliğini korumak için dalga amaçlı değil lütfen bizimle irtibata geç(irtibat bilgilerimiz sana attığımız özel mesajda bulunmaktadır)
Teşekkürler -
kaanfabregas bunu yazdı:
-----------------------------
sağolun arkadaşlar bu site iimiş yardım var dalga geçmede var ama sevdim sağolun yardımlar için yani
-----------------------------eğer kokain'in verdigi programı anlamazsan ben sana resimli anlatırım
-
Çömez alımlarının kapandığı dönemler canlandı gözümde...
-
kaanfabregas bunu yazdı:
-----------------------------
kokainmen nezamandır buraya üyesin
-----------------------------
bu site 2000 de kuruldu işte abi.bende 98 ten beri flan üyeyim -
Konunun Hakkı Geyiq BöLümüdür
Toplam Hit: 11689 Toplam Mesaj: 92
