Bişi Bilmiyorum Çok Yeniyim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    Hit  bak  a.g  bu  çocuk bizi  yiyosa varya.....


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    konuda çok fazla mesaj var.hepsini okumadım.belki yazılmıştır ama, ben yazayım gene de

    sağlam bir şifre koyarsan(mesela UJoyHGhg1725...((()))====== gibisinden)  ,

    şifreni kimseye vermezsen ,

    bilgisayarını keyloggerden sakınırsan ,

    bilgisayarında trojan yoksa ,

    sahte login arayüzlerine kanmazsan ,

    hayatta kaptıramazsın şifreni.

    istesen de kaptıramazsın.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    UJoyHGhg1725...((()))======

    oha şifreye bak:D 


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ajan çoq dalga geçtinz çocukla ya :D bırakın :D

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    kaanfabregas hocam şifreni "abcd9j27dh" yap en güvenli şifre budur. Biraz sonra deneyelim mailinide yaz doğru olmuşmu diye , bu verdiğim şifreyi kimse haklayamaz kolay kolay "abcd9j27dh" bu şifre bak harfi harfine aynısını yap. Trust me

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    trust him...


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    DecaMeroN bunu yazdı:
    -----------------------------
    kaanfabregas hocam şifreni "abcd9j27dh" yap en güvenli şifre budur. Biraz sonra deneyelim mailinide yaz doğru olmuşmu diye , bu verdiğim şifreyi kimse haklayamaz kolay kolay "abcd9j27dh" bu şifre bak harfi harfine aynısını yap. Trust me
    -----------------------------

     dostum bu çok kolay değil mi yav. kaptıracak sonra çocuk şifreyi:S

    şifre dediğin böyle olur "eüta45t6o541()()ÇKTKE44ü5a66kaüe,..,.,,,a85rü/*-ği-iı/ü-t**iı/ü*u/" bunu kimse bulamaz


    ///______________
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi

    Bukadar yeter bence vicdanim sizlamaya basliyor.. cocukla cocuk olduk :/


    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    en güzel şifre sie&aq dir rulz :)))

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    Eğer bu konuyu açan eleman rol kesmiyorsa iki çift lafım var size. Çok kızdım. Emin olun çok kızdım olur da bu kadar olmaz dedim kendime.

    Bir adam tbt'a gelip üye olmuş, bir şey bilmediğini bu tip konularda yetersiz olduğunu söylüyorsa açık açık belirtiyorsa;

    "yaş kaç?kilo?boy?öğlen ne yersin akşam kaçta yatarsın" gibi sorular vasıtasıyla dalga geçilmez. (Agah hiç yakıştıramadım)

    şuraya bilmem kaçtane adam mesaj yollamış 2 tanesi adam akıllı cevap niteliği taşıyor. Bu adamlarıda tebrik ediyorum. (underzero, gladio)

    işte bilmemnereye şunu yazarsan şu çıkar, makineyi msdos kipinde çalıştır lavuk/p/s/a yaz entere bas şifre mifre kalmaz tarzı 

    açıklamalarla kendinizi 2 dakka tatmin edince götünüz göğemi erdi?

     

    Tahribat bu değildi. Tahribat öğreten bir yerdi. Her tarz konuda, her bilgi seviyesine adam akıllı eğitim sunan bir yerdi. 

    İnsanların bilmemesi ile bilgisizliği ile taşak geçilmeyeceğini çok çok önceden öğrenmiş ve bu bilginin ışığında hareket eden bir yerdi.

    Diyorum ki elden geldiğince bilgiyi paylaşalım, elimizdeki üleşelim, birleşsin bu kuvvet yeni bir güç ortaya çıksın.

    Siz diyorsunuz ki geyik bölümüne doldurup doldurup boşaltalım, dalga geçelim birbirimizle sürekli, bi çömez geldimi taşağa saralım

    hadiseleri, günümüzü vur patlasın çal oynasın geçirelim. 

    Buyrun madem hem gülün hem oynayın. Geçin dalganızı milletle, ufacık bir bilgiyi, şunu demekten aciz kaldığınızı bilerek yaşayın:

    "kardeş dikkatli olacan şifreni karışık bişeyler yapacan uluorta yerde...."  

     

    Akşam akşam tepemi attırdınız. Yazık size. Utanın kendinizden.


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
Toplam Hit: 11693 Toplam Mesaj: 92