Bişi Bilmiyorum Çok Yeniyim
-
sen bakma under abine şaka yapıo ya.nargile içmişliğimiz var onla o kadar yapar öle şakalar.
kankacım ben sana yardım aşkıyla yanıp tutuşuyorum.beni bi eklermisin
kokainman@kokainman.org halledelim şu işi -
yetki derken
-
msn de konuşucaz senle ekle bir kokayı
-
msn yemi ekleyim kardeş
-
ewt msn ye ekle
-
sen zahmet etme sen adresini yaz biz eklerik seni...
-
holy olmaya aday gördüm ben bunu
-
koka oyle herkese msn adresini vermez msn adresini sana verdiyse mutlaka gecerli bir sebebi vardir,
ayrica koka nargilenin icine koydugun esrar 3. kalite idi, yaptigin cok ayipti ama soylemek istemedim yuzune karsi, kirilmiyasin diye
-
alpin bunu yazdı:
-----------------------------Rıper
Login Olma sayısı : 60
Açtığı konu:Yok
Çömez alımlarının kapandığı dönemler canlandı gözümde..
Hafif bir ironi battı gözüme sen ne dersin koka?
-----------------------------Yok hoca 1.5 sene oldu üye olalı.Uzun bi süre login olmadım.Ondan önce 2004'ten beri TBT takipçisiyim...
-
napim under abi sabahdan aradınız beni gelioz die.daha da yeni baskın olcak haberi gelmişti paket ettik malları mardine.kürt idris lavuğuna dedim misafir gelcek bak iyi mal yolla yetiştiremedi.bende size selamsız ve tarlabaşındaki kardeşlerimden mal aldım napim anca o kadar kalite.benim malların kalitesini biliosun abi yanlış olmaz.
bu arada kanka bak msn verdik nie eklemion yaw :(
edit:tamam kardeşm profil mailden aldık biz eklioz seni kabul et
Toplam Hit: 11691 Toplam Mesaj: 92
