folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Cebit 2007 Tahribat.Com Bulusma Resimleri...



Cebit 2007 Tahribat.Com Bulusma Resimleri...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Cebit - 2007 - Videolar izleyemiyoz sadece resim açılıyor :S 
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------
    Cebit - 2007 - Videolar izleyemiyoz sadece resim açılıyor :S 
    -----------------------------
    flash player yuklumu

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    ercag bunu yazdı:
    -----------------------------
    2. resimde basın giriş yazan afişin üstündeki ok işareti hangi müridi gösterio :d
    acayip bi tesadüf
    -----------------------------
    bulutbeyi

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    burdan o iş dünyasında o bizi fıtık eden ablacım sana sesleniorum. Her ne kadar lise öğrencilerini içeri almıyoruz desende ahanda böle gireriz. Ordaki kartı seve seve vermessen nasıl alacagımızı örenmiş olmuşsundur xD.

    kaptanada slmlar kartını bana verdigi için tşk borç biliriz :P

    + olarak

    abi en bomba videolardan biri yok orda ya. Rene abinin tekerleme videosu kimdeyse onu koyuversin bi zahmet

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Not: Under abi ne pinti adamsın amk, çikolatamı almadın :( 


    -----------------------------

    Under abi kesin çikolatada trojan olduğundan şüphelendiği için almamıştır :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------
    Cebit - 2007 - Videolar izleyemiyoz sadece resim açılıyor :S 
    -----------------------------
    videolar açılıyo hacı flashta problem olabilir

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Çok Şekiliz be

     

    evet coksekil cikmisiz o bizim ozelimiz kimse gormesin. underzero

    Not: Bu bana kaçıncı yamuğun:@

    1.Çikolatamı almadın,

    2.Japon hatun işimizi bozdun

    3.Resimi kaldırdın :(

    Küsss... 


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Gelemeyenler çok şey kaçırdı çok eylendik en azından her fotoğrf çekilişinde domino taşı gibi yıkılıyorduk ama ayağa kalkarkende kerkez birbirine destek oluyordu tbt budur :) 

     

    Yemedik içmedik bütün bedava dğıtılan herşeyi sömürdük :)

     

    Bi ara bi stanttaki şeker kutusuna yöneldik, standdaki kız korktu haliyle millet avuç avuç alınca :D açmısınız be:D

     

    Her yere sticker yapıştırdık.. 

    -belediyenin arabasına

    -turkcell standına

    -Robot elemanın sırtına

    -cebitin kapılarına 

    -kürsüye 

    -çop arabasına 

     -...heryere imzamızı attık :) seneye 200 tane getrecem yetmiyo millete:D


    "Less is More"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    bonus kafa kim?

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    bozulma hemen emir,

    bonuskafa duqrimast miydi neydi nicki,


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 28167 Toplam Mesaj: 136