

Cebit 2007 Tahribat.Com Bulusma Resimleri...
-
Cebit - 2007 - Videolar izleyemiyoz sadece resim açılıyor :S
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Cebit - 2007 - Videolar izleyemiyoz sadece resim açılıyor :S
-----------------------------
flash player yuklumu -
ercag bunu yazdı:
-----------------------------
2. resimde basın giriş yazan afişin üstündeki ok işareti hangi müridi gösterio :d
acayip bi tesadüf
-----------------------------
bulutbeyi -
burdan o iş dünyasında o bizi fıtık eden ablacım sana sesleniorum. Her ne kadar lise öğrencilerini içeri almıyoruz desende ahanda böle gireriz. Ordaki kartı seve seve vermessen nasıl alacagımızı örenmiş olmuşsundur xD.
kaptanada slmlar kartını bana verdigi için tşk borç biliriz :P
+ olarak
abi en bomba videolardan biri yok orda ya. Rene abinin tekerleme videosu kimdeyse onu koyuversin bi zahmet
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Not: Under abi ne pinti adamsın amk, çikolatamı almadın :(
-----------------------------Under abi kesin çikolatada trojan olduğundan şüphelendiği için almamıştır :D
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Cebit - 2007 - Videolar izleyemiyoz sadece resim açılıyor :S
-----------------------------
videolar açılıyo hacı flashta problem olabilir -
Çok Şekiliz be
evet coksekil cikmisiz o bizim ozelimiz kimse gormesin. underzero
Not: Bu bana kaçıncı yamuğun:@
1.Çikolatamı almadın,
2.Japon hatun işimizi bozdun
3.Resimi kaldırdın :(
Küsss...
-
Gelemeyenler çok şey kaçırdı çok eylendik en azından her fotoğrf çekilişinde domino taşı gibi yıkılıyorduk ama ayağa kalkarkende kerkez birbirine destek oluyordu tbt budur :)
Yemedik içmedik bütün bedava dğıtılan herşeyi sömürdük :)
Bi ara bi stanttaki şeker kutusuna yöneldik, standdaki kız korktu haliyle millet avuç avuç alınca :D açmısınız be:D
Her yere sticker yapıştırdık..
-belediyenin arabasına
-turkcell standına
-Robot elemanın sırtına
-cebitin kapılarına
-kürsüye
-çop arabasına
-...heryere imzamızı attık :) seneye 200 tane getrecem yetmiyo millete:D
-
bonus kafa kim?
-
bozulma hemen emir,
bonuskafa duqrimast miydi neydi nicki,