

Cebit 2008 Fuarı Buluşması Bitti - Resimler İle İlgili Bilgiler İlk Mesajda
-
hocam kütahyadan gelen hocamız vardı bi hocamız saolsun geldi görüştük konuştuk gezdik
-
arkadaşlar güzeldi baya eğlendik gelemeyenlere bir sey diyemiyorz ama gelip diyipde satıs yapanlar ne kacırdıklarını bilmiyorlar bu sene ki biraz kısa sürdü ama yinede güzeldi tabi gecen seneye oranla daha durgun gecti fazla olay yapmadık :D
cıkısta o turkcel maskotunun ırzına gecmeseniz daha süper olacakti =)=) bide lütfen o maskotun telefonunu çalan lütfen ortaya çıksın :D:D
zamansehri nin bilet bulma cabalarını canı gönülden takdir ediyorum:D kızlarla baya bi sawasti ama sonunda içeri girip aldı biletleri o gelene kadar bize baska birisi bilet dağitti güzel oldu :D
içerde bütün gözler bizim üzeremizdeydi kameralar fotoğraflar hep bizim için flashları patladı
ama benim orda en komiğime giden yanımızdan gecen bi elemanın kendi arkadasına BAK BUNLAR TAHRİBAT DİYE Bİ ŞİRKET O YÜZDEN GELİYORLAR demesi süperdi baya güldüm ona :D:D:D
Neyse velhasıl gelmeyenler kafalarını vuracak yer arasınlar baska cebitlerde görüşmek üzere gelen herkese tesekkürler cektiğim fotoları da upload ediyorum nurky halledecek onlari biraz sabredin fotoğraf fotoğraf diye bağirmayin :D
-
evet bide o turkcell vardı dimi :D şimdi anladım tbt deki hocaların niye abaza olduğunu :)))
-
Güzel bulusmaydı..
Gelenlere Teşekkürler.. -
olm turkcell bebeğine neden tecavüz ediyonuz ayıp deelmi :|
-
evet en önemli şeyi unuttuk o kadar erkeğe rağmen gelen müride hocalarmız da vardı onlarada tşk. etmeyi borç biliriz :) thaa kıbrıstan gelen bile varmış...
-
antivirus bunu yazdı:
-----------------------------cıkısta o turkcel maskotunun ırzına gecmeseniz daha süper olacakti =)=) bide lütfen o maskotun telefonunu çalan lütfen ortaya çıksın :D:D
-----------------------------
abi walla haberim yok :D
-
millet kıprıslardan geliyo biz kıçımızın dibindeki yere gidemiyoruz yaw :S
-
Abizittin bunu yazdı:
-----------------------------
millet kıprıslardan geliyo biz kıçımızın dibindeki yere gidemiyoruz yaw :S
-----------------------------
yhaaa sadece kıbrıs deil kütahyadan gelen hoca vardı? -
... yanımızdan gecen bi elemanın kendi arkadasına BAK BUNLAR TAHRİBAT DİYE Bİ ŞİRKET O YÜZDEN GELİYORLAR
ajsdgasdklasdhja oha amk :D
under abi bi ara bedava cep telefonu diye bağırıyodu millet mal mal bakıyo :D
rene nin işportaci tekerlemeside mükemmeldi :D