folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Cinler Hakkında Biraz Bilgi (Bilimsel Bir Derleme)



Cinler Hakkında Biraz Bilgi (Bilimsel Bir Derleme)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    la_brasil
    la_brasil's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    holywood  fincan muhabbeti şarlatanlıktan başka bişey deği ama bazı cinler böyle ruh çağırdığını idda eden ve katılanlarla dalga geçerler.

    benim cinlerle görüşmek için yapılması gereken şeyler veya okunması gereken dualarla ilgili bilgilerim pek internet ortamında bulunabilecek cinsten değildir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    yolda yürürken cinlerle iletişim kurup ,bizimse kendi kendine konuşuyor deliye bak dediğimiz adamla ,bir şizofreni arasındaki farkı kavrayabilen biri varmı ?


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    la_brasil bunu yazdı:
    -----------------------------

    holywood  fincan muhabbeti şarlatanlıktan başka bişey deği ama bazı cinler böyle ruh çağırdığını idda eden ve katılanlarla dalga geçerler.

    benim cinlerle görüşmek için yapılması gereken şeyler veya okunması gereken dualarla ilgili bilgilerim pek internet ortamında bulunabilecek cinsten değildir.


    -----------------------------
    İyide Hocam benimle dalga geçmeninde ötesinde fiziki temasda sağladılar, Az kalsın Dayak yiyiyorduk, ki alnımızdan Soğuk bir enerji şeklinde şaplak yedik vesselam, Ayetel Kürsü okuduydum da kurtuldum, Hayatımı ona borçlyum, bu hususta fikriniz nedir tekrar aynısını yaşamaktan sanırım korkmak değil ama çekiniyorm.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    holywood bunu yazdı:
    -----------------------------
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------
    İyide Hocam benimle dalga geçmeninde ötesinde fiziki temasda sağladılar, Az kalsın Dayak yiyiyorduk, ki alnımızdan Soğuk bir enerji şeklinde şaplak yedik vesselam, Ayetel Kürsü okuduydum da kurtuldum, Hayatımı ona borçlyum, bu hususta fikriniz nedir tekrar aynısını yaşamaktan sanırım korkmak değil ama çekiniyorm.
    -----------------------------
    siz nasıl çagırdınız?
    -----------------------------
    Nasıl olacak Fincan ile. Evdeki fincanların hareket ettiklerinimi diyiyim, kendi kendine hemde evde garipliklerin başlamasımı diyiyim çok şeyler geçti başımdan uzun zaman önceydi olanlar tabi. tekrar olsun istemem.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    hoca cok sağol ya harika bilgi bunlar. devamını beklerim dokümanlarımın arasında yerini alacak.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    olaya çok güsel baqmışsın tebrik ederim bi konu daa wardı cinlerle ilgili paso ayak we elleer ters dönüodu bu daa bi güsel olmuş :|

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    çok ilginç bir çalışma çıkarmışsın. peki size şunu sormak isterim. sanıldığı gibi eğer cinler konuşmuyorlarsa insnalarla.. peki

    islam tarihinde geçen ve hala MEkekde şehir merkezinde mevcut olan MESCİD-İ CİN yani peygamber efendimizin cinlere kuran okuduğu cami ne oluyor. yada souma cevap olarak cinler insanları anlıyorlarmı??? fakat konuşamıyorlarmı


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    la_brasil bunu yazdı:
    -----------------------------
    daha önce mesajımda belirtmiştim kendine güvenen olursa cinlerle görüşmek için gerekli bazı açıklamalar yapabilirim.
    -----------------------------


    gülüyorum gülüyorum günler çabuk geçsin diye....

    Ne adamlarız ya bilinmeyene merakımız bizi bazen çok mu aptallaştırıyor ne.Bu işi oyun sanıp kurcalamak bilinmeyen denizlere hoplayıp zıplamak tam bizim işimiz.Ama bilmiyoruz göte giren şemsiye açılmaz .

    Cinlerle iletişime geçmek istiyorum diyosunuz.Yol çok yanıltıcı.

    1- gelen varlık kötüyse bizi kandıracak dalga geçecek - %35 ihtimal

    2- Bu işlerle uğraşırken öyle bir inandırıcazki beyindeki bazı balatalar yanacak.Şizofren olayına giricez. - %45 ihtimal

    3- Harbiden iyi bişey gelicek ama biz öküz olduğumuz için algılayamacaz. %8 ihtimal

    4- Gelen iyi şeyi algılayıp ondan yararlanıcaz. %2 ihtimal.

    5- Hiçbirşey gelmeyecek %10 ihtimal

    Şimdi bu yüzde iki ihtimalin olması için doğru uygulamayla yola çıkmak lazım.Piyasada pekçok uygulama var kitaplarda vs.

    Kitaplardaki uygulamaların eksik verilmemiş olma ihtimali %1

    Bu verilen uygulamayı yapacak kadar disiplinli olma ihtimalimiz %8

    neden %8 çünkü aşırı meraklısınız.Cin gelsede görüşsem diye kısa yolları seçeceksiniz.En düzgün az biraz etki gösteren çalışmalar 40 gün 21 gün veya 1 hafta riyazat ve halvet ister.Olmadı mantra ve zikir çalışır enerjini onların enerjisine getirirsin.Bu kadar zorluğa katlandıktan sonra %2lik ihtimalin olması gerekiyor ki oda çok zor. ya şizofren olursunuz ya bişey gelmez yada kötü bişeyler gelir sizi iyice delirtir.Sonra milletin rahminden cin çıkartmaya başlarsınız sizlerde.Cin peşinde koşacağınıza karı kız kovalayın.Yok benim gözüm o tarafta değil diyorsanız.Boş işlerle uğraşmak günah sayılır.Onun için cinleri bırakın.Yada gidin tekele yumulun cinlere.


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    eyv güzel açıklama

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slave13_
    slave13_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar isterseniz bizim eve gelip çağırabilirisiniz.benim evde çok  ev hemen mezarlıkla bitişik ve ciddi ciddi kapılar kendi kendine açılıp kapanıyo :d heryerde elektrik varken bende kesiliyo tabi ilk başlarda korkuyorduk ama 3 yıl olunca alıştık:D gerekli tedbiri aldık yani inanca göre ayetel kürsü ve kur-an okumayı eksik etmiyorum ewde:P

     

     


    Gördüm ölümü kaç kez <br> Selam verip geçti gülümseyerek <br> Ben korkusuz Kepez <br>
Toplam Hit: 13515 Toplam Mesaj: 95