folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Cinler Hakkında Biraz Bilgi (Bilimsel Bir Derleme)



Cinler Hakkında Biraz Bilgi (Bilimsel Bir Derleme)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    enerjiyi hücresel bir bütüm, kompleks bir yapı çerçevesinde incelemek, değerlendirmek yanlış olur.

    Hücre dersek eğer cinleri fizyolojik  bir platformda incelememiz gerekir ki, enerji olarak kabul ettiğimiz bu varlıkları bu platforma alamayız. 

    Ama desen ki gel fotonlardan konuşalım o zman olur.  


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    filiz bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------
    kaybolmadım mesajları okuyorum :) ama ben cinlerle bilimsel olarak ilgileniyorum. siz daha üstad sınız. bu arada bir arkadaş cinlerin hücrelerden oluştugunu soylemiş. bu kesinlikle yanlıştır.zaten biraz düşününce boyle bir şeyin olamayacağını anlarsınız.
    -----------------------------

    hem bilimsel olarak ilgilendigini yaziosun öteki tarafdan cinlerin varolusun hücrelerden olabilecegini zannetmiosun.

    kusura bakma ama biraz celiskili oldu.


    -----------------------------

    çelişki falan yok bence; devam; dodo beğendim seni :P :D


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam Fincan ile yapılan çağırma seansı hem çok uzun sürerdi hemde güvenlikli değildi, bir anda kötü niyetli bir cin sohbetin ortasına gelebiliyordu, şayet senin iyi niyetli cinlerle ilgili bilgilerin varsa ve güvenilirse sohbetleri chat da tanıştığın bir kızın sohbeti gibi tatlıdır esasen, saatlerce bıkmadan sohbet edebilir insan.

    Tanıştığım cinlerin adlarını veriyorum onlar iyi idiler.

    Burşit
    Büşrat
    Yıldız
    Yullah
    Aydız

    Bunlardan Burşit çok çabuk öfkelenebilen birisi idi karakter olarak ama nihayetinde iyi idi. ona bebek olan kardeşimi güldürebilirmisin demiştim kardeşim epeyce güldü ilginç değilmi. 
    -----------------------------

    1 - Cinlerle muhattap olursan onlarla muhattap olduğunu aşikar birşekilde söylemezsin.

    2 - Cinler isimlerini veriyolarsa bir anlaşma olmuştur.Ve isimlerinin böyle ulu orta yerlerde dolaşmasını pek istemezler.

    3 - Bu isimleri yayınlamaktaki amacın ne acaba ? bakın ben yaptım işte isimleride bu bilmem ne .... Kibirli bir tutum bence.İyi cinler kibirden uzak durur.Kibir şeytanın sevdiği günahtır vs.vs.vs.

    böyle bi sürü ıvırzıvır var işte.Bende cinlerle görüşüyorum kendilerine pokemon diyolar.Tanıştığım cinlerin adlarını veriyorum

    Pikaçu , Balbazar , Çarmender , onix , misti , ash , brock , hasan , kamer genşit , denidiz bayekal , tayyibiş ercoğan

     


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    la_brasil bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu arada yeri gelmişken insanları cinden koruyan 2 dua vardır Âyet-el Kürsî  ve Hz Muhammed in yazdığı bir duadır.
    -----------------------------

    nas ve felak duadan sayılmıyor sanırım... Cinden koruyan sadece bunlar yoktur.Belli ayetleri ard arda okursun onlarda cinlere karşı seni korur.Yayınladığın yazıdaki(davet) olayı yapsanda olmaz çok beklersin yani. O daveti yapacaksında müslüman cin gelecek. Gelmesi için belirli şartlar var onları yapmadan ya şizofren olursun yada kötü bişeyler gelir "adım hasoşiş iyi bir cinim hobilerim şunlar" diye muhabbet eder sohbet eder.İşi gücü yok tabi...

    ________________________

    Kısa yoldan cinlerle görüşmek mi istiyorsunuz ? Bilinmeyene meraklı mısınız ? 1 günde sadece 100 kere bir ismi tekrar ederek görünmeyenleri görün bilinmeyenleri bilin.... çalışma aşağıdadır......

    "migalas ribneb" bu sözcüğü 100 kere tekrar ettikten sonra hayatınız Ve bu tür olaylara bakışınız değişecektir.Necronomicon'un hazırlık çalışması niteliğindedir.Gizli ilimlere meraklıysanız muhakkak deneyin....

    Fakat bu çalışmayı başkalarına önermeyin ne olur ne olmaz. sadece bir kere çalışacaksınız ve sonuca şaşıracaksınız.

    _______________________

    Yukarıdaki çalışma çok tehlikelidir sakın denemeyin :)


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    la_brasil
    la_brasil's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    italyan bunu yazdı:
    -----------------------------

    "migalas ribneb" bu sözcüğü 100 kere tekrar ettikten sonra hayatınız Ve bu tür olaylara bakışınız


    -----------------------------

     "migalas ribneb" bunu düz olarak okuduğun için mi tersten okunuşunu verdin ?  "benbir salagim" 

     

     

    bazı konularda neden dalga geçilmeden karşılıklı fikir alışverişinde bulunmayı tercih etmiyorsunuz?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    italyan bunu yazdı:
    -----------------------------
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam Fincan ile yapılan çağırma seansı hem çok uzun sürerdi hemde güvenlikli değildi, bir anda kötü niyetli bir cin sohbetin ortasına gelebiliyordu, şayet senin iyi niyetli cinlerle ilgili bilgilerin varsa ve güvenilirse sohbetleri chat da tanıştığın bir kızın sohbeti gibi tatlıdır esasen, saatlerce bıkmadan sohbet edebilir insan.

    Tanıştığım cinlerin adlarını veriyorum onlar iyi idiler.

    Burşit
    Büşrat
    Yıldız
    Yullah
    Aydız

    Bunlardan Burşit çok çabuk öfkelenebilen birisi idi karakter olarak ama nihayetinde iyi idi. ona bebek olan kardeşimi güldürebilirmisin demiştim kardeşim epeyce güldü ilginç değilmi. 
    -----------------------------

    1 - Cinlerle muhattap olursan onlarla muhattap olduğunu aşikar birşekilde söylemezsin.

    2 - Cinler isimlerini veriyolarsa bir anlaşma olmuştur.Ve isimlerinin böyle ulu orta yerlerde dolaşmasını pek istemezler.

    3 - Bu isimleri yayınlamaktaki amacın ne acaba ? bakın ben yaptım işte isimleride bu bilmem ne .... Kibirli bir tutum bence.İyi cinler kibirden uzak durur.Kibir şeytanın sevdiği günahtır vs.vs.vs.

    böyle bi sürü ıvırzıvır var işte.Bende cinlerle görüşüyorum kendilerine pokemon diyolar.Tanıştığım cinlerin adlarını veriyorum

    Pikaçu , Balbazar , Çarmender , onix , misti , ash , brock , hasan , kamer genşit , denidiz bayekal , tayyibiş ercoğan

     


    -----------------------------
    Her hangi bir anlaşma yok kendince Aşşağılama girişimin için kınıyorum seni, Tartışma ortamını gerecek şeyler yapıp insanlara hakaret edeceğine, girme tartışmaya sıçma tartışmaya, vede Dalgada geçme efendi.

    Kibir ne alaka töbe töbe sabah sabah Piyangodanmı çıktın sen. Başımızdan geçen bi olayı anlatmak adına verdim o isimleri, elbette ki gerçektir, illaki inanmıyorsan kendin yap, başın belaya girersede sakın buraya urama.

    Bi bok bilmeden Kibirli kibirli yazı yazan insanlardan insanları aşşağılayan kibirlilerden ve ayrıcada bir adet de Ukaladan başka bişey değilsin sen. :(


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    Ukalayım , kibirliyim ama hiç değilse neyi ne kadar bilip bilmediğimi ikinizden iyi biliyorum.O yüzdende millete gelin size cin çağırmak için çalışma vereyim tabi cesaret ederseniz falan demiyorum.Zamanında verdiğim çalışmalarda millete alt yapıyı vermeye çalıştım ama çok meraklıyız be hocam alt yapı olmadan direk üst uygulamaları istiyoruz :D ama bunda sorun yok insanız sonuçta.

    shockman bir bok bilmiyorum evet çok haklısın.Bildiğim tek şey neleri söyleyip neleri söylememem gerektiği.

    " s - Abi ben varya bi cinle konuştum.Adıda alkoşiş birde balgız diye bi cin vardı.
      a - Harbi mi lan ?
      s - Evet ama anlaşma falan yapmadık, sırf muhabbet işte.Dediler ki bizi tekelden kurtar.... "

    la_brasil fikir alışverişinden bahsediyosun.Bu uygulamalar gizli ilim diye geçer.Yani gizlidir.Sen bu gizliliği anlamadan, millete cin çağırmak için çalışma veriyosun.Burdanda anlaşılan o gizliliği anlayamamışsın.elindeki çalışmalar doğru olsa bile senin gibiler dağıtmasın diye orijinal haliyle bulunmaz yani o çalışmalar ya eksiktir yada şifrelidir.Bu yüzden yanlış bilgi veriyorsun.Yanlış bilgi vermektense hiç bilgi vermemek yada bu işi kısa yoldan merak ettikleri için denemek isteyenlere "migalas ribneb" gibi saçma şeyler vermeyi tercih ederim.Hiç değilse adam çalışır çalışır en sonunda bakarsın gerçeği anlar.zaten oradaki yazım stilimden adamlar dalga geçtiğimi anlamıştır... (Kelimenin tersini düzünüde iyi biliyosun helal olsun ;)  )

    Fikir alışverişi yapmak isterseniz gelin msnye konuşalım yoksa bundan sonra kafanıza göre takılın arkamdanda çemkirebilirsiniz fark etmez yazmayacağım nasılsa.


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    italyan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ukalayım , kibirliyim ama hiç değilse neyi ne kadar bilip bilmediğimi ikinizden iyi biliyorum.O yüzdende millete gelin size cin çağırmak için çalışma vereyim tabi cesaret ederseniz falan demiyorum.Zamanında verdiğim çalışmalarda millete alt yapıyı vermeye çalıştım ama çok meraklıyız be hocam alt yapı olmadan direk üst uygulamaları istiyoruz :D ama bunda sorun yok insanız sonuçta.

    shockman bir bok bilmiyorum evet çok haklısın.Bildiğim tek şey neleri söyleyip neleri söylememem gerektiği.

    " s - Abi ben varya bi cinle konuştum.Adıda alkoşiş birde balgız diye bi cin vardı.
      a - Harbi mi lan ?
      s - Evet ama anlaşma falan yapmadık, sırf muhabbet işte.Dediler ki bizi tekelden kurtar.... "

    la_brasil fikir alışverişinden bahsediyosun.Bu uygulamalar gizli ilim diye geçer.Yani gizlidir.Sen bu gizliliği anlamadan, millete cin çağırmak için çalışma veriyosun.Burdanda anlaşılan o gizliliği anlayamamışsın.elindeki çalışmalar doğru olsa bile senin gibiler dağıtmasın diye orijinal haliyle bulunmaz yani o çalışmalar ya eksiktir yada şifrelidir.Bu yüzden yanlış bilgi veriyorsun.Yanlış bilgi vermektense hiç bilgi vermemek yada bu işi kısa yoldan merak ettikleri için denemek isteyenlere "migalas ribneb" gibi saçma şeyler vermeyi tercih ederim.Hiç değilse adam çalışır çalışır en sonunda bakarsın gerçeği anlar.zaten oradaki yazım stilimden adamlar dalga geçtiğimi anlamıştır... (Kelimenin tersini düzünüde iyi biliyosun helal olsun ;)  )

    Fikir alışverişi yapmak isterseniz gelin msnye konuşalım yoksa bundan sonra kafanıza göre takılın arkamdanda çemkirebilirsiniz fark etmez yazmayacağım nasılsa.


    -----------------------------
    İtalyan bak kardeşim Bu kadar Celallenme, Gördüğüm kadarıyla aklı başında mantıklı bir bireysin, Ufak yaşta olmadığınıda hatta yetişkin biri olduğunu düşüüyorum, Fikirlere sahip olduğunu gördüm, fikirlerine saygım vardır, ancak neden bu kadar çamur atmaktasınki, bizim burada kimseye bişey öretmek gibi bir niyetimiz yok, burada şifai bilgiler vererek insanları farklı kaynaklardan yalan yanlış öğrendikleri şeyleri deneyerek başlarını belalara sokmalarını önlemekden başka bişey değildir. Şifaai bilgi derler ya o türden bilgiler.

    Bu arada Konuyu Okuyup incelemeden de Cevap yazdığın algısına kapıldım bi bak hele kime Gizli ilim öreetmeye kalkmışız ayrıca bilgilerimizi bilmeden kesin eksiktir yargısına nereden varıyorsun, öğrenmek mi istiyorsun. ?

    O halde kendine güveniyorsan, Buyur öğren Söz La_Brasil hocamda.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    la_brasil
    la_brasil's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    italyan bunu yazdı:
    -----------------------------

    la_brasil fikir alışverişinden bahsediyosun.Bu uygulamalar gizli ilim diye geçer.Yani gizlidir.Sen bu gizliliği anlamadan, millete cin çağırmak için çalışma veriyosun.Burdanda anlaşılan o gizliliği anlayamamışsın.elindeki çalışmalar doğru olsa bile senin gibiler dağıtmasın diye orijinal haliyle bulunmaz yani o çalışmalar ya eksiktir yada şifrelidir.Bu yüzden yanlış bilgi veriyorsun.
    -----------------------------

     

    cinlerle görüşmek için ne yapılması gerektiğine dair bilgi vermedim.sadece bu bilgiye sahip olduğumu ifade etmek için okunacak duaları üstü kapalı olarak anlattım.bu konuda sadece sen biliyormuşsun gibi bir tavır takınmanı yadırgadım doğrusu.biliyorsan kimseye zarar vermeyecek şekilde anlaşılır bir üslupla anlatabilirsin.eğer amacın insanları bilgilendirme veya bilinçlendirmeyse.

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    la_brasil bunu yazdı:
    -----------------------------
    italyan bunu yazdı:
    -----------------------------

    la_brasil fikir alışverişinden bahsediyosun.Bu uygulamalar gizli ilim diye geçer.Yani gizlidir.Sen bu gizliliği anlamadan, millete cin çağırmak için çalışma veriyosun.Burdanda anlaşılan o gizliliği anlayamamışsın.elindeki çalışmalar doğru olsa bile senin gibiler dağıtmasın diye orijinal haliyle bulunmaz yani o çalışmalar ya eksiktir yada şifrelidir.Bu yüzden yanlış bilgi veriyorsun.
    -----------------------------

     

    cinlerle görüşmek için ne yapılması gerektiğine dair bilgi vermedim.sadece bu bilgiye sahip olduğumu ifade etmek için okunacak duaları üstü kapalı olarak anlattım.bu konuda sadece sen biliyormuşsun gibi bir tavır takınmanı yadırgadım doğrusu.biliyorsan kimseye zarar vermeyecek şekilde anlaşılır bir üslupla anlatabilirsin.eğer amacın insanları bilgilendirme veya bilinçlendirmeyse.

    Ben bu Bilgiler le uraşmıyorum bırakalı 15 yıl oluyor, Korkudan değil, Korkuyu emdim geçti onlar, ama her halikarda güçleri yok da denilemez, Güçlü sayılırlar, heleki bir kişiye bazan binlerce geldiğide olabilir, onlar la olan kavga durumuna bağlıdır konu.

    Arkadaşlar Cinler Gelecekten de haber veremezler, Sayısal Loto Sonucunuda diyemezler yada Milli Piyango, ama Kısa keserek iletişime girenler, Kayıp olanı bulabilirler, kimin size iyi kimin size hain olduğunu bilebilirler kalbi ve beyinde geçen bilgileri görür bilirler.

     


    -----------------------------

    Hocam ayrıca eklemede bulunacam izninle, Bu ilimlere ek ilimlerden biriside Simya bilimidir, Canlıya etki etme bilimidir, ki Bu bilimi kara büyü olaylarında kullananlarda vardır. Bu Simya olaylarını kalkıp Cinlerin kontrolü olayları ile bağdaştıran yada cinler le yapılan anlaşmalar la ya cinlere esir olanlar yada cinleri kendine esir edenlerde vardır.

    Sonuçmu her zaman Hüsrandır.

    Bu ilimlere Gizli ilim deniliyor peki neden Gizli ilim olupda Bilenleri mevcuttur.?

    Arkadaşlar Cevabını ben veriyim, bir çok insan bu maceraya atılır bilinmeyeni bilmek insanın doğasında olan bir dürtüdür. Dolayısıyla bir çok insan bu uğrda telefde olmaktadır, Sırf bu ilimler le uraştı diye delirenler, İntihar edenler var, Ama başından olaylar atlatmış bu bilgileri almış bilen insanlarada Saygısızlık etmemek gerekmektedir. Zira bu insanlar başı derde giren insanların yardımına koşarlar.

    Msn de tartışma konusunada gelince Konu burada başladı burada tamamlasak iyi olur, Zira Diğer arkadaşlara haksızlık olmasın, ha örenmek istiyorum dersen vede kendine güveniyorsan kapı sana kapalı değil o kapı herkese açıktır ama pek fazla kişi bidaha o kapıdan geri gelememiştir demiş oliyim. (Girdiğin şekilde geri Dönüş)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 13368 Toplam Mesaj: 95