Gökçek Mi - Kılıçdaroğlu Mu ?
-
Desiqner bunu yazdı:
-----------------------------
Alpn bunu yazdı:
-----------------------------Ya desiqner ne saçmalıyosun dünden beri ya mal mal konuşuyosun insanlar sana düzgünce anlatmaya çalışıyo burda adam gibi yaz derdini diye anlamıyosun
Mesaj MinervaL tarafindan 17 Aralik 2008 (Çarsamba) 20:12 tarihinde yazildi.
Mesaj C_e_Z_a tarafindan 17 Aralik 2008 (Çarsamba) 20:08 tarihinde yazildi.
Düşün yani daha 10 msj olmadı konuda 3 msj atmışsın 3 kişi sana saçmalama diyo
-----------------------------
Saçmasınız tabi kafanızda bir kalıp var bundan çıkamıyorsunuz başkada birşey demem...
-----------------------------zaten bütün herkes ters bi sen doğru.
-
parti kursun oy verilir bu adama ya :D tam muhalefet adam :D
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------
Desiqner bunu yazdı:
-----------------------------
Alpn bunu yazdı:
-----------------------------Ya desiqner ne saçmalıyosun dünden beri ya mal mal konuşuyosun insanlar sana düzgünce anlatmaya çalışıyo burda adam gibi yaz derdini diye anlamıyosun
Mesaj MinervaL tarafindan 17 Aralik 2008 (Çarsamba) 20:12 tarihinde yazildi.
Mesaj C_e_Z_a tarafindan 17 Aralik 2008 (Çarsamba) 20:08 tarihinde yazildi.
Düşün yani daha 10 msj olmadı konuda 3 msj atmışsın 3 kişi sana saçmalama diyo
-----------------------------
Saçmasınız tabi kafanızda bir kalıp var bundan çıkamıyorsunuz başkada birşey demem...
-----------------------------zaten bütün herkes ters bi sen doğru.
-----------------------------
Alla alla ya ciddi ciddi düşünyorum her mesajında ironimi kasıyo bu adam diye
-
çok pis göt oldu melih çok piss
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------kılıçtaroğlu herzamanki gibi bi galibiyet daha kazandı :D
melih gökçekte küçük çocuklar gibi mızıkçılık yapıyor konuşturmuyor :)
-----------------------------
melih gökçeğe açıktan taraflı davranılıp söz hakkı bile verilmiyor. -
Ne şerefsizz suratsız arsız bir herif bu İ.melih yaa anca bağırır karı gibi ankara neler çekti o i..den offfoofff
-
zigana bunu yazdı:
-----------------------------
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------kılıçtaroğlu herzamanki gibi bi galibiyet daha kazandı :D
melih gökçekte küçük çocuklar gibi mızıkçılık yapıyor konuşturmuyor :)
-----------------------------
melih gökçeğe açıktan taraflı davranılıp söz hakkı bile verilmiyor.
-----------------------------yuh melih gökcegemi söz hakkı verilmiyor dogru kanalı yada özetini izlemedigine eminmisin
-
Eğer orada olsam :) Iraklı gazeteci gibi ben de 42 numaralı ayakkabılarımı fırlatıvericem Gökçeke :))
-
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------
Eğer orada olsam :) Iraklı gazeteci gibi ben de 42 numaralı ayakkabılarımı fırlatıvericem Gökçeke :))
-----------------------------
opcem dur :D simdi aklimdan geciyodu su dundarda biraz yurek olsada yapsa keske die dusundum icim rahatlardi :) -
zigana bunu yazdı:
-----------------------------
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------kılıçtaroğlu herzamanki gibi bi galibiyet daha kazandı :D
melih gökçekte küçük çocuklar gibi mızıkçılık yapıyor konuşturmuyor :)
-----------------------------
melih gökçeğe açıktan taraflı davranılıp söz hakkı bile verilmiyor.
-----------------------------Yapma allasen hocam adam bi bok attı izi kalmasın,, ugur dündar gibi bi adam mı taraf tutacak o kariyer gökçek için riske edilir mi ?? :)
