Gökçek Mi - Kılıçdaroğlu Mu ?
-
melih göte geldi sayacımız ikimizde şaşkınız kılıçtaroğlu göt etti melihi
-
Juba bunu yazdı:
-----------------------------kılıçdaroğlu gökçeğin eline vermekte :D
-----------------------------desiqnera atılan ban bu adamada atılmazsa bişe diyemicem.
herkez birbirinin eline veriyor ama arada hep birileri gidiyor. dışardan biri olarak rahatsız oldum.
ps: ne programı izliyorum ne gökçeği savunuyorum.
-
ya abi bide girin şu haber7.com un sitesinde düelloyla ilgili haberin yorumlarını okuyun:D
akp yandaşları ipneler nasılda melih gökçeği savunuor bu kadar olur...
ayrıyetten kemal kılıçdaroğlunun bahsettiği doğalgaz vurgunu olayını 2000 yılında çökerten metin abime burdan sevgilerimi ve saygılarımı iletiyorum:D -
daha önce dediğim gibi gökçeğin mahalle ağzıyla konuşmasını ve iddaları çarptırmasını herkez gördü..
tartışmanın kesin galibi kemal kılıçdaroğludur, fakat gökçeğin sorularına da cevap verseydi daha güzel kapak olacaktı..
yinede, gökçeğin, akp nin yaptığı bütün rezaletleri & yolsuzlukları açık açık anlattı.. HELAL OLSUN !
-
ya a*ına kodumunun bir sus ya mağara adamı gibi car car car öküz gibi bağırıyor konuşturmadı ama kılıçdaroğlu konuştuğu zamanda iyi göt etti
eğer birdaha böle tartışma olcağı zaman süre verilsin atıyorum 20 dk ve konuşanın mic i açılsın dierinin mikrofonu kapansın
öküzoğluöküzün kıçındanda ter aktı :D
-
melih perthh.. pethh melih perthhh :D:D
şaklaban ibne
-
XpertVision
bunu yazdı:
-----------------------------ya a*ına kodumunun bir sus ya mağara adamı gibi car car car öküz gibi bağırıyor konuşturmadı ama kılıçdaroğlu konuştuğu zamanda iyi göt etti
eğer birdaha böle tartışma olcağı zaman süre verilsin atıyorum 20 dk ve konuşanın mic i açılsın dierinin mikrofonu kapansın
öküzoğluöküzün kıçındanda ter aktı :D
-----------------------------Gelecek sefere megafonla gelcek diyolar :D
-
ne kadar çirkef bi adamıs bu İ.melih
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Melliiiiiih Meliiiiiih, Bütün bentderesi birleşse senden bi tane daha üretemez meliiiiiiihhhh....
Sen sen olalı sana böle koymadılar melliiiiiiihhhh...
Onun bunun cocuğğğuuuuuuu
-----------------------------
heheh bu olayi izlemismiydin yoksa duydundami yazdin bilmiyorm ama superdi izlemisdim ben :D ta ozamandan etiketi yemisdi zaten :)) -
kim ne derse desin melih döte su kaçırdı.bir defa kılıçdaroğlu cumhurbaşkanının yakını diyor melih iti kardeşi dedin diyor.orada ele verdi gibi kendini.ama en büyük bomba o paraları biz yatırım için kullandık demesi oldu.tabi kılıçdaroğlu da sizin bütçeniz yok mudur en büyük bütçe size akıyor demesiydi ve eline harbi verdi yani.ayrıca adam konunun dışına dahi çıkmadı.sadece bir defa almanya meselesi vardı onu kılıçdaroğlu yalanladı evrakla.dolandırıcıya sığınarak iddaa da bulunmak kendini karakterini gösterdi işte.ve helal olsun ki adam konu dışı bir iddaya cvp verdi.ama melih iti doğalgaz konusu içinde sıkıştı kaldı.Allah bilir daha neler vardır neler.ama bu it çok ortalığı karıştıracak iddalarda bulundu bir takım insanlar için.pkk felan lafı etti orada.sen biliyordunda neden o zaman devlet güvenlik mahkemesine gitmedin.sen devletin bir görevlisisin.doğru ya da yanlış senin yaptığında bir suçtur o zaman.bu konu çok su götürür gibime geliyor.tayyip şimdi ağlıyordur:D
