

Tshirt 2008 - Tahribat.Com Tshirtlerinden Alan Herkez Okusun!!! - Tüm Tshirtler Kargolandı
-
Hâla Elıne Ulasan yokmu ? Bı Ornek Resım gorebılcemız Murıd veyaa Murıde :)
-
Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
-
ben ankaradayım daha bana gelmediiiii
-
WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------
Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
-----------------------------
Manisa ya da 4 gune felan gelıomus yarın gelmezse pazartesiye kalır kesın sabırr :| -
yaw bugün gelsede yarın kampüse tişörtle gitsem :D
-
ist ne zaman gelir acaba
-
Ax2n bunu yazdı:
-----------------------------WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------
Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
-----------------------------
Manisa ya da 4 gune felan gelıomus yarın gelmezse pazartesiye kalır kesın sabırr :|
-----------------------------
Merkeze 4 günde geliyorsa bizim ilçeye sittin sene gelmez :) -
Muhtemelen ilk dağıtımlar haftaya p.tesiyi bulacak :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Ax2n bunu yazdı:
-----------------------------WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------
Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
-----------------------------
Manisa ya da 4 gune felan gelıomus yarın gelmezse pazartesiye kalır kesın sabırr :|
-----------------------------
Merkeze 4 günde geliyorsa bizim ilçeye sittin sene gelmez :)
-----------------------------Ulan hep senin yüzünden.
Şom ağızlı :D
normal kargo geldiydi şimdiye.Özel diye sevinmiştim ):
** Rüyamda bayanlara özel olarak beyaz bi version da gördüm =)
-
ahahaaa :):))))
heralde ilk bana geldi. :)p
hocalar benim Tahri t-shirt 15 dk önce geldi.
şimdi üzerimde ve ilk gördüklerim:
Gerçekten süper ötesi.
çok güzel ve boyu da tam oldu bana.birazcık büyük geldi ama süper.
herkes güle güle kullansın.Tshirt üzerinde gelen kağıdın arkasındaki yazıyı,yani Rene nin uyarısını dikkate alın. :)
Neyse ben giyiyorum valla çok mutlu oldum.Buradan Rene ye kucak dolusu sevgiler.
Ben de Eskişehir e gelecem Rene.Valla insallah görüşürüz bu sefer hoca ya.Benden kaçış yok. :D