folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Tshirt 2008 - Tahribat.Com Tshirtlerinden Alan Herkez Okusun!!! - Tüm Tshirtler Kargolandı



Tshirt 2008 - Tahribat.Com Tshirtlerinden Alan Herkez Okusun!!! - Tüm Tshirtler Kargolandı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatal3460
    Fatal3460's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    Hâla Elıne Ulasan yokmu ? Bı Ornek Resım gorebılcemız Murıd veyaa Murıde :)

    Üç Nokta
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    ben ankaradayım daha bana gelmediiiii

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ax2n
    Ax2n's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    WooPeRHacK bunu yazdı:
    -----------------------------
    Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
    -----------------------------
    Manisa  ya  da 4 gune felan gelıomus yarın gelmezse pazartesiye kalır kesın sabırr :|


    su metrisin önü bir uzun aman bi sana koyamadım gerisi yalan xD
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw bugün gelsede yarın kampüse tişörtle gitsem :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    ist ne zaman gelir acaba

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Ax2n bunu yazdı:
    -----------------------------

    WooPeRHacK bunu yazdı:
    -----------------------------
    Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
    -----------------------------
    Manisa  ya  da 4 gune felan gelıomus yarın gelmezse pazartesiye kalır kesın sabırr :|


    -----------------------------

     

    Merkeze 4 günde geliyorsa bizim ilçeye sittin sene gelmez :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mer-ha
    Mer-ha's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    Muhtemelen ilk dağıtımlar haftaya p.tesiyi bulacak :)

    Yakalayamazlar demeyin, YAKALARIZ :) Sıradaki gelsin..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Ax2n bunu yazdı:
    -----------------------------

    WooPeRHacK bunu yazdı:
    -----------------------------
    Abi benim bildiğim özel kargo İzmir/Aliağa'ya en geç 5 gün içinde gelior a*q nasıl beklicez pazartesi gününü
    -----------------------------
    Manisa  ya  da 4 gune felan gelıomus yarın gelmezse pazartesiye kalır kesın sabırr :|


    -----------------------------

     

    Merkeze 4 günde geliyorsa bizim ilçeye sittin sene gelmez :)
    -----------------------------

     

     

    Ulan hep senin yüzünden.

    Şom ağızlı :D

    normal kargo geldiydi şimdiye.Özel diye sevinmiştim ):



    ** Rüyamda bayanlara özel olarak beyaz bi version da gördüm =)

    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    ahahaaa :):))))

    heralde ilk bana geldi. :)p

    hocalar benim Tahri t-shirt 15 dk önce geldi.

    şimdi üzerimde ve ilk gördüklerim:

    Gerçekten süper ötesi.

    çok güzel ve boyu da tam oldu bana.birazcık büyük geldi ama süper.

    herkes güle güle kullansın.Tshirt üzerinde gelen kağıdın arkasındaki yazıyı,yani Rene nin uyarısını dikkate alın. :)

    Neyse ben giyiyorum valla çok mutlu oldum.Buradan Rene ye kucak dolusu sevgiler.

    Ben de Eskişehir e gelecem Rene.Valla insallah görüşürüz bu sefer hoca ya.Benden kaçış yok.  :D


    copy
Toplam Hit: 86916 Toplam Mesaj: 302