

Tshirt 2008 - Tahribat.Com Tshirtlerinden Alan Herkez Okusun!!! - Tüm Tshirtler Kargolandı
-
HighNitro bunu yazdı:
-----------------------------
bursadan kimseye geldimi ? :(
-----------------------------Yok hocam gelmedi merkezde de değilim
Güzelyalı`ya anca gelir herhalde :)
-
a.qqq böyle şansın bnm geldi suan ustumde ama kısa , bi dahaki part ne zaman baslıyor ???
ölçümü almayı unutmusummmm , bu sefer alalımmm -
coLin bunu yazdı:
-----------------------------HighNitro bunu yazdı:
-----------------------------
bursadan kimseye geldimi ? :(
-----------------------------Yok hocam gelmedi merkezde de değilim
Güzelyalı`ya anca gelir herhalde :)
-----------------------------
karacabeye pazartesi gelir die düşünüyorum bende :) -
hala gelmemiş yaw
-
ben erzincadayım hala gelmedi :S
-
hocam t-shirt geldi çok teşekküer ediyorum.rene hocam ellerin dert görmesin:D
-
pazartesi yani bu gun tshirt i elıne gecenler varmı ?
-
Bana da hala gelmedi : |
-
İstanbuldayım ve henüz kurye gelmedi. :|
-
en son bana gelicek kesin esenyurt diye kargo getrmiyor yamuk yapıor :)
Toplam Hit: 86908 Toplam Mesaj: 302