Türk Kızlarındaki "Converse" Çılgınlığı
-
Özentilik aq Rock cı ayagı
-
Konserveler kızlara çok yakışıo... :) Olayı biraz abarttılar ama tam kızlar için ideal bir ayakkabı bence.. Bide düz taban oluyorlar genelde cuk die oturuo:)
Yanlız fazla kıllatdıkları doğru,tikişirken bile konservem olmadan asla dicekler nerdeyse..
Hele Bütün Türkiyenin Genci yaşlısı,karısı,avradı, topu gayi demeden Beyaz konserve giymesini anlamış deilim.. Kıroların bile ayağına girdi beyaz konserveler :p
Yinede hoş bir ayakkabı modellerine sahip marka.. -
Tayok bunu yazdı:
-----------------------------
ulen o convers midir nedir onun adı türkçe , tanınmamış bir marka ve gene aynı ürünlere sahip olsaydı o kızların hiçbiri o markayı almazdı . A.k. bildiğin bez ayakkabı biraz daha bileğer doğru uzatmışlar 150 lira para çekmişler. Bütün millet aç gibi alıyor. Alan gerizekalılarla zaten işin olmamalı... Teşekkürler.
-----------------------------Kardeşim 25,30 milyona kolpolarıda var..Her üründe olduğu gibi kimse sana 150milyon bayıl demio.. Bileğe kadar uzun olmayanlarıda var.. Bayılanında parası var ki bayılıo eleştir ama Hakaret etme hakkını kim verio SANA???
Sen gerizekalı diosun kendin çok mu akıllısın???
Benimde diğer ayakkabılarımdan ayrı 3tane convers ayakkabım var.. Kahverengi (Kışlık,çok rahat ve sağlam) Mor bide Yeşil.. Bunlar hiç rahat deil ama sonuçta hoş duruo.. Özellikte kaprinin altına.. ZEvkler ve renkler tartışılmaz..
Senin gibi Sim Siyah takım elbise altına Beyaz SPor ayakkabı mı giyelim? -
persian bunu yazdı:
-----------------------------
Konserveler kızlara çok yakışıo... :) Olayı biraz abarttılar ama tam kızlar için ideal bir ayakkabı bence.. Bide düz taban oluyorlar genelde cuk die oturuo:)
Yanlız fazla kıllatdıkları doğru,tikişirken bile konservem olmadan asla diceler nerdeyse..
Hele Büyün Türkiyenin Genci yaşlısı,karısı,avradı, topu gayi demeden Beyaz konserve giymesini anlamış deilim.. Kıroların bile ayağına girdi beyaz konserveler :p
-----------------------------he he haklısın. beyaz olanı hiç sevmem. diğer dediğine gelirsek kızlara harbiden çok yakışıyo ^^ tabii antinin demek sitediği o değil. bu yüzden konuyu dağıtma arkadaşım :D nıahaaha :P
-
kızlarda bide mercedes takıntısı wardır bendede bi kıllı mercedes war hasta oluyolar amına koyim =)
-
kızların çoğu özentilikten, erkeklerin çoğu kızların ilgisini çekmek için giyiyor.. salakça bi olay.
alt tarafı bi ayakkabı. uyuz oluyorum avatar yapanlara da.. bi ayakkabı bu kadar mı değerli olur madem o kadar değerli vitrine süs diye koy, boynuna as dolaş ne bileyim tozlanmasın kirlenmesin .. parmak uçlarında yürü eskimesin.. hatta yürüme uç.. sırf convers giyiyo diye karşı cinse aşık olan kızlar tanıyorum ya :S ..
convers giyen havalı olur, adidas giyen iyi gol atar, nike giyen iyi koşar.. :/ saçma saçma olaylar..
10 milyona spor tarz bişey aldım markası vs yok 4. yılını tamamlamak üzere.. çok güzelde atlıyorum zıplıyorum yağmur çamur kar dağ bayır dolaşıyorum havalı görünüyorum her giyim tarzına da gidiyo.
-
persian bunu yazdı:
-----------------------------Tayok bunu yazdı:
-----------------------------
ulen o convers midir nedir onun adı türkçe , tanınmamış bir marka ve gene aynı ürünlere sahip olsaydı o kızların hiçbiri o markayı almazdı . A.k. bildiğin bez ayakkabı biraz daha bileğer doğru uzatmışlar 150 lira para çekmişler. Bütün millet aç gibi alıyor. Alan gerizekalılarla zaten işin olmamalı... Teşekkürler.
-----------------------------Kardeşim 25,30 milyona kolpolarıda var..Her üründe olduğu gibi kimse sana 150milyon bayıl demio.. Bileğe kadar uzun olmayanlarıda var.. Bayılanında parası var ki bayılıo eleştir ama Hakaret etme hakkını kim verio SANA???
Sen gerizekalı diosun kendin çok mu akıllısın???
Benimde diğer ayakkabılarımdan ayrı 3tane convers ayakkabım var.. Kahverengi (Kışlık,çok rahat ve sağlam) Mor bide Yeşil.. Bunlar hiç rahat deil ama sonuçta hoş duruo.. Özellikte kaprinin altına.. ZEvkler ve renkler tartışılmaz..
Senin gibi Sim Siyah takım elbise altına Beyaz SPor ayakkabı mı giyelim?
-----------------------------Birincisi ben o hakareti kızlar için söyledim sen niye alınıyorsun. Alanlarla işim olmamalı dedim. 2. si sen konversin avukatımısın bana savunuyorsun. Tmm sen giyeceksen giy ama bana savunma lütfen başkasına savunabilirsin. Ayriyetten benim gibi siyah elbise altına beyyaz spor ayakkabı giyme çünkü ben bile giymiyor. Ben kıroyum sen manken tipli arkadaşımızsın. Önünde eğiliyorum karizmatik koserve giyen abimiz..
-
Bence gayet yakışıyor 150milyonda bence bu memlekette artık para değil.Bende yok ama bi çok arkadaşımda var çokda yakışan kızlar görüyorum.Ha nedir?boku çıkmışmıdır çıkmıştır,herkesde varmıdır vardır.ama bu insanların özgürlüklerini engelleyemez.
malboro 4.600 1 aylık sigara parası ile alınan ayakkabı tikky ayakkabısı olamaz.
-
parasıyla tikky olunmazki zaten ama ha 100 olmuş ha 10 olmuş ne fark eder? .. bildiğin ayakkabı bu raddeye getirip tikky malı yapmayı başardılar özenti gençliğin sembolü oldu adeta. yoksa ayakkabıya bi laf yok.. imitasyonu da var 15 20 ytl
-
Converse, tikky ayakkabısı olarak görülebilir ama değildir,
Herkezin ayağında vardır boku cıkmıştır ama, convers giymeden converse bok atmayın...
Bu gün peşin 80 ytlye orjinal bileksiz, 90 ytlye orjinal bilekli modelleri, ankara ülkealan pasajındaki bayisinden alabiliyorsunuz...
Gidip adam akıllı bir ayakkabı almak istediğinizde, minimum vereceğiniz parada budur..
Ayrıca mükemmel derecedede yakışmaktadır,
Senelerdir converse giyiyoyurm, birazdanda giderken converse giyip gideceğim ama conversenin tikkylik ile alakası yoktur,
Ha tikky özentileri böle olmak için converse almaktadır doru ama, conversenin rahatlığı, kolaylığı ve güzelliği hiç bi ayakkabıda yoktur...
Kaldıki korsanlarını, 30 25 ytlye satıyorlar, AllStar olmayanları, birde onları göz önüne almak lazım...
Alışkın olmayan insan zaten giyemez, ya yırtar ya ayağına olmaz...
Yani antinin dediği gibi, 1 paket sigara parası ile tikkylik olmaz...
