Yediğim En Fena Dayak.
-
Ehehehe yıkıldım gülmekten.. Ben anlatmassam olmaz şimdi. Anlatalım belki "tek ortak yönümüz hepimizin dayak yemesidir öyle değilmi? :) " herneyse dewam edeyim :).. .. ..
"Günlerden bir gün hava sıcak yazın :) bende iş yerinin önünde her zamanki gibi babamdan anahtarları alıyorum (ev,araba,vs.vs) saklıyorum bir yere kaybettim diyorum şaka yapacam quya :| senin şaka neyine :D
Aldım anahtarları kaldırımın dibinde ot bitmiş (çıkmış) onun içine sakladım babamda karşı kırtasiyede çay içiyor baba baba kaybettim dedi aferin dedi gir getir hadi evladım Ulan geri bir döndüm hiç birşey yok koyduqum yerden uçmuşlar sanki
Onları öyle gördüydüm Saçlarımın uçları yandı adeta dedim baba anahtarlar yok.. babm güldü yine getir getir dedi! seside biraz gürledi bende ne arar anahtarlar kaybetmişim dedim beni sokağın ortasında öyle bir vurduki suratıma.. dudağım patladı yere yattım ablam geldi aldı beni götürdü geri eve ama 5 gün boyunca.. yanağımda parmak izleriyle gezdim..
anahtarlara ne oldu diye merak ediyorsanız.. otların dibine koyduğumu karşıdaki adam görmüş komşu yani. düşürdü zannetmiş almış anahtarları ben dayak yiyip eve gittikten sonra gelmiş babama vermiş :) o zaman küçüğüm küfür ne bilmiyorum :D bişe yapamadım adama şimdi olacak pffff :D :Döyle işte dewamı sizlerden gelsin :D
Edit: şehiri merak edenler Samsun :D
-
anarsist_manyaq bunu yazdı:
-----------------------------
can sıkntısından dolanırken öyle boş boş. kuzenle (lepus :D) amcamlara gidelim dedik. onların evde uzakta. neyse gittik. geri dönücez hava karardı biz yine sıkılıyoruz. çıktık evden az ilerledik demeden dedik gel birbirimize dalalım :D giriştik birbirimize biraz stres attık yola oturduk sigara içiyoz. beyaz bi araba geldi. arabanın içini görmüyoruz. çocuk 20-25 lerinde. camdan konuşuyo işte napıyosunuz burda dedi. hiç dedik eve gidiyoz. nerde oturuyonuz. arapçeşme. burda ne işiniz var. amcamlara geldik. falan derken. baharı tanıyon mu sen dedi. yok tanımıyoruz. niye tanımıyonuz. bak şurda babasının bakkalı var. biz buralı değiliz niye tanıyalım diyoruz. yok tanıycaksın. en sonunda baharmı z.kiyoz amk lan diye oturduğumuz yerden kalkmamızla. arabadan nası oldu anlamadım 6 kişi indi :D aha dedim asıl stresi atıcaz şimdi. adam kulağın üstüne sağlam bitane vurmasıyla ben iptalim :D dolanıyorum öyle mal mal. ne diyolar dumuyom. ben ne dediğimi bilmiyorum. derken ikinci geldi. daha sonraki haftalarda ise o piçleri elde pıçalarla aradık o yollarda :D pıçak dediğimde öyle kelebekti rambo pıcağıydı değil. 15-20 cm uzunluğunda bildiğin kılıç amk :D çocuklar gelse çantadan çıkartıp çizicem kestanelerini. ama bi daha karşılaşmadık onlarla :D
bi kerede lise 1 deyim.arkadaşlarla şakalaşıyoruz. vurdu bana şakayla karışık. vurmaya devam ediyo. tahtanın ordayız. çocuğun ense köküne yapıştırmamla kapıdan çıkması enteresandı :D
yine lise. yine 1 :D okula kameralar yeni kurulmuş izleniyoruz. hocalar geliyo zırt pırt. neyse karşı sınıfla ilk günden beri bi kıllığımız var. tenefüsteyiz. tuvalette sigara içtik çıkıyoruz. bunlarda aşşaya bahçeye iniyo. bunlarla yolda karşılaştık. tam karşılaştığımız yerde kamera :D onlardan biri bi laf attı. biz girdik birbirimize felan. baya bi dayak yedik. fazlası kadar da attık :D hocalar geldi. beni çağırdılar. bide karşı sınıftan bi çocuğu. görüntüyü izletiyolar. hoca diyo olum bu nası atlayış lan :D çocuğun kafasına dirseğinle vurmuşsun manyakmısın dedi. hocam geri sarabilirmiyiz dedim. sardı izledik bi daha. yanımdaki çocuğa döndüm. harbi sağlam girişmişsiz dedim. hocam bi kopyasını alabilirmiyim dedim. siktir git 3 gün boyunca cezalı herkez dedi :D 2 sınıfında tüm erkekleri cezalıydı 3 gün boyunca uzaklaştırma aldık :D güzel günlerdi :D
-----------------------------la sen nerde oturuyon
-
orta okul 7mi 8 mi neydi.Ders boş sınıf başkanıda konuşanları tahtaya yazıyor.Biz 4 arkadas ayrı takılıyoruz ben sıraya kafamı koymus uyumaya calısıyom.Biara baktım tahtaya bizim arkalr yazılıs 3 kişi sınıf baskanına dedim bari benide yazda okeye 4. tamamlansın.Bundan 5 dk sonrada metamatik ogretmeni vardı severdim elemanı dersleri hep gırgır şamata olurdu 15-20 dk ders işlerdi sonra ders bitti takılın kafanıza gore filan derdi.Snınıf başkanıda tahtaya benim adımın ynaına okeye 4. yazmıs hoca da gordu bunu ne dedi işte başkan anlattı oalyı ben s.kime takmıyom nasıl olsa kafa hoca bişey demez filan işte hoca gelin buraya dedi 4ümüzü cagırdı tahtaya boyle ilk bana 15-20 tane hızlı hızlı tokat attı bi yanagıma.Sonra diğer arkadaslarıda tokatladı tam oaly bitti yerimize oturcaz dedi Erdem senin yanağın daha tam rengine gelmemiş gel biraz daha kızartıtıym al al olsun deyip bi 15-20tane daha salladı bana.Bunun dışındada bidaha dayak yemedim.
-
Bende dayak yedim okulda ama hep sınıf yuzundendi bi kişi pi*lik yapardı dierleri dayak yerdi :D
bi gün bi arkadasımız elinde poğçayla girdi sınıfa hocada poğça denmesinden nefret ediyor takıntılı bir bayan hocaydı neyse hocayla dalaşmaya başladı arkadasımız fln filan derken cocuk kızdı dersten cıktı ama nereye gidiosun sen 1 dk sonra özür dileyerek geri geldi :D sonra bayan hoca sinirlendi müdür yardımcısını cağırıp sınıfımıza teşrif etmesini istedi ve hoca kırmadı sopasınıda alıp geldi sopanın kalınlıqı 5 e 10 gibi bişeydi hatırlamıorm o sahneyi :D kapının onune geçti tenesüfe cıkın hadi dedi yiyosa cıksana :D ama mecbur cıktık ama nası cıkmak 35 kişi ellerini kullanamadı tenefüste :D
aslında cok varda anlatmaya ömür yetmez yaşamak lazım :)
-
p4nturk bunu yazdı:
-----------------------------Ehehehe yıkıldım gülmekten.. Ben anlatmassam olmaz şimdi. Anlatalım belki "tek ortak yönümüz hepimizin dayak yemesidir öyle değilmi? :) " herneyse dewam edeyim :).. .. ..
"Günlerden bir gün hava sıcak yazın :) bende iş yerinin önünde her zamanki gibi babamdan anahtarları alıyorum (ev,araba,vs.vs) saklıyorum bir yere kaybettim diyorum şaka yapacam quya :| senin şaka neyine :D
Aldım anahtarları kaldırımın dibinde ot bitmiş (çıkmış) onun içine sakladım babamda karşı kırtasiyede çay içiyor baba baba kaybettim dedi aferin dedi gir getir hadi evladım Ulan geri bir döndüm hiç birşey yok koyduqum yerden uçmuşlar sanki
Onları öyle gördüydüm Saçlarımın uçları yandı adeta dedim baba anahtarlar yok.. babm güldü yine getir getir dedi! seside biraz gürledi bende ne arar anahtarlar kaybetmişim dedim beni sokağın ortasında öyle bir vurduki suratıma.. dudağım patladı yere yattım ablam geldi aldı beni götürdü geri eve ama 5 gün boyunca.. yanağımda parmak izleriyle gezdim..
anahtarlara ne oldu diye merak ediyorsanız.. otların dibine koyduğumu karşıdaki adam görmüş komşu yani. düşürdü zannetmiş almış anahtarları ben dayak yiyip eve gittikten sonra gelmiş babama vermiş :) o zaman küçüğüm küfür ne bilmiyorum :D bişe yapamadım adama şimdi olacak pffff :D :Döyle işte dewamı sizlerden gelsin :D
Edit: şehiri merak edenler Samsun :D
-----------------------------:D:D vay amk hoca cok anlamlı dayak yemişin :D:D:D:D
-
Ben lisedeyken şimdiki nişanlımın kuzenleri saldırdı 6 kişi :) heralde hayatları boyunca yedikleri en kötü dayaktı :) ((Sınıfça Halı sahaya gidiyorduk :D))
-
Lise3 edebiyat dersindeyiz, karakter olarak çok iyi ama uyuz bi hoca vardı, ders anlatırken bazıları uzun eşşek oynardı arkada abartısız öyle bi hocaydı... Bizde bizim grp 5 kişi hırsız-polis oynuyoruz arkadasın deri kemeri vardı onla :)
Neyse sınıf 3. katta pencere kenarı köşedeyiz lan sola bi baktım su :) fışkırıyor :)
Boru patlamış bahcede ama ta 4. kata kadar fışkırıyo o derece tanzikli :) işte gürültü patırtı tantana derken herkes pencereye çullandı, ahmet diye bodur bi çocuk omzuma bastı sya bakmak için bunu aldım attım yere :) bana bi daha doknursan seni ezerim dedim,, çocuk tokat attı :) buna nasıl tekme vurduysam tam göğüs kafesine abartısız 5-6 metre sürüklendi yuvarlandı sıraların arasında ::) o sırada hoca ayrılın felan diyor millet beni tutuyor amk ne tutuyosnuz demeye kalmadan onun gruptan bi oğlan sıranın üzerine çıkmış yan taraftan suratıma tekmeyi bi koydu burnum kırıldı, zaten büyük bi burnum var yamuldu iyice :) ben o tekmeden sonrasını hatırlamıyorum beni haşat etmişler bzm gruptakilerde ayırmaya calısmıslar o olaydan sonra konusmadım bi daha tabi onlarlada ama olan bana oldu,,,
hala yamuk burnum doktor estetik amelyatı gerekiyor dedi ama uygun zamanı bulamadık işte...
O çocuğunda kaburga kemiği çatlamış :)
-
NiGhT_SouL bunu yazdı:
-----------------------------
DrKill bunu yazdı:
-----------------------------
Bundan çok uzun seneler önce heralde ilkokul 1-2 deyim. Bi tatil günü babam ve komşuları ant. sarı suya rakı içmeye gidelim dediler. Bi yandanda balık tutuluyor. Ben'de o zamanlar okulda felan birisi birşey sorsa örn:"Aliyi gördün mü? Veli yi gördün mü?" "-Evet gördüm şuraya gitti" (Halbuki görmedim sırf istediim yere gitsin diye, ipneliğine cevap verirdim) diye cevap veriyordum.
Neyse sarı suda kazlara felan ekmek atıyorum derken. Adamın biri geldi sordu:" Abisi benim hanımın çantası kayıp hiç gördün mü?" yapıştırdım cevabı "Evet abi şuraya git şurda". İşte o an bi bok anlamamıştım ama piçozların bir kaçı bu adamın arabasının yanında görmüş ve çantayı benim aldığımı düşünmüşler. Al başına belayı; Polisler vs ler sorgular yalanlar dolanlar derken. (Tabi bu arada babam sarhoş ve karakola giderken, karakoldan gelirken arabada yediğim dayak hat safhada) Eve geldik... Olay anneme anlatıldı. Annem babamın sarhoş olmasınında siniriyle belimde oklavayı kırdı, arka arkaya "ulan sen hırsızmısın piçin dölü diyerek" ana baba hırsını bir güzel çıkardı benden. Ama 2 gün kendime gelemedim o dayaktan sonra. O gün bu gündür birşey görsemde hayır görmedim derim...
İkinci bir anımı anlatayım. Bu lise yıllarımdan kalma..
Lise 2 mi lise son mu neydim neyse... Bizim elemanlar basket oynuyor. Dur dur lise 2 idim. Bizim elemanın birine lise sonlardan biri yamuk yapıyor. Vurmuşlar cocuğa. Çocukta istese siker hepsini ama okulda zaten disiplinden atıldık atılacaz ve elemanlar 5 e 1 okulda vurmuşlar buna. Dedik okul çıkışı sikeriz bunları. (Biz 13 kişiyiz). Çocuklara dedik okulun oradaki parka gelin, tmm lan gelecez felan dediler. Gittik okul bitince, amk 13 kişi gittik diye Tüm lise sonlar gelirmi lan en az abartısız 45 50 kişi sardı etrafımızı. Hepsinde öss stresi var. Önce sorunlu cocuklar çıktılar ön safhaya tam konuşuyorlardı bizim ark yapıştırdı yumruğu ve o an olan oldu... 45 kişi birden hurraaa diyerek 13 kişiden öss stresini çıkardı. Hayır işin bok yanı, polisler geldikten sonra veletler kaçtı. 5- 6 tanesinide biz yakalayıp feci dövdük ama dövdüğümüz çocuklar bizi dövdürenler değil. Olayı müdür duymuş ve geldi mekana bizi okula götürdü disipline verdi oç... Ertesi günde bize dayak attıran elemanlar okuldan yunus konvoyuyla çıktılar gene dövemedik. Dayak yediğimizle kaldık.
-----------------------------
Alper 1.olayın baya güldürdü :D Heralde seninde çocukluguna inseler bunu bulurlar :D
-----------------------------alper değil. DrKill :)
-
Hocalar yarıldım ya. Dayak yemek aslında daha zevkli bazen boku çıkmazsa :D insan sonra düşünüp gülüyor kendi haline, bende anlatıcak birşeyler yazmak isterdim ama hiç öyle büyük çaplı sağlam dayak yemedim. Yumruk, tekme-tokat falan oldu. Bi keresinde unutmadığım birşey vardı. Yumruk yemiştim harbiden yıldızları gördüm. O yıldızlar çizgi filmlerde çıkar sanıyordum ama cidden gördüm. Önce şimşek çaktı, sonra yıldızlar geziniyordu :D :D
-
p4nturk bunu yazdı:
-----------------------------
Ehehehe yıkıldım gülmekten.. Ben anlatmassam olmaz şimdi. Anlatalım belki "tek ortak yönümüz hepimizin dayak yemesidir öyle değilmi? :) " herneyse dewam edeyim :).. .. ..
"Günlerden bir gün hava sıcak yazın :) bende iş yerinin önünde her zamanki gibi babamdan anahtarları alıyorum (ev,araba,vs.vs) saklıyorum bir yere kaybettim diyorum şaka yapacam quya :| senin şaka neyine :D
Aldım anahtarları kaldırımın dibinde ot bitmiş (çıkmış) onun içine sakladım babamda karşı kırtasiyede çay içiyor baba baba kaybettim dedi aferin dedi gir getir hadi evladım Ulan geri bir döndüm hiç birşey yok koyduqum yerden uçmuşlar sanki
Onları öyle gördüydüm Saçlarımın uçları yandı adeta dedim baba anahtarlar yok.. babm güldü yine getir getir dedi! seside biraz gürledi bende ne arar anahtarlar kaybetmişim dedim beni sokağın ortasında öyle bir vurduki suratıma.. dudağım patladı yere yattım ablam geldi aldı beni götürdü geri eve ama 5 gün boyunca.. yanağımda parmak izleriyle gezdim..
anahtarlara ne oldu diye merak ediyorsanız.. otların dibine koyduğumu karşıdaki adam görmüş komşu yani. düşürdü zannetmiş almış anahtarları ben dayak yiyip eve gittikten sonra gelmiş babama vermiş :) o zaman küçüğüm küfür ne bilmiyorum :D bişe yapamadım adama şimdi olacak pffff :D :Döyle işte dewamı sizlerden gelsin :D
Edit: şehiri merak edenler Samsun :D
-----------------------------milletin ortasında çocuğunu döven bütün babaların taaaaaaaa .........
