folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Allaha Tanrı Denmez..



Allaha Tanrı Denmez..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    eee, yaşa hacım.

    elinden Kur'an ı alan mı var? sağlam hadis kitaplarını araştır zübdetül buhari gibi..

    namazını kıl, haramdan uzak dur, namahreme bakma,muhtaca yardım et, kötünün karşısına dikil?

    ama olmaz, nefsine söz geçiremiyorsun ki daha! namaz kılarken şeytanın vesveselerini duymazdan gelemiyorsun ki?

    kendini bil, hakim ol kendine, yaşa İslam'ı. kimse sana neden müslim' sin demez.. ama böyle dırdır da etme yaşayamıyom ben dinimi diye.

    yaşa hayatı, elinden alan mı var? ;)


    -----------------------------
    ben yaşıyorum zaten hacım :) dini felsefemi kafamda oturtmuş vaziyetteyim, namaz kılarak oruç tutarak değil belki ama gayet tatmin edici bir şekilde yaşıyorum.

    benim kastettiğim milletimiz yaşamıyor, çünkü daha dinini tanımıyor, arap adetlerini islam adeti sanıp sapıtıyor, hacı dan hoca dan mezarda yatan ölüden medet umuyor vs vs..


    -----------------------------

    Ammada ya$ıyormu$sun be hoca ?
    Sadece du$unmeyle olmuyor i$te ya$amak lazım :)
    mezarda yatan oluden medet ummak arapların adetimi ? yada hacıdan hocadan medet ummak ?
    -----------------------------

    Ş yerine $ kullanarak ne kadar itici olduğunun farkında mısın? 


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    islama laf atan kaç kişi kuran okudu ? cold söle samimi bi şekilde söle ama kaç kere kuranı okudun ? veya anti sen söle kuranı hiç okudun mu ?

    samimi bir şekilde söyleyin

     

    ayrıca arap adeti dediğini bir çok şey eski türklerden kalma alışkanlıklarımızdır. 40 ında mevlüt okunması , bu taaa şamanizme dayanır. nooldu şaman mı olduk, türbeye gittik 2 dua okuduk noolduk arap mı olduk. 


    -----------------------------

    zaten bu mevlüt olayıda çok komiğimi gidiyor şu an o mevlüte gidenlere sorsan hepsi mevlüt kuranda yazan birşey der.


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Lord-Nespace dikat etmemistim usta gaza gelmşm fena iyi noktaya parmak bastın :D

    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreammaker
    dreammaker's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    sipidik yazdıklarında sana hak veriyorum ama su konuda benim hür iradem konusunda.Orada sonuna kadar haklısın bu senin hür irade sen veya baskası istediğini söyleyebilirsin.ama müslüman,hristiyan,musevi,budist vb. gibi dinlere ya da felsefik sistemlere inananlar çocuklarını dinlerinin emir ve yasaklarına göre yetiştirebilirler.örneğin belli ki müslüman bi aileden geliosun ve annen baban sana allah'a baba vb. tanımlarla hitap etmemen gerektiğini söylemiş.söyleyiş tarzları yanlış olabilir nitekim türkiye'de kaç aile çocuk psikolojisi biliyor;fakat aileler çocuklarına dinlerini,inançlarını ve bunların emir ve asaklarını öğretmesi ve aşılamaı nomal bi seydir ve yasalarca da men edilen bir sey degildir.ayrıca müslümanlıkta ayet ve hadislerle belirtildiği gibi allahın sıfatları vardır ve onlarla hitap edilir.buna uymak ya da umamak senin ya da bütün insanların bileceği iş fakat sana yapılan bir sey mantıksız geliyosa bunlar hakkında konsmadan önce dogruluk tabanını arastırmalısın cunkü sana mantıklı gelsın gelmesın böyle bisey var ve yapmak sorumlulugu sana kalmıs.dine mantık sokmanın pek bi mantıgı yoktur cünkü dogmatiktir kısacası herkes kendi hareketlerinden sorumludur fakat insanların inaç sistemi doğrultusunda yaptıklarından dolayı insanları mantıksız vb sıfatlarla sıfatlandırmak hakkı hic kimsede yoktur. 
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ammada ya$ıyormu$sun be hoca ?
    Sadece du$unmeyle olmuyor i$te ya$amak lazım :)
    mezarda yatan oluden medet ummak arapların adetimi ? yada hacıdan hocadan medet ummak ?
    -----------------------------

    düşünerek yaşadığımı nerden çıkardın? benim de kendime özgü ibadet yollarım var..

    nası mevlana dönerek kendinden geçip Allah a ulaşmaya çalışıyorsa, ömer hayyam bunu içki içerek yapmaya çalışıyorsa, benim de kendime ait bi tarzım var :)

    ölüden medet ummak kimin adeti peki söle bakayım bana?

    araplar küçük kızları gömerken bizim Atalarımız "Hakan ve Hatun diyor ki.." diye ferman yayınlardı, iyi bi incele bak bakayım hangisi daha medeni?

    avrupadan aldığımızı sandığınız medeniyet bizde binlerce yıl öncesinde vardı.. ama müslüman olucam diye arap olunca milletimiz, bütün medeniyetimiz siki tuttu..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    -

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Şimdi hakim bey size soruyorum,göte göt denmezde ne denir,bu memlekette göte göt denir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Şimdi hakim bey size soruyorum,göte göt denmezde ne denir,bu memlekette göte göt denir.
    -----------------------------

    eğer o hikayeden haberleri yoksa milletin feci tepki alacaksın hea =)

     


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Şimdi hakim bey size soruyorum,göte göt denmezde ne denir,bu memlekette göte göt denir.
    -----------------------------

    eğer o hikayeden haberleri yoksa milletin feci tepki alacaksın hea =)

     

    -----------------------------

    evet :)  bende şimdi den duyar gibiyim "nediyon lan sen sibob ????"  


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 20552 Toplam Mesaj: 160