folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Bitmeyen Tartışma: Asp Mi? Php Mi?



Bitmeyen Tartışma: Asp Mi? Php Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    @Sscheme

    ağlamak istiyorum sayın seyirciler :D


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    @Sscheme

    holy shit !! :D

    son zamanlarda okuduğum ve okurken "hasssiktir lan" demediğim nadir mesajlardan biri, hatta baş parmak tırnağımı yiyerek, göz kırpmadan okudum. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Sscheme

    holy shit !! :D

    son zamanlarda okuduğum ve okurken "hasssiktir lan" demediğim nadir mesajlardan biri, hatta baş parmak tırnağımı yiyerek, göz kırpmadan okudum. 

     


    -----------------------------

    Konu dışı!

    Anasayfa'da son mesajın "alp" den geldiğini görünce, "aha, bilgili bir mürid... Eğer bu da saçmaladıysa, sayfalarca kaymak için elimden geleni yapacağım"

    Neyseki, korktuğum başıma gelmedi.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    yalnız sscheme arkadas nasıl bi yazı yazdıysa bitmeyen tartısmayı bitirdi asjkhfa,baktım 10 sayfa olmus hakkaten bitmicek heralde diodum,kelimelerin kifayetsiz kaldıgı an olmuş vesselam.


    Amphetamine Logic.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    @musket

    iyi ki gelmemiş :) ben de senin cevabı okurken cümlenin sonuna kadar tırsarak okudum :D

    @fenerist

    yeterdi zaten 10 sayfa olmuş:) herkes kendi bildiğini söylemiş, herkes yeni şeyler öğrenmiş, konu kapanmış :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Sscheme bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uzun mesajjjjjjjjj


    -----------------------------

     

    Şuana kadar sabırla okuduğum tbt'de ki tek post bu oldu bilmeni isterim :D

     

    2. olaradak da sevgili rene yorumların data tipini ntext mi verdin sen ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    akp mi chp mi gibi okudum başlığı noluyor lan böle bi artışma mı wardı dedim kendi kendime:/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    valla ne yalan soylım asp yi ileri duzeye yakın dercede biliyorum ama onumuzdeki yaz u donusuyle php ye gecmeye kararlıyım... syntaxı pek estetik deil ama  seviyorum ulan! :P saka bi yana php iyiydir şaşmayın ondan.... bide C++ bilirseniz allah bereket versin ne dim :)


    validen
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Zumzuk siyaset konularında boş boş tartışıyorsunuz diye kızıyordun bize.Programlama konusunda tartışalım desem bu kadar tartışamazsınız diyordun.Al tartışacak adamlar sana.Bilgini ve kanıtlarını göster adamları ikna et phpnin daha iyi olduguna :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zumzuk siyaset konularında boş boş tartışıyorsunuz diye kızıyordun bize.Programlama konusunda tartışalım desem bu kadar tartışamazsınız diyordun.Al tartışacak adamlar sana.Bilgini ve kanıtlarını göster adamları ikna et phpnin daha iyi olduguna :)


    -----------------------------
    hocam alexada ilk 10da hep php var facebook falan php iyidir yani zumsuk öyle dio php daha iyi yani :P :D


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 15468 Toplam Mesaj: 102