Bitmeyen Tartışma: Asp Mi? Php Mi?
-
@Sscheme
ağlamak istiyorum sayın seyirciler :D
-
@Sscheme
holy shit !! :D
son zamanlarda okuduğum ve okurken "hasssiktir lan" demediğim nadir mesajlardan biri, hatta baş parmak tırnağımı yiyerek, göz kırpmadan okudum.
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------
@Sscheme
holy shit !! :D
son zamanlarda okuduğum ve okurken "hasssiktir lan" demediğim nadir mesajlardan biri, hatta baş parmak tırnağımı yiyerek, göz kırpmadan okudum.
-----------------------------Konu dışı!
Anasayfa'da son mesajın "alp" den geldiğini görünce, "aha, bilgili bir mürid... Eğer bu da saçmaladıysa, sayfalarca kaymak için elimden geleni yapacağım"
Neyseki, korktuğum başıma gelmedi.
-
yalnız sscheme arkadas nasıl bi yazı yazdıysa bitmeyen tartısmayı bitirdi asjkhfa,baktım 10 sayfa olmus hakkaten bitmicek heralde diodum,kelimelerin kifayetsiz kaldıgı an olmuş vesselam.
-
@musket
iyi ki gelmemiş :) ben de senin cevabı okurken cümlenin sonuna kadar tırsarak okudum :D
@fenerist
yeterdi zaten 10 sayfa olmuş:) herkes kendi bildiğini söylemiş, herkes yeni şeyler öğrenmiş, konu kapanmış :D
-
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------
Uzun mesajjjjjjjjj
-----------------------------Şuana kadar sabırla okuduğum tbt'de ki tek post bu oldu bilmeni isterim :D
2. olaradak da sevgili rene yorumların data tipini ntext mi verdin sen ?
-
akp mi chp mi gibi okudum başlığı noluyor lan böle bi artışma mı wardı dedim kendi kendime:/
-
valla ne yalan soylım asp yi ileri duzeye yakın dercede biliyorum ama onumuzdeki yaz u donusuyle php ye gecmeye kararlıyım... syntaxı pek estetik deil ama seviyorum ulan! :P saka bi yana php iyiydir şaşmayın ondan.... bide C++ bilirseniz allah bereket versin ne dim :)
-
Zumzuk siyaset konularında boş boş tartışıyorsunuz diye kızıyordun bize.Programlama konusunda tartışalım desem bu kadar tartışamazsınız diyordun.Al tartışacak adamlar sana.Bilgini ve kanıtlarını göster adamları ikna et phpnin daha iyi olduguna :)
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Zumzuk siyaset konularında boş boş tartışıyorsunuz diye kızıyordun bize.Programlama konusunda tartışalım desem bu kadar tartışamazsınız diyordun.Al tartışacak adamlar sana.Bilgini ve kanıtlarını göster adamları ikna et phpnin daha iyi olduguna :)
-----------------------------
hocam alexada ilk 10da hep php var facebook falan php iyidir yani zumsuk öyle dio php daha iyi yani :P :D
