folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Bitmeyen Tartışma: Asp Mi? Php Mi?



Bitmeyen Tartışma: Asp Mi? Php Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zoom8
    zoom8's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2007
    Erkek

    stormy nerde turan hojamiz reneye iyi bir kapak verirdi simdi :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    zoom8 bunu yazdı:
    -----------------------------

    stormy nerde turan hojamiz reneye iyi bir kapak verirdi simdi :D


    -----------------------------

     

     

    en son lan o rene o seoyu aspde nası yazdı lan diyodu telefonda :)))

    stan programcılık bilmez abicim,

    o c, object oriented diller dahil olmak üzere bütün kodları pascal gibi yazar :)

    Holy kendisini defalarca hak yoluna döndürmeye calışmıştır ama o bok yolunda ısrar etmektedir :)))


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zoom8
    zoom8's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2007
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    zoom8 bunu yazdı:
    -----------------------------

    stormy nerde turan hojamiz reneye iyi bir kapak verirdi simdi :D


    -----------------------------

     

     

    en son lan o rene o seoyu aspde nası yazdı lan diyodu telefonda :)))

    stan programcılık bilmez abicim,

    o c, object oriented diller dahil olmak üzere bütün kodları pascal gibi yazar :)

    Holy kendisini defalarca hak yoluna döndürmeye calışmıştır ama o bok yolunda ısrar etmektedir :)))


    -----------------------------

     

    o ne yapiyormus coktan yok ortada tahrip ve aspxcode kapadiktan sonra hayata küstü galiba :) bir ara gelsin bir selam versin buraya...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Tahribata girmez o korkuyo :)

    en son internet pezevengi olduydu evlenince bıraktı işleri :)


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    HighNitro bunu yazdı:
    -----------------------------
    .....

    bu arada imzanı gördükçe gülüyorum :))


    -----------------------------

    :) geyik olsun diye yazdım ztn.2. geyikte de sitede microtime ile kullandım 0.0058 ile açıyor  google için yaptım (tabi yazılar şimdilik az)

    ------

    & rene ;

    hocam düzenli ifade şu bu ile kasmaya çalışsam zaten alayınla yaparım.Problem o işte.ASpde yeniydim nickmator zamanıydı hatta nickmator diye birşey vardı ordan toplist, archive.org karışımı birşey yapacaktım.

    http://www.sudrap.org/paste/text/1693/

    bu hepsi bu.Bunu php ile iligli bir yere sorsam bir şekilde gösterirler.Tahribatta mürid olarak sağlam aspci dediğim pesimistzombie (ismini yine yanlış yazmış olabilir) bile bende denedim çözemedim dedi.O halde benim fazlasıyla kasmam lazm.

    E ben şimdi asp de oturup md5 için kas, şunun için kas bunun için kas mı yapacağım ? Yada bir yerden ulaşıp kodları fonksiyonlaştırıp ekleyecek miyim ? Bunun yerine zaten bunu yapan php deyim.

    -----

    Ama anlaşılan bu tartışma uzar gider.Ben alexa yı gösterip diyeceğim ki php kullanan sitelerin sayısı fazla bu adamlar asp iyiyse neden php kullanıyor diyeceğim, başkaları asp ile yapılan siteleri gösterecek.Anlaşılan bir yere varılmaz.

    Zevk diyip kestirip atmak en mantıklısı.

    Linux kullanıyorum c görüyorum php deyim.Bi daha da böyle tartışmaya girmem lanet ettim.Aynı windows - linux tarzı birşey.Çekilebilecek bir ton yer var.Windows 7 linuxtan daha hızlı daha iyi gibi görünüyordu, google chrome ile resmen 'eline verdi' çünkü 3 saniyede login ekranı geliyor.

    Tabi bu chrome os un windows 7 yada diğer linux dağıtımlarından daha iyi olduğu anlamına mı gelir ? Tabi ki hayır.Alanına bağlı.Fakat php vs asp de alan falanda yok.Böyle uzar gider.Bu yüzden sizlere iyi geceler..

    -> Mümkünse "25 Kasim 2009" tam bir yıl sonra yani 25 Kasim 2010 da tekrar durumları yazarsak net bir görüş olacak :) seviler.

    Dipnot: rene bir şekilde şu konu hatırlatma olsa ? Mesela buna tıklayayım bana 1 sene sorna hatırlatsın nasıl olur :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockipsiz
    rockipsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek

    HighNitro bunu yazdı:
    -----------------------------

    zümsük hocam asp ile kodlanmış birkaç büyük site örneği vereyim sana :) ( tahribat dışında )

    tamindir.com

    gazetevatan.com

    ekolay.net

    kolaymağaza - hemenal eticaret sistemleri ( ki Türkiye nin en büyük en çok kullanılan e-ticaret sistemleri )

    ...

    neyse sidik yarıştırmaya gerek yok.. :)

    bu arada imzanı gördükçe gülüyorum :))


    -----------------------------

    tamindir.com yakın bir tarihte php altyapısına geçiyor ;) sunucu masraflarını karşılaştırınca, parayı sokağa atıomuşuz gibi gelio artık...


    Always with me, always with you...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Şunu anlayaymıyorum?

    Sunucu masraflarının nesi fark ediyor windows ile linux arasında?

    hemen hemen dünyanın her yerindeki dedicated firmalarından dedicated aldık, kullandık,

    linux server ile windows server arasında maximum 20$ kurulum farkından başka bir fark yoktu...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    büyük sitelerin hangi dille yazıldığı o dilin çok iyi bir dil olduğunu göstermezki. programcı o dili daha iyi biliyorsa onunla yazar tabi. asp programcının kalkıp php site yazmasını beklemiyorsunuz heralde :) tartışma uzar gider sonu yok herkes bir yerden çeker ama tekrar söylüyorum, profesyonel bir programcı için dil amaç değil araçtır. ve en iyi bildiği dili kullanır. dil daha iyi olduğu için kullanmaz.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    zumsuk, hayatında hiç asp.net ile büyük bir proje yaptın mı ?

    yapmadın. o halde bu konuda konuşman saçmalık. bu saçmalığa bir son ver milleti güldürme.


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    php yi başkaları geliştirir sen otlakçılığını yaparsın,, oysaki aspde sen geliştirirsin başkaları bundan faydalanır bilgilenir.. ayrıca asp nin üstüne kodlama dili tanımıyorum.. server konusundada aralarında pek bi fark yok..

    asp tamamen hayal dünyanın genişliğine bağlı bir dildir.. kodlamalarınla sayfa ve bloklara istediğin şekilleri verebilirsin..

    oysaki phpde kalıplaşmış blok ve tasarımın pek fazla dışına çıkamassın..

    hemen parlaıp çabuk sönmek isterseniz php

    yavaş yavaş büyüyüp ileride daha güzel bir tasarım için asp derim herzaman.. 

    hepinizin beyin indexine    <!--#include file="aspogrenmek_ister_.asp"-->  ile  çağırıyorum ozaman :D


    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
Toplam Hit: 15465 Toplam Mesaj: 102