Bitmeyen Tartışma: Asp Mi? Php Mi?
-
sadece başlığa odaklanıp ''bitmeyen tartışma'' kısmına yorum yapan 10.kişiye bill gates'le akşam yemeği hakkı verilecekmiş.öyle diyorlar.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------tbt tam olarak hangi dille yazılıyor?
hiç değiştirmeyi düşündü mü acaba rene veya holyone?
(gerçi bu kadar devasa bir altyapı oluşturulmuşken yıllardır.. değişmez gibi geliyor)
nelere dikkat ediyolar?
-----------------------------tbt asp ile yazılmış
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
sadece başlığa odaklanıp ''bitmeyen tartışma'' kısmına yorum yapan 10.kişiye bill gates'le akşam yemeği hakkı verilecekmiş.öyle diyorlar.
-----------------------------başlık harici bi konu o < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> lduğunu sanmıyorum yazdığımın
bi cevap alabilirsem bu konuya da farklı bi bakış açısı verecektir
burda rene'nin gelip hangi dili niye kullandığını söylemesi eminim önemli bilgiler verir bize
-
performans konusunda kullanılan dil kullanıcıdan sonra gelir. programcı profesyonel biriyse sizin o dandik dediğiniz asp ile çok büyük ve kompleks sistemler yazabilir. md5 örneği verilmiş. md5 phpnin kendi kütüphanesinde tanımlı bir fonksiyon olabilir fakat bunu aspde bir kere tanımladıktan sonra tekrar kullanabiliyorsun. olaya tek açıdan bakmamak gerek. asp.net tabiki kat kat üstün bir dil ancak aspde yabana atılacak kadar kötü bir dil değil. google php demişsin zumsuk, hocam ufakta olsa bi araştır istersen :)
örneğin tahribat, günde kaç bin kişi giriyor siteye. güvenlikse güvenlik, hızsa hız, performanssa performans. asp+mssql ile harikalar yaratılır yabana atmayın :D
-
yamulmuyorsam sitenin bir ara aspx e çevrilmesi gündemdeydi,gelecek olan v10la,rene böle bişiden bahsetmişti deyü hatırlıyorum,sonra v10 iptal olunca bizde yenik sayıldık.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
bitmeyen tartışma değil bence.
asp mi php mi bitti.
asp .net mi php mi geldi yerine..
-----------------------------Evet en doğru algılama ve yorum bu.
Php ve Asp.net diye bir kıyaslama yapılabilir yapılacaksa.
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
bitmeyen tartışma değil bence.
asp mi php mi bitti.
asp .net mi php mi geldi yerine..
-----------------------------Evet en doğru algılama ve yorum bu.
Php ve Asp.net diye bir kıyaslama yapılabilir yapılacaksa.
-----------------------------işte öle bir karşılaştırma yapıldığında asp.net php'yi yalar yutar
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
bitmeyen tartışma değil bence.
asp mi php mi bitti.
asp .net mi php mi geldi yerine..
-----------------------------Evet en doğru algılama ve yorum bu.
Php ve Asp.net diye bir kıyaslama yapılabilir yapılacaksa.
-----------------------------teraziye tıklarsan sevinirim :D
-
tabikide php
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
sadece başlığa odaklanıp ''bitmeyen tartışma'' kısmına yorum yapan 10.kişiye bill gates'le akşam yemeği hakkı verilecekmiş.öyle diyorlar.
-----------------------------başlık harici bi konu olduğunu sanmıyorum yazdığımın
bi cevap alabilirsem bu konuya da farklı bi bakış açısı verecektir
burda rene'nin gelip hangi dili niye kullandığını söylemesi eminim önemli bilgiler verir bize
-----------------------------rene'nin ,
"asp mi kullaansaam , php mii , nasıl yapsam , asp mi performanslı , php mi , onun şu artıları var , bunun şu artıları var".
diye bi karsılastırma yaptığını sanmıyorum.
O yüzden tahrıbatın hangi dille kodlandığının bir önemi yok bence
