folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Dolandırıldım! Yardım Edebilecek Var Mı?



Dolandırıldım! Yardım Edebilecek Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    ADANA'da olsaydın hertürlü alırdım o arabayı isterse otogalericide olsun gider kendi eliyle kapıyı açar binerdik arabaya ama bursaymış. Hımmm. Aklıma bişeler gelior ama yapabilrmisin bilmem. Simdi gidip bu araba gece nerde kalıyor 1-2 gün üst üste hiç ama hiç belli etmeden izle. O gece git bi otosanayiden adam bul ve yedek anahtarı kopyalar kapı kilidinden anlar marka model verirsen aynısı mevcuttur onlarda herdâim ,)  20-30 fazla verirsin ama işini halledersn. Hem arabanın anahtar göbeğini değiştirmiş olursun. Sonra paşa paşa gidersin :) hiçbi bokta yapamazlar. Alan adam sktrsin gitisn savcılığa şikayette bulunsun Ortada belge yok noter tastiği yok :) 


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    mavii bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Bir Noktayı Aydınlatmanı İstiyorum... Ruhsatmı Senin Üzerine Noterlikten Aracın Satışımı... Hangisi Senin Üzerine.?


    Satışı Üzerine İse, O Aracı Felek Olsalar Bir Gün Bile Kullanamazlar...  Adam Noter Satışı Olmadan O Aracı Nasıl Borcu Yerine Vermiş, Sen O Yavşak Adama Vekalet Felan Vermedin Değilmi.? Bunuda Yanıtla. Ona Göre Fikrimi Diyecem Sana..





    ruhsatta benim üzerime, noter satisida yani.araç resmi olarak benim. vekalet yok.

    Dünyada Benden Daha Saftirik, Adam Varmı Diye Merak Ederdim, Senmişsin Demek o.. :)

    Hadi Gözün Aydın Araba Senin Bir Sorun Yok... Sen Karakola Gidiyorsun Arkadaşına Arabayı Verdiğini Ancak Aracı Başkasına Verdiğini, Rızan Olmadan Aracının Kullanıldığını Söylüyorsun, Aracının Sana İadesini İstediğine Dair Bir Dilekçe Veriyorsun... Çıkıyorsun..

    Araç Bir Haftaya Kalmaz Sana Teslim Edilir.. Aracı Alanda Sana Bir Halt Diyemez, Borcu Yerine Aracını Veren Arkadaşını Adre Göstereceksin, Kardeşim Araç Benim, Benim Aracımı Kendi Aranızda Alıp Satmışsınız, Savcılığa Suç Duyurusunda Bulunmadan Kaybolun Diyebilirsin...

    Hiç Bir Yaptırım Güçleri Yok... Bak Ruhsat Sende Olsa Satış O Arkadaşında Olsaydı Yanmıştın.. Aman Sakın Bu Devirde Kimseye Güvenme Heleki Vekalet Sakın Sakın Vermeyesin...

    Dipnot...: Senin Kılına Bile Dokunamazlar Dokunurlarsa Bırak Dokunsunlar, Darp Alırsan Bedelini Ödeyemeyecekleri Bir Hata Etmiş Olurlar, Olay Gaspa Girer, Cezası 30 Yıldır... 

    ShockMan tarafından 26/Ara/12 22:24 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    tanıdık olmadan kimse gece gelmez çalıyoruz diye dusunur. araba sahin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Bu neymiş yahu kendi arabanı taktikle mi alacaksın adamdan?

    Bul arabayı, in arabadan de, inmem derse çağır trafik polisini. Her şeyi senin üstüne olan arabanın anahtarı başkasında ne arıyor? Polis ruhsatı görünce paşalar gibi verir arabanı sana, gerisiyle arabanı satan ve alan uğraşsın.


    sigara değil, balık olan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    mavii bunu yazdı
    tanıdık olmadan kimse gece gelmez çalıyoruz diye dusunur. araba sahin

    Sahinse atraksiyona girme hocam bırak kalsın adamda.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    mavii bunu yazdı

    ShockMan bunu yazdı

    Bir Noktayı Aydınlatmanı İstiyorum... Ruhsatmı Senin Üzerine Noterlikten Aracın Satışımı... Hangisi Senin Üzerine.?




    Satışı Üzerine İse, O Aracı Felek Olsalar Bir Gün Bile Kullanamazlar...  Adam Noter Satışı Olmadan O Aracı Nasıl Borcu Yerine Vermiş, Sen O Yavşak Adama Vekalet Felan Vermedin Değilmi.? Bunuda Yanıtla. Ona Göre Fikrimi Diyecem Sana..








    ruhsatta benim üzerime, noter satisida yani.araç resmi olarak benim. vekalet yok.


    Dünyada Benden Daha Saftirik, Adam Varmı Diye Merak Ederdim, Senmişsin Demek o.. :)


    Hadi Gözün Aydın Araba Senin Bir Sorun Yok... Sen Karakola Gidiyorsun Arkadaşına Arabayı Verdiğini Ancak Aracı Başkasına Verdiğini, Rızan Olmadan Aracının Kullanıldığını Söylüyorsun, Aracının Sana İadesini İstediğine Dair Bir Dilekçe Veriyorsun... Çıkıyorsun..


    Araç Bir Haftaya Kalmaz Sana Teslim Edilir.. Aracı Alanda Sana Bir Halt Diyemez, Borcu Yerine Aracını Veren Arkadaşını Adre Göstereceksin, Kardeşim Araç Benim, Benim Aracımı Kendi Aranızda Alıp Satmışsınız, Savcılığa Suç Duyurusunda Bulunmadan Kaybolun Diyebilirsin...


    Hiç Bir Yaptırım Güçleri Yok... Bak Ruhsat Sende Olsa Satış O Arkadaşında Olsaydı Yanmıştın.. Aman Sakın Bu Devirde Kimseye Güvenme Heleki Vekalet Sakın Sakın Vermeyesin...





    dedim ya 3 karakola gittim hepsi savcılıgs git dedi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    hocam avukatlık barosuna ya da ne hedeyse adı oraya gidip avukat istiyorum dava açacam vekil avukat istiyorum durumum yok diyorsun. Giderkende muhtarlıktan fakirlik belgesi alıyorsun. Onlar sana bir avukat ayarlıyorlar sonrası avukata ve senin çabana kalmış

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Bu neymiş yahu kendi arabanı taktikle mi alacaksın adamdan?


    Bul arabayı, in arabadan de, inmem derse çağır trafik polisini. Her şeyi senin üstüne olan arabanın anahtarı başkasında ne arıyor? Polis ruhsatı görünce paşalar gibi verir arabanı sana, gerisiyle arabanı satan ve alan uğraşsın.




    polis alacak verecek işine karisamam savcılık çözer diyor. adam polisi görünce inecek.değil ya satın aldım diyecek .s
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    Smirnoff bunu yazdı
    mavii bunu yazdı
    tanıdık olmadan kimse gece gelmez çalıyoruz diye dusunur. araba sahin


    Sahinse atraksiyona girme hocam bırak kalsın adamda.





    o şahin 9 bin lira yapıyor.. eğer senin icin küçük bir meblag ise pmden hesap numarami gondereyim..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek
    Tengri bunu yazdı

    allah cc yardımcın olsun .

     


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
Toplam Hit: 16316 Toplam Mesaj: 136