

Dolandırıldım! Yardım Edebilecek Var Mı?
-
ADANA'da olsaydın hertürlü alırdım o arabayı isterse otogalericide olsun gider kendi eliyle kapıyı açar binerdik arabaya ama bursaymış. Hımmm. Aklıma bişeler gelior ama yapabilrmisin bilmem. Simdi gidip bu araba gece nerde kalıyor 1-2 gün üst üste hiç ama hiç belli etmeden izle. O gece git bi otosanayiden adam bul ve yedek anahtarı kopyalar kapı kilidinden anlar marka model verirsen aynısı mevcuttur onlarda herdâim ,) 20-30 fazla verirsin ama işini halledersn. Hem arabanın anahtar göbeğini değiştirmiş olursun. Sonra paşa paşa gidersin :) hiçbi bokta yapamazlar. Alan adam sktrsin gitisn savcılığa şikayette bulunsun Ortada belge yok noter tastiği yok :)
-
mavii bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Bir Noktayı Aydınlatmanı İstiyorum... Ruhsatmı Senin Üzerine Noterlikten Aracın Satışımı... Hangisi Senin Üzerine.?
Satışı Üzerine İse, O Aracı Felek Olsalar Bir Gün Bile Kullanamazlar... Adam Noter Satışı Olmadan O Aracı Nasıl Borcu Yerine Vermiş, Sen O Yavşak Adama Vekalet Felan Vermedin Değilmi.? Bunuda Yanıtla. Ona Göre Fikrimi Diyecem Sana..
ruhsatta benim üzerime, noter satisida yani.araç resmi olarak benim. vekalet yok.Dünyada Benden Daha Saftirik, Adam Varmı Diye Merak Ederdim, Senmişsin Demek o.. :)
Hadi Gözün Aydın Araba Senin Bir Sorun Yok... Sen Karakola Gidiyorsun Arkadaşına Arabayı Verdiğini Ancak Aracı Başkasına Verdiğini, Rızan Olmadan Aracının Kullanıldığını Söylüyorsun, Aracının Sana İadesini İstediğine Dair Bir Dilekçe Veriyorsun... Çıkıyorsun..
Araç Bir Haftaya Kalmaz Sana Teslim Edilir.. Aracı Alanda Sana Bir Halt Diyemez, Borcu Yerine Aracını Veren Arkadaşını Adre Göstereceksin, Kardeşim Araç Benim, Benim Aracımı Kendi Aranızda Alıp Satmışsınız, Savcılığa Suç Duyurusunda Bulunmadan Kaybolun Diyebilirsin...
Hiç Bir Yaptırım Güçleri Yok... Bak Ruhsat Sende Olsa Satış O Arkadaşında Olsaydı Yanmıştın.. Aman Sakın Bu Devirde Kimseye Güvenme Heleki Vekalet Sakın Sakın Vermeyesin...
Dipnot...: Senin Kılına Bile Dokunamazlar Dokunurlarsa Bırak Dokunsunlar, Darp Alırsan Bedelini Ödeyemeyecekleri Bir Hata Etmiş Olurlar, Olay Gaspa Girer, Cezası 30 Yıldır...
ShockMan tarafından 26/Ara/12 22:24 tarihinde düzenlenmiştir -
tanıdık olmadan kimse gece gelmez çalıyoruz diye dusunur. araba sahin
-
Bu neymiş yahu kendi arabanı taktikle mi alacaksın adamdan?
Bul arabayı, in arabadan de, inmem derse çağır trafik polisini. Her şeyi senin üstüne olan arabanın anahtarı başkasında ne arıyor? Polis ruhsatı görünce paşalar gibi verir arabanı sana, gerisiyle arabanı satan ve alan uğraşsın.
-
mavii bunu yazdıtanıdık olmadan kimse gece gelmez çalıyoruz diye dusunur. araba sahin
Sahinse atraksiyona girme hocam bırak kalsın adamda.
-
ShockMan bunu yazdımavii bunu yazdı
ShockMan bunu yazdı
Bir Noktayı Aydınlatmanı İstiyorum... Ruhsatmı Senin Üzerine Noterlikten Aracın Satışımı... Hangisi Senin Üzerine.?
Satışı Üzerine İse, O Aracı Felek Olsalar Bir Gün Bile Kullanamazlar... Adam Noter Satışı Olmadan O Aracı Nasıl Borcu Yerine Vermiş, Sen O Yavşak Adama Vekalet Felan Vermedin Değilmi.? Bunuda Yanıtla. Ona Göre Fikrimi Diyecem Sana..
ruhsatta benim üzerime, noter satisida yani.araç resmi olarak benim. vekalet yok.
Dünyada Benden Daha Saftirik, Adam Varmı Diye Merak Ederdim, Senmişsin Demek o.. :)
Hadi Gözün Aydın Araba Senin Bir Sorun Yok... Sen Karakola Gidiyorsun Arkadaşına Arabayı Verdiğini Ancak Aracı Başkasına Verdiğini, Rızan Olmadan Aracının Kullanıldığını Söylüyorsun, Aracının Sana İadesini İstediğine Dair Bir Dilekçe Veriyorsun... Çıkıyorsun..
Araç Bir Haftaya Kalmaz Sana Teslim Edilir.. Aracı Alanda Sana Bir Halt Diyemez, Borcu Yerine Aracını Veren Arkadaşını Adre Göstereceksin, Kardeşim Araç Benim, Benim Aracımı Kendi Aranızda Alıp Satmışsınız, Savcılığa Suç Duyurusunda Bulunmadan Kaybolun Diyebilirsin...
Hiç Bir Yaptırım Güçleri Yok... Bak Ruhsat Sende Olsa Satış O Arkadaşında Olsaydı Yanmıştın.. Aman Sakın Bu Devirde Kimseye Güvenme Heleki Vekalet Sakın Sakın Vermeyesin...
dedim ya 3 karakola gittim hepsi savcılıgs git dedi -
hocam avukatlık barosuna ya da ne hedeyse adı oraya gidip avukat istiyorum dava açacam vekil avukat istiyorum durumum yok diyorsun. Giderkende muhtarlıktan fakirlik belgesi alıyorsun. Onlar sana bir avukat ayarlıyorlar sonrası avukata ve senin çabana kalmış
-
izzmarit bunu yazdı
Bu neymiş yahu kendi arabanı taktikle mi alacaksın adamdan?
Bul arabayı, in arabadan de, inmem derse çağır trafik polisini. Her şeyi senin üstüne olan arabanın anahtarı başkasında ne arıyor? Polis ruhsatı görünce paşalar gibi verir arabanı sana, gerisiyle arabanı satan ve alan uğraşsın.
polis alacak verecek işine karisamam savcılık çözer diyor. adam polisi görünce inecek.değil ya satın aldım diyecek .s -
Smirnoff bunu yazdımavii bunu yazdı
tanıdık olmadan kimse gece gelmez çalıyoruz diye dusunur. araba sahin
Sahinse atraksiyona girme hocam bırak kalsın adamda.
o şahin 9 bin lira yapıyor.. eğer senin icin küçük bir meblag ise pmden hesap numarami gondereyim.. -
Tengri bunu yazdı
allah cc yardımcın olsun .